|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
vaseline, ook goed voor een droge huid. En om ijzer roestvrij te houden.  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
ff hoor Peter Ik weet niet precies waar het over gaat maar... Ik ben geen robot Quote: vaseline, ook goed voor een droge huid. En om ijzer roestvrij te houden Nu maar weer snel aan de slag in huis doeiii |
|
nietmeer
|
 Peter!  En hallo alle anderen!  |
|
nietmeer
|
Dubbel berichtje. En ik had maar één keer op het knopje gedrukt!  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hallo en tot ziens.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Ik moet nog commentaren op de artikelen gaan leveren.  Ik had dat grote spinnenweb ingediend, maar Pos was me voor.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik had hem ook ingeleverd, maar was ook al te laat.  |
|
nietmeer
|
Snik!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
dubbelsnik, is 2e keer.  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: Ik moet nog commentaren op de artikelen gaan leveren.  Ik had dat grote spinnenweb ingediend, maar Pos was me voor.  wie het eerst komt die het eerst maalt, hoe vaak mijn artikelen niet afgewezen worden omdat iemand me voor is ......... |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sorry, er wordt nog gewerkt aan de functie die ervoor zorgt dat artikelen niet twee keer ingestuurd kunnen worden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Enkie
Oudgediende
|
@peter, jawel, hij herkent vaak trefwoorden die ervoor zorgen dat het niet wordt doorgestuurd. Toch lukt het niet altijd en dat moet verbeterd worden. Zelf ook geen idee hoe hoor, daar gaat Voogeltje over  |
|
nietmeer
|
Ik hèb me wat keren bewusteloos zitten vertalen en dan was ik steeds te laat! SNIK!  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Sorry, er wordt nog gewerkt aan de functie die ervoor zorgt dat artikelen niet twee keer ingestuurd kunnen worden  Jawel leuk plan, maar dan heb je het als te late indiener tòch al zitten vertalen!  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Do they know it's christmas time
Last Christmas i gave you my heart |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
heej luitjes hier ben ik weer na een vervelende dag van werk en brand hoe is het hier  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Tistochwat, als een vertaald stuk al eerder is ingestuurd, betekent dat vaak dat het ook al op Nederlandse nieuwssites was, oftewel dat het vertalen niet nodig was toch  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
grr, ik kom niet uit mijn huiswerk  |
|
nietmeer
|
das lastig moet je ook niet op zondagmiddag je hw gaan maken |
|
Theetje
Oudgediende
ik kom er al het hele weekend niet uit  ben vrijdag avond meteen begonnen  |
|
Chanouk Erelid
|
@ thee ik ook ma heb wi nog steeds niet af ik heb besloten om het over te schrijven van een vriendin
|
|
Theetje
Oudgediende
dat kan bij mij niet, wnat mijn opdracht wordt beoordeeld. en moet individueel gemaakt worden.. En er wordt gevraagd om een eigen mening.. of althans.. wat ik uit de tekst haal.. |
|
Chanouk Erelid
|
ah dat is erg  leef met je mee Ik krijg ook zo'n opdracht verder in het jaar |
|