|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Trusten iedereen, ik ga ook plat   |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Regie, slaaplekker, tot morn Ikke, tot morn, slaaplekker en alle gezond weer op    |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Dag Ikke   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Pluppel, ja dat lukt me nu nog wel  als ik op de bank zit ofzo  |
|
Pluppel
Oudgediende
Lekker lenig  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
De rust Ikke, *BOINK*  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Zo ff getest, mijn voet komt nog bij m'n hoofd  ga er natuurlijk niet op sabbelen op die teen  |
|
Pluppel
Oudgediende
Moet je je teennagels nog knippen? |
|
nietmeer
|
Smorgens allemaal, even lekker wakker worden, de koffie is vers en de dag fris, maar ja, boeien, tis ok  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook goeiemorgen, Bratmi lekker bakkie leut, en binnen is het warm....  Nog steeds 'Walking on Sunshine ? |
|
nietmeer
|
Nog steeds Relpa, ik zit meestal ergens bij wolk 5  |
|
Relpa
Oudgediende
Beter en Beter, Kpuc en wie de gelukkige is merken we tzt wel  Het is jullie ECHT gegund, That all  Edit: Joep ook blij ?  |
|
nietmeer
|
Mwahh, die merkt wel iets maar is nog net zo een slaapkop als altijd  |
|
Relpa
Oudgediende
De meeste katten zijn wijzer dan veel mensen, maakt zich gewoon niet druk om dingen waar'ie toch niets aan kan doen...zolang er maar ETEN komt  Edit: Ga zelf ook ff bammeties halen, tot laters  |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.670 OTindex: 57.416
|
Onze kat is 3 maanden oud en is gemiddeld twee uur per dag bezig zijn eigen staart te vangen. Wijs? |
|
nietmeer
|
Zodeknetters, ik had even de verkeerde toets te pakken, een paar honderd files tegelijk willen openen is niet handig  Betss, er zit een knop op je pc  Mwah, Sjaak, het beessie heeft altijd een speelmaatje  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Sjaak, wij hebben een jong katje van ongeveer 9 weken (weet niet zeker), en die constant bezig om de staart te pakken te krijgen  Goeiemorgen trouwens   |
|
nietmeer
|
Hallo  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Goeiesmorgens, wakker Nederland....   *BOINK*  |
|
nietmeer
|
*boink* Ron, wakker kan ik me nog niet zo noemen, misschien vanmiddag  Koffie  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goeeeeeeeeeedeeeeeeeeemorgen Ik ben door turbo Teun, hyper Lynn en speelgraage Zorro uit mijn bed gedreund Joepie  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Kpuc, de koffie prutteld lekker, de oven is bezig verse broodjes te bakken dus laat de Zondag maar beginnen hoor.  Smorgen schone slaapster   |
|
nietmeer
|
TT in actie  Good meurning  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Maar hij is nog steeds heel schattig, dus denk dat ik Cootje en haar man vanmiddag zonder Teun naar huis laat gaan en morgen neem ik Teun mee naar Kriebeltje  |
|
nietmeer
|
Teun is een poepie, maar ik denk niet dat je m meekrijgt  |
|