|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ook.. volgens mij zit er een fout in het linkje.. Voogeltje zal het wel weten.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Oh dat otootje.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
zo ff een blog gemaakt wat mijn planning deze week is en wat een piepzooi deze week is  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Die had ik net ook al gezien hoor CnC |
|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Waarom geeft Google Ads hier iets over 'Een Doorbraak Op Het Gebied Van Vrouwelijke Seksualiteit', eingenlijk?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Die had ik net ook al gezien hoor CnC Nee, dat kan niet  Alle WC's zitten toch helemaal verstopt @Verticae, och, een week terug stond er op Theemonster's blog een google ad voor webcamsletjes.. dit valt nog mee. Het went.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Da's toch geen wc  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
@CNC: Mijn vertrouwen in Google zakt behoorlijk inmiddels. En dat door een site waar ze zelf naar linken  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: Da's toch geen wc  Totdat je doorspoelt.. Wat een verassing... @Verticae. Ach, google, als ze je niet spioneren dan verzamelen ze wel gegevens over je |
|
DreamerTje Oudgediende
@CnC, jaah was 'n probeerseltje  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
*zit in de hoorcollege zaal* fijn met koppijn in een ruimte waar straks ongeveer 200 mensen zitten en nu allemaal door elkaar praten  ow en er zit hier ook een jonge die net heel erg heeft lopen roken.. en waar kan ik nu niet tegen? de geur van rook.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
Whahahahaha  M'n broertje is z'n bromfietscertificaat kwijt  Hij ging 35 km te hard, wat een sukkel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Voor 30 euro heb je een nieuwe.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah idd, hij mag blij zijn dat z'n theorie nog geldig is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Maar dan mag ik ook wel eens oppassen.. in de stad rijd ik ook al gauw 30 km/u harder dan eigenlijk mag van de wet... Omdat ik dan tenminste met het verkeer mee kan komen.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah, moet je mee oppassen.. Hij krijgt m thuis gestuurd als de tijd rijp is  |
|
Rond Sint Juttemis? Zonde voor je broer, daar niet van, maar ik wordt echt gek van die maniakken die je ergens in de binnenstad van je sokken rijden. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Verticae, ja, scooter aso's die de regels aan hun laars lappen heb ik ook een hekel aan. Ik rijd te hard om simpelweg mee te kunnen komen met het verkeer. In de stad zorg je als brommerrijder (lees, crossbrommer = formaat motor) al snel voor opstoppingen als je 30 km/u blijft rijden. Bovendien is voor mij het wegbeeld dan erg onrustig, omdat je constant op je hoede moet zijn voor het normale verkeer, maar ook al het verkeer wat van achteren komt. Dat is link. Want als je uitwijkt als er eentje naast je zit of net bezig is met inhalen dan kan dat fout gaan.. |
|
Oh, maar daar heb ik geen problemen mee. Het zijn echt gewoon die figuren die geen enkel ontzag hebben voor anderen als ze op hun ijzeren pony zitten. Helaas is het wel zo dat om die te pakken, het kennelijk nodig is dat ook een deel van de 'goede' weggebruikers wordt gepakt. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik werd een keer aan de kant gezet door een motormuis omdat ik 50 reed (waar ik 30 moest rijden), ik heb spiegels, dus ik had hem al gezien, maar omdat je ineens schijnheilig aan de juiste snelheid te gaan houden maakt t alleen maar erger. Werd ook aan de kant gezet, werkte gewoon mee. Kreeg uiteindelijk een waarschuwing van hem. Maar sowieso vind ik die hele set wetten dat brommers in de stad maar 30 mogen echt schijt.. slaat nergens op. t zorgt alleen maar voor problemen.. maar zo zijn scooter-aso's wel makkelijker te pakken.. |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Zijn de scholen nog niet begonnen ofzo?  Nog steeds druk hier..  |
|