|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ga jullie nog wat doen vandaag CNC? |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
Goedenmorgen allemaal   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Mogguh Casboy  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Giovanni: Ga jullie nog wat doen vandaag CNC? Hakke en zagen  Dat staat op t menu dit weekend, en dat leek dreamer ook wel leuk om te doen, hahahaha. Maar we gaan nog even touren, en misschien de stad in  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
ff stadten is altijd wel leuk. Ik ga helemaal niets doen, zoals gewoonlijk  , behalve dan internetten. En af en toe ff een stukje fietsen op de hometrainer, zoals nu  |
|
Quote Giovanni: ff stadten is altijd wel leuk. Ik ga helemaal niets doen, zoals gewoonlijk  , behalve dan internetten. En af en toe ff een stukje fietsen op de hometrainer, zoals nu  daar is het toch ook vakantie voor  |
|
nietmeer
|
1 goede morgen peeps!   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
nietmeer
|
beetje lekker geslape cnc? |
|
hallo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Staal, viel mee.. Kon niet erg vlot in slaap vallen, en werd om 9 uur weer wakker  Nogal moe dus.. En ook nogal raar gedroomd  Hoe gaat het met jou? |
|
nietmeer
|
hehe ja heb ook niet zo best geslapen.. al sliep ik ook niet thuis, maar toch.. ieder uur wel ff wakker geweest enzo!! maarja verder voel ik me wel goed!!  Waar ging je droom over dan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
????*Kijkt door de ramen naar binnen of Bras er is en komt vervolgens binnen* Goedemorgen luitjes  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Quote Peter Willemse: Goedemorgen luitjes  halloooo  |
|
nietmeer
|
@gio, ja lekker gefietst? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Staal, Ik droomde dat ik een of andere dikke aanslag op mijn tanden had, en dat ging er niet af met het poetsen... dus ik naar de huisarts (en onze huisarts is echt slecht.. we willen een andere ook), en ik vertelde dat zo en hij zei dat ik mijn mond moest vullen met benzine. Ik vroeg hoe lang dat dan moest.. hij zei een uur. Naomi was bij me, maar ik kon niet met dr zoenen daardoor  Halve nachtmerrie dus, haha  wat er nog meer gebeurde weet ik niet.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ja op de hometrainer  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 rare dromen heb jij CNC  |
|
nietmeer
|
@CNC, tja vreemde droom.. en dan nu gaan bedenken wat de achterliggende gedachte daar achter is...  Misschien dat je naomi niet mag zoenen ofzo, omdat er dan iets gebeurt?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dromen zijn meestal raar Gio...  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Staal, geen idee.. Maar in mijn droom vond ik het hele idee van benzine in mn mond nemen maar link, als ik dat onverhoopt doorslikte dan is dat alles behalve goed voor mn lichaam.. dus ik was er niet helemaal gerust op.. Ik wou het ook verifiëren bij de tandarts, maar daar kwam ik niet aan toe  Officieel mag ik naomi ook niet zoenen, volgens de ouders niet tenminste.... En ik zal haar misschien een hele tijd niet zien, dus dat kan ook meespelen |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Dromen zijn meestal raar Gio...  maar de jouwe wel heel raar  |
|
nietmeer
|
CNC aaagh!! nouja, je komt er wel doorheen! die periode zonder haar te zien!!! je kunt het!!  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
CNC  *boink*  |
|