|
nietmeer
|
Dat zal aan je browser liggen Ron, in Firefox worden de plaatjes mooi ingeschaald. Even de bladzij hier volspammen en ze zijn weer weg  Enne, hou de zonzij in het Oosten, gooi even een knuffel los boven Sombora grad, dan ben ik ook weer blij  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Dank je Relpa, zal ongetwijfeld lukken!
Aan de mods, thanks!! Eindelijk weer een normaal beeld.
|
|
RonHee Oudgediende
|
Ik zal even het route schema opvragen dan kan ik kijken of ik over Sombora Grad vlieg, dan gooi ik natuurlijk ff die knuffel van jou naar beneden! |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Enne, hou de zonzij in het Oosten, gooi even een knuffel los boven Sombora grad, dan ben ik ook weer blij  [/quote] Kpuc, okee als we erzijn dan knijg je een'knuffel' en dan een sms en dan moet het lukken... voor vandaag    alvast voor jou |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik zal ongeveer boven Sombora Grad zijn na 4-5 uur vliegen. Op de terugweg ga ik met de bovenwindse stream mee, dus dan passer ik Sombora Grad niet. |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
En toen vielen ze allen spontaan in slaap  Die verrekte MSN kelderd er ook steeds weer uit hier @#&!@@#*&*^  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Ikke: Ik ga dit jaar 5 HAVO doen  Maar eerst ga ik naar bed! Weltrusten  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
 Ook op reis, Zuwe ? Alle Knuffels uitgestrooid boven de Balkan (waar dan ook) worden vast met VEEL genoegen ontvangen !! |
|
nietmeer
|
Zolang het geen bommen van die lafhartige Yanks zijn is t goed Relpa  |
|
RonHee Oudgediende
|
Ron, jij nog een bakkie? |
|
Relpa
Oudgediende
Quote Kpuc: Zolang het geen bommen van die lafhartige Yanks zijn is t goed Relpa  Die hebben daar toch nix te zoeken Kpuc, dat weten WIJ, al denken ze er zelf anders over..  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Laten we dat maar doen Ron, moet straks een hondenkar gaan halen en dan wil ik wakker achter het stuur zitten |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik ga zo ff wat kleine inkopen doen, waaronder natuurlijk!! verse croissantjes. ( Zal ik in Thailand wel missen, maar inventief als ik ben, heb ik de nodige blikjes croissants alvast vooruitgestuurd)
|
|
Relpa
Oudgediende
Die ga je daar dus niet missen, Ron  |
|
RonHee Oudgediende
|
Een hondenkar? Gaat het alweer zo! slecht in NL dat dat weer terugkeert in het straatbeeld?  |
|
RonHunter
Oud Moderator
RH, je moet gewoon eten wat ze daar hebben, veel insekten en zo....  Ja,slimmerik.  Maar dan zo ene die je achter de auto kunt hangen.  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Relpa, ik denk het wel want ook de Thai lusten dat graag, zijn ook dol op pizza en macaroni, maar dan willen zij dat ik kook. |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Ron, proteine-rijk voedsel, goed voor de potentie: maar ik sla over. Niet te vreten   |
|
Relpa
Oudgediende
Quote RonHee: @ Relpa, ik denk het wel want ook de Thai lusten dat graag, zijn ook dol op pizza en macaroni, maar dan willen zij dat ik kook. Ze weten daar dus ook wat goed voor hen is, lieve SLIMME mensen daar...  |
|
RonHee Oudgediende
|
Zij hebben vestand van de bereiding van Thai-food, ik nu eenmaal van de europese keuken. En zo combineer je het.
Ik weet nog goed dat ik hutspot met jus voor ze gemaakt heb, vonden ze vreemd maar wel lekker. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Nou, moet iedereen nog wakker worden hier  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik ben al úúúúren wakker.  |
|
Luna
Moderator
Ik nu iets meer dan een uur  Heb al lekker met de hond gelopen en nu zit ik te denken wat ik zal gaan eten  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik een mokkastick bij de senseo.  |
|
Luna
Moderator
Ow, da's lekker ja  Ik heb nu een zakje spooksmoeltjes van mijn nichjte nog  |
|