|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Jannick: Oja, ik moet nog een foto posten van Kpuc's titjes  en het verlossende antwoord geven  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Quote Peter Willemse: Quote Roselien: Vreemd ik heb hier een blauwe lucht met af en toe een witte wolk maar het waait wel dat wel  Ik zie het zonnetje schijnen.  Ja ik ook  |
|
Casboy Erelid WMRindex: 286 OTindex: 1.765 Wnplts: Aalten S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hmm, ik geef het niet  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Regenboog hier   |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Quote Giovanni: Regenboog hier   Ik ga met jou naar de regenboog....  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Hier is het gelukkig nog steeds droog.Laat het maar zo blijven.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Casboy: Quote Giovanni: Regenboog hier   Ik ga met jou naar de regenboog....  De pot met goud zoeken??  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@Casboy-Ik denk het niet, die pot met goud is van mij   |
|
Roselien Erelid
|
Quote Casboy: Quote Giovanni: Regenboog hier   Ik ga met jou naar de regenboog....  Ja plaats ff een link Ron van youtube het is een leuk nummer |
|
Als sterren aan de hemel staan...  |
|
Roselien Erelid
|
Je bent een vast een oude ziel Casboy. Dat nummer is toch niet uit jouw tijd?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Giovanni: die pot met goud is van mij   de lepracon is er al mee vandoor....haha   |
|
Quote Roselien: Je bent een vast een oude ziel Casboy. Dat nummer is toch niet uit jouw tijd?  Oude ziel van 13 jaar  Maarja, Frans Bauer hoor je overal he  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote Casboy: Als sterren aan de hemel staan...  *gooit Casboy het cafe uit  * Frans Bauer  |
|
*komt weer binnen* *begint te zingen:* Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet, de één ziet ze gelijk en de ander ziet ze niet.   |
|
Roselien Erelid
|
Quote Casboy: Quote Roselien: Je bent een vast een oude ziel Casboy. Dat nummer is toch niet uit jouw tijd?  Oude ziel van 13 jaar  Maarja, Frans Bauer hoor je overal he  Dat is niet van Frans Bouwer. O jee verraad ik mijn leeftijd. lol |
|
Quote Roselien: Dat is niet van Frans Bouwer. O jee verraad ik mijn leeftijd. lol maar Frans Bauer heeft 't wel gezongen  |
|
Roselien Erelid
|
Quote Casboy: *komt weer binnen* *begint te zingen:* Je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet, de één ziet ze gelijk en de ander ziet ze niet.   whaaa wha lol  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Roselien Erelid
|
Quote Casboy: Quote Roselien: Dat is niet van Frans Bouwer. O jee verraad ik mijn leeftijd. lol maar Frans Bauer heeft 't wel gezongen  Maar het origeel niet, vraag maar aan Ron en Peter  |
|
Quote Roselien: whaaa wha lol  Hilband Nawijn is mijn voorbeeld. Hij is muzikaal, gestoord en maakt jumpstyle belachelijk    |
|
Roselien Erelid
|
Quote Peter Willemse: @RoselienCorry Konings??  Zie je wel ik zie het toch!! Kusje voor Peter |
|
Giovanni
Oudgediende
|
*gooit stinkbom in het cafe  * |
|