|
Verticae Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
Knuffel? Klinkt goed, helpt vast wel tegen de kou  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Dat zekers  |
|
nietmeer
|
Worden hier knuffels uitgedeeld ?  |
|
nietmeer
|
Jeps Cootje, en ook een tikkie  |
|
nietmeer
|
Ik accepteer alleen het tikkie als er een grote mok koffie met gebak bij geleverd wordt  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Now were talking Bedankt  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  Wort ik een kwartier geleden uit mijn bed gebeld door een teamlid van mijn team, waarom ik niet op school ben.. Maar onze teamleider had gezegd dat we niet naar school hoefde vandaag (hij was er zelf ook niet) Heeft die snuggere nelis dat niet aan iedereen doorgegeven.. En de 3 die op school waren wisten dat dus niet.. Eigenlijk wel handig, want nu hebben ze onze DeBriefing opgehaald.. maar toch, handig van onze teamleider.. een echte leider zullen we maar zeggen..  |
|
nietmeer
|
Lekker strak georganiseerde bende dus  |
|
Theetje
Oudgediende
ja he?  maar wel een aardige teamleider, en de rest ook  Het schiet alleen nog niet echt op.. Volgende week donderdag hebben we voor onszelf een deadline gesteld om de moodboards of te hebben, en nog niemand heeft er wat aan gedaan  |
|
nietmeer
|
@TheE: Dan ligt daar dus nog een mooie klus te wachten voor jullie... |
|
Theetje
Oudgediende
jep, dus ik ga vandaag beginnen met plaatjes zoeken en printen, ik doe het samen met het meisje uit mijn team en de jongens maken hun moodboard samen en die voegen we volgende week donderdag dan samen.. Gelukkig wil dat meisje waar ik mee samen werk wel opschieten  |
|
nietmeer
|
Ik heb geen flauw idee wat het allemaal inhoud, maar als jullie samenwerken komt alles goed! |
|
Theetje
Oudgediende
Een moodboard, het samenvoegen van plaatjes om zo de sfeer aan te geven van wat de winkel zal gaan uitstralen.. |
|
Pfft, Cootje, dat zeiden ze bij de PvdA ook.  Heerlijk dagje vandaag trouwens; begint heir al lekker warm te worden (met karren van 80 kilo sjouwen helpt ook wel, daar niet van), mn baas is opeens hartstikke blij met me en de koffie is al bijna klaar. Mjammeeh! |
|
nietmeer
|
Jij liever dan ik Verticae  |
|
Ach, ik vind het wel wat hebben. Straks loop ik rond met een stel staalkabels als armen, alleen maar door mn werk  |
|
nietmeer
|
Ik heb al nekspieren van staal, zonder daarvoor te werken  |
|
Theetje
Oudgediende
heb geen geen spieren  ow, wacht, die heb ik wel  |
|
nietmeer
|
 Ik ga er weer eens vandoor  Fijne dag en misschien tot strakjes  |
|
@TheE: Is wel te hopen, slappe thee is ook niks  Doei Cootje!  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb heel veel spieren hoor  ben druk bezig met school  |
|
Ongeveer 640 spieren als het goed is  En nog steeds aan je moodboard aan het werken? |
|
Theetje
Oudgediende
jep, ben nu een topic aan het maken, want ik kan niet een totaal beeld geven van wat 18-25 jarige willen, dus kan lekker hulp vragen  |
|
Seks, drugs en rock'n'roll; da's toch een heel compleet beeld?  |
|