|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Kpuc: Ah oui, le Tour de croissant  Oui..  Hij gaat de finale kijken van de tour samen met nog 'n vriend van m  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Goeiemorgen  Ik zie net dat de meeting is afgelast  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
waaah  klopt, geen midgetgolf morgen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Waarom eigenlijk niet? |
|
nietmeer
|
Vanwege het weer wat wordt verwacht, maar we houden nog even een slag om de arm, als Voogel weer in t land is dan moet ie maar even bellen. |
|
nietmeer
|
Laten we ons wegjagen door een buitje ???  |
|
Jivebunny
oud moderator
Mij maakt het ook niet ernstig veel uit, maar als het echt kei hard gaat hozen, dan liever niet  |
|
nietmeer
|
Hoi, ik kom ook weer even kijken  . |
|
nietmeer
|
Dan gaan we toch gewoon aan de overkant in het nachtverblijf van de Olifanten schuilen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
50 % kans op een bui. Wordt wel frisser   Mogguh Jarinka  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cootje68: Dan gaan we toch gewoon aan de overkant in het nachtverblijf van de Olifanten schuilen  was toch bij de apenheul?  |
|
nietmeer
|
Hoi Giovanni  Zo erg als gisteravond tussen Amsterdam en Utrecht kan het nooit worden, zelfs met de ruitenwissers op volle kracht kon je bijna niets zien door de regen! |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote Giovanni: 50 % kans op een bui. Wordt wel frisser   Mogguh Jarinka  Gisteren was dat nog 70%... goed nieuws dus op zich  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Als de wind net zo erg is als dat het nu hier is, dan waaien de balletjes alle kanten op  Dan mogen ze wel loden kogels inzetten  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Afgelast..  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Jannick: Afgelast..   *boink* |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Blend: Als de wind net zo erg is als dat het nu hier is, dan waaien de balletjes alle kanten op  Dan mogen ze wel loden kogels inzetten  Ik wou net zeggen, dan sla je ze de verkeerde kant op. Het waait echt vet hard en daar moet ik zo nog eens doorheen gaan fietsen  |
|
nietmeer
|
JAAAAAAAAAAAAAANNICKKKKKKKKKKKKK!!!!! Hoi!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Blend: Als de wind net zo erg is als dat het nu hier is, dan waaien de balletjes alle kanten op  Dan mogen ze wel loden kogels inzetten  Westenwind kracht 5 morgen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@DreamerTjeJa, door die wind heb ik al gefietst  @Gio Dat lijkt nog mee te vallen. Maar als er van die ruk winden zijn, dan is het niet meer een sport om een hol-in-one te maken, maar gewoon om überhaupt die balletje op de baan te houden  |
|
Jannick
Oudgediende
JARINKA!!!!!!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Blend tent erover heen  |
|
Jannick
Oudgediende
Jarinka, zou jij ook gaan komen of? |
|
nietmeer
|
@ Jannick, Waarom heb je er een '  ' smiley bij? Nee, ik zou niet komen, vinden m'n ouders niet goed...  |
|