|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
@ gothic, nie zo mooi.. al contact met de fysio gehad? haha, ja had gekund, maar we stonden toen al op de metro te wachten en die was er bijna, |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Loek: Dan ben ik 'n echte nerd... Ik herken dat soort signalen niet al gaan ze dwars door me heen.. En dat is geen grapje  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@Loek, ben ik vanmiddag heen geweest. hoop dat zij me kan helpen anders moet ik alsnog ergens anders heen |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Ikke, ach kan je wel eens hebben hè  je moet duidelijk meer met vrouwen omgaan, ik zie zulk soort dingen meteen, maar leg ze meetstal te gunstig uit, da's ook niet handig @gothic, hoop maar dat het snel goed komt, en anders vast wel voor 7 feb  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LoekSommige jongens tonen gewoon wat minder interesse in meisjes. En dan hoeven ze niet eens op jongens te vallen. niet elke jongen is van: BIER EN T**TEN!! Jij hebt weer niet door als er een speciale uitvoering van een auto voorbij rijdt (ik noem maar wat, misschien heb je dat wel  ) Ieder zo zijn meug  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
@Loek, Jij legt alles wat met meisjes te maken heeft positief uit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Heerlijk zo'n eigengemaakte pizza met tonijn.  |
|
Blend
Oud Moderator
De vrouwen worden beoordeeld op 2 dingen: De linker en de rechter. |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend ik weet toevallig bijna alles van auto's  tot vervelens toe van sommige mensen, en ben ook redelijk op computergebied, maar vind meisjes gewoon zo leuk  , maar hier was niet omheen te komen dat ze het van hem wilde, maakt niet uit wie het had gedaan, maar zij kan het wel fantastisch Edit: het liefst links en rechts een vrouw  @ regie, zo erg ben ik nou ook weer niet.. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Blend: De vrouwen worden beoordeeld op 2 dingen: De linker en de rechter. ik beoordeel mannen ook op die manier  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Blend de linker en de rechter? het kan ook zijn voorbovenkant en achter onderkant  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Loek: @ Ikke, ach kan je wel eens hebben he  je moet duidelijk meer met vrouwen omgaan Niet "wel eens" maar "consequent"  |
|
Blend
Oud Moderator
Ik denk dat ik vrouwen wel interessanten vind dat auto's, ik weet echter meer van auto's dan van vrouwen   |
|
Loek
Oudgediende
|
@ mier, ik let nooit zo op het gezicht.. FOEI van mij dat mag ik niet zeggen, gezicht is belangrijker dan de rest!! @ ikke, ik ga bijna alleen maar met meisjes om, heb ook allemaal vrouwen trekjes  |
|
Mier Oudgediende
@ Loek ik bedoel net weer iets lager daar kijken de meeste mannen na |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Hallootjes mensen  Aardig onderwerp zo te zien @Mier als er veel zit kun je er moeilijk overheen kijken, als er niks zit ben je aan het zoeken   |
|
gothic Erelid
|
Quote Loek: @gothic, hoop maar dat het snel goed komt, en anders vast wel voor 7 feb  was niet van plan om zolang er mee te blijven. |
|
Blend
Oud Moderator
Zitten alle jongens nu een beetje in gedachten verzonken naar hun mooie momenten met meisjes (of juist de dingen die zo mooi hadden kunnen zijn  ) |
|
gothic Erelid
|
ze zijn wel stil ineens |
|
Ikke
Oudgediende
Op de computer weet ik ten minste dat er voor alles 'n handleiding is  Ik heb nog steeds geen manual page gevonden voor vrouwen  ~$ man women Bash: No manual page for 'women'  |
|
nietmeer
|
Klopt Blend, mijn gedachten zijn kilometers ver weg  |
|
Mier Oudgediende
@ AD jij snapt me tenminste |
|
Loek
Oudgediende
|
@ blend .... zoiets ja... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Blend: Zitten alle jongens nu een beetje in gedachten verzonken naar hun mooie momenten met meisjes (of juist de dingen die zo mooi hadden kunnen zijn  ) Hmm... Nee, was aan het wachten op een verontwaardigde reactie van een willekeurig vrouwelijk lid of van een instemmend mannelijk lid van wmr  |
|
Blend
Oud Moderator
Houd je je gedachten wel aan een lijntje Kpuc? Anders zijn ze straks met iemand anders aan de haal en voor altijd verloren.
Een dagje in de wolken is leuk, maar na een week heb je wel wat zon nodig. |
|