|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Dreamer, hier miezert t.. Quote Casboy: dan niet ... het blijft toch wel  Ja, omdat er hordes mensen zijn die dat soort vermaak leuk vinden... snap t niet.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik vraag me echt af waarom er mensen zo stom zijn dat ze hun hele leven op willen geven om in zo'n stom pokkehuis te zitten zonder een of ander doel  Okee, je wint er wel wat mee maar goed, of je er dan ook gelukkig van wordt?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, ik denk dat die show door wil gaan totdat er maar 1 persoon over is.. de rest is allemaal afgevoerd naar t gekkenhuis |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Cee-N-Cee: Ja, omdat er hordes mensen zijn die dat soort vermaak leuk vinden... snap t niet.. het is ook gewoon een mooi programma. daar zijn ze ook keihard tegen geweld hoor  na die "aanranding" zijn de regels aangescherpt en mogen ze helemaal niet meer duwen en trekken en omstreken. maar wat er gewoon allemaal gebeurt, geweldig  maarja, we kunnen blijkbaar wel uren doordiscussiėren...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
HEE! Wie zegt dat ik de Gouden Kooi leuk vindt?! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Cas, want het blijft een dom programma  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Quote Jannick: HEE! Wie zegt dat ik de Gouden Kooi leuk vindt?! Dreamertje!! stouterdddddd  Quote DreamerTje: @Casboy, nou je hebt Jannick met je mee maar ik niet  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
*Geeft Cas een Pedigree brokje* |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Giovanni:  het is weekend  Niet, het is vakantie  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hoi Jannick  BTW wat een bagger de gouden kooi  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Giovanni:  het is weekend  Niet, het is vakantie  Wel, ik heb nog geen vakantie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Gio, heb jij nog geen vakantie? Ik wel deel van de antillen woon jij  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
In het Noorden  Ik heb in oktober 3 weken. Is iedereen weer terug en heb ik nog 3 weken  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Jannick: HEE! Wie zegt dat ik de Gouden Kooi leuk vindt?! Quote Casboy: Quote Jannick: HEE! Wie zegt dat ik de Gouden Kooi leuk vindt?! Dreamertje!! stouterdddddd  Quote DreamerTje: @Casboy, nou je hebt Jannick met je mee maar ik niet  Quote Jannick: Ik red de mensen van de gouden kooi..  DUSSSS Ik zeg alleen waar het op slaat.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Zoooo, ik heb mijn eten ook weer achter mijn keizen.. ik moest voor 2 mensen koken en degene waar ik voor kookte zat op de bank en deed niets.. heeft alleen haar eten opgegeten..
lang leve mijn zusje.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, gooi dat mormel in bed en barricadeer de deur, wel een pispotje mee geven |
|
Theetje
Oudgediende
hmm, lang leve de puberteit he? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: hmm, lang leve de puberteit he? Ik ben nooit een puber geweest, mijn ouders waren aan het puberen toen ik 13 was  |
|
Theetje
Oudgediende
volgens mij denk zij dat dat nu van mij, dat ik in de puberteit zit.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@TheE, laat ze maar denken, ze zal zelf niet begrijpen met wat voor idioterie ze nu bezig is.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Jannick je hoeft mij niet te redden. Ik kijk nooit naar die bagger. Al die zogenaamde realityshows niet.  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC jij bent nog steeds een puber  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Gio, klopt. problemen mee? makker? Zocht je ruzie, knakker? He he he Ja je zoekt ruzie he  |
|