|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Gemiddelde dag verschilt. Soms mag ik nachtdiensten draaien, die zijn nu nodig als mensen over de iPhone bellen. Leuke 24/7 service  Laatst lag het enige netwerk plat, AT&T, voor een uurtje ofzo. Massa's mensen bellen dat de iPhone kapot was..  Ik sta gemiddeld om 06'00 op, werk tot 12'00, slaap een uurtje of 8, en van 20'00 tot 04'00. Twee uur slaap, en de dag begint weer  Ritme waaraan je uiteindelijk gewend raakt. Ik maak echt talloze widgets, en ik maak nieuwe functies voor de nieuwe ML. Windhoos is ook klote, totaal geen privacy  iPhone komt uit in Europa rond december/januari. Orange en T-Mobile worden iig aangesloten, misschien ook O2, Vodaphone en KPN (+E-plus voor Duitsland). Gaat geweldig hier dus  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Hallo  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Hoi Plup  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Klinkt allemaal echt heel gaaf!
Is het echt zo dat de iPhone het probleem heeft dat na een tijdje het scherm of een laagje van het scherm moet vervangen worden omdat die dan niet meer goed reageerd met het touchscreen? |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Theemonster: Klinkt allemaal echt heel gaaf!
Is het echt zo dat de iPhone het probleem heeft dat na een tijdje het scherm of een laagje van het scherm moet vervangen worden omdat die dan niet meer goed reageerd met het touchscreen? HANDEN WASSEN!  De zuren en bacteriën e.d. op je handen zijn niet goed voor het scherm. Dus eerst langs de smerige trapleuning van de underground en vervolgens je iPhone aaien is geen goeie combo. Veeg ze desnoods af aan je shirt ofzo :] |
|
Theetje
Oudgediende
Ik wil ook een iPhone  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ben ik weer  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
heej little queen  hoe is ie? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
hey Chanouk, hmm ja gaat wel morgen weer naar school  ..en met jou? |
|
Chanouk Erelid
|
jah met mij ook goed hoezow morgen weer na school ben je deze week pas begonnen dan  ?? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik moet morgen weer beginnen ja, woon in regio midden  |
|
Pluppel
Oudgediende
Wat leuk   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Goeiemorgen  |
|
Chanouk Erelid
|
Quote Little Queen: Ik moet morgen weer beginnen ja, woon in regio midden  oh zo aah ik ben aan me derde week bezig en de verveling slaat al toe |
|
Theetje
Oudgediende
grrrrmbl, het regent echt keihard.. en wat moet ik zo? ja, de hon utlaten  |
|
Olivetti Senior lid WMRindex: 63 OTindex: 150 Wnplts: Sorry
|
Hoi allemaal!! Het was een mooie dag vandaag. Jammer dat ik naar school moest maar gelukkig ga ik nu foetballen.
Groetjes
|
|
nietmeer
|
Is er nog iemand in het Café? Een psychiater of iemand anders die me kan helpen om uit mijn dip te komen? |
|
Chanouk Erelid
|
heej vertel maar ik help je wel |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ik ben half aanwezig ja  |
|
nietmeer
|
Ik zit in een behoorlijk dipje vanwege school. Vandaag was de eerste schooldag, en ik heb een stomme klas, een stom rooster en een stomme mentrix... |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Jarinka.. dat is in 1 woord *** aan dat rooster kan je weinig veranderen, maar wat is er mis met je klas dan? |
|
Pluppel
Oudgediende
Hallo kinders.  En volwassenen.  |
|
nietmeer
|
De meiden zijn bijna allemaal barbietutjes, en denken veel te veel aan hun uiterlijk en make-up. De helft van de jongens ken ik al min of meer, en die zijn altijd enorm vervelend.
Voor meer info --> Zie blog |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Hallo amiche School zuigt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|