|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoi iedereen |
|
nietmeer
|
 Goeiemorgen Puppy  |
|
nietmeer
|
 Niemand hier ???  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Goedemorgen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
Cootje   Hoe is ie ? |
|
nietmeer
|
Goed hoor... het zonnetje schijnt en er is koffie! Goed begin zou ik zeggen  En met jou? Vrije dag vandaag? |
|
nietmeer Erelid
|
Met mij gaat het ook goed   Jep...heb vandaag en morgen vrij genomen  |
|
puppy Erelid
|
Hoi meiden, ik was er nog wel, maar mijn zwager heeft op mijn laptop gerommeld. Er zijn wa instellingen veranderd waar ik niet zo blij mee ben... |
|
nietmeer
|
@Lessien, lekker hoor... Geniet ervan zou ik zeggen  Het is iig mooi weer @puppy: Da's niet zo fijn dus  Gauw weer terug laten zetten  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Okay Lessien, gelijk heb je  Fijne dag en misschien tot strakjes  |
|
puppy Erelid
|
Quote Cootje68: @puppy: Da's niet zo fijn dus  Gauw weer terug laten zetten  Heb het al weer aardig onder controle  Lessien; fijne dag  |
|
nietmeer
|
@puppy: Oh, gelukkig maar  Nog koffie???  |
|
puppy Erelid
|
Ja lekker  Nog even een bakkie voor het boodschappen doen |
|
nietmeer
|
Oef boodschappen... moet ik ook nog vandaag  Eten halen voor de heren des huizes. Ik heb alleen nog geen idee wat  |
|
puppy Erelid
|
Ik eet van die pasta met spinazie erin. Een doosje dvspinazie ontdooien, champ bakken, wat uitjes en knoflook er doorheen. Binnen een kwartiertje een gezonde maar lekkere maaltijd op tafel  |
|
nietmeer
|
 Ton lust geen groene groenten  |
|
puppy Erelid
|
Bij mij zijn het gelukkig allemaal makkelijke eters. En als ik vanmiddag na het zwemmen thuis kom, is het wel lekker om niet zo lang in de keuken te staan. Maar ik vind het wel belangrijk om gezond te eten... |
|
nietmeer
|
Dat klopt, ik probeer dan ook altijd zo gezond mogelijk te koken... Maar ik eet vandaag zelf niet mee omdat ik moet werken, dus Ton kookt zelf alleen moet ik de boodschappen voor ze halen  |
|
puppy Erelid
|
en iets van macaroni ofzo? |
|
nietmeer
|
Dat zal het waarschijnlijk wel worden ja... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote Cootje68:  Ton lust geen groene groenten  Een dagje naast de koelkast  Zijn ze niet meer groen   |
|
nietmeer
|
@Blend:  Die is goed, die moet ik onthouden  |
|