|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Theemonster: mijn huiswerk is:
-Zoek gepubliceerde kansen voor minimaal 5 calamiteiten
die reclames, van ohra ofzo, heb je daaar ook iets aan? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Andreesie: Quote Theemonster: mijn huiswerk is:
-Zoek gepubliceerde kansen voor minimaal 5 calamiteiten
die reclames, van ohra ofzo, heb je daaar ook iets aan? oooow ja, waar zou je die kunnen vinden? al zijn dat wel persoonlijke dingen he? voor mijn opdracht moet ik meer zoeken naar hoe groot de kans is dat mijn huis in de brand vliegt, of dat er hier een aardbeving komt.. |
|
nietmeer
|
@TheE die kansen zijn in mijn ogen gemiddeld  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Mishatje: @TheE die kansen zijn in mijn ogen gemiddeld  maar wat is gemiddeld? een kans van 50% dat er hier een aardbeving komt? of een kans van 1%.. het gaat om die getallen.. |
|
nietmeer
|
Volgens mij krijg je in nederland alleen een aarbeving als er in heel nederland wel 5 miljoen zware ijzeren blokken van 5 miljard kilo worden neergegooid van 100 meter hoogte  |
|
Theetje
Oudgediende
daar kan ik dus niets mee  moet officiele cijfers hebben  |
|
nietmeer
|
Ik heb geen idee  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ook niet, en ik moet het morgen inleveren.. gelukkig heb ik al 2 8-en die evenzwaar tellen.. en het gemiddelde van die 3 cijfers is 50% van mijn totale cijfer, dus het niet zo heel erg.. maar toch zonde.. ik haat het, wordt hier zo moedeloos van, dat ik niets kan vinden..  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
CBS?? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Als alle chinezen tegelijkertijd van 'n keukenstoel springen, wordt de Aarde een paar centimeter uit z'n baan getrokken  |
|
Theetje
Oudgediende
ook geweest, ook verschilende ministeries en de politie sites enzo.. Bedenk me net dat ik misschien wel wat kan vinden in de databanken van school, ga ik even in zoeken.. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: ik ook niet, en ik moet het morgen inleveren.. gelukkig heb ik al 2 8-en die evenzwaar tellen.. en het gemiddelde van die 3 cijfers is 50% van mijn totale cijfer, dus het niet zo heel erg.. maar toch zonde.. ik haat het, wordt hier zo moedeloos van, dat ik niets kan vinden..  Heel veel mensen kunnen het dan toch ook niet vinden dan ben je niet de enige |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Quote Ikke: Als alle chinezen tegelijkertijd van 'n keukenstoel springen, wordt de Aarde een paar centimeter uit z'n baan getrokken  Owkeej    |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Als alle chinezen tegelijkertijd van 'n keukenstoel springen, wordt de Aarde een paar centimeter uit z'n baan getrokken  oew, nutteloze feitjes, altijd leuk  |
|
nietmeer
|
Ook leuk om te weten ikke  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Basis natuurkunde: derde wet van Newton.. Als de Chinezen naar de aarde vallen, valt de aarde ook 'n beetje naar de Chinezen toe  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
|
|
nietmeer
|
@Ikke, hoe weet je dat allemaal  |
|
Ikke
Oudgediende