|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Pluppel:
Ach Ikke. Als jij er niet was geweest zou WMR heel anders zijn. Ook al wist niemand wat er aan ontbrak. Sowieso achttien en 'n halfduizend berichten minder  Misschien dat 't forum zonder een stuk sneller zou laden  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Nee. Ik zwoeg al sinds januari in een fabriek van Harpo. Wij produceren Oprah Winfrey-poppen met ingebouwde luidspreker.  Iemand interesse? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wat zegt die pop? |
|
Pluppel
Oudgediende
'Kijk opa, ik fiets al zonder handen' en 'Bij mij in de studio zit vandaag.'  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ga straks maar eens een stuk fietsen  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Quote Pluppel: 'Kijk opa, ik fiets al zonder handen' en 'Bij mij in de studio zit vandaag.'  Het gaat goed met opa, hij leest nog zonder bril en eet zonder tanden. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik verveel me..  |
|
Pluppel
Oudgediende
Quote Ikke: Ik ga straks maar eens een stuk fietsen  Waar?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Little Queen: ik verveel me..  kom mijn kamer opruimen..  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Theemonster: Quote Little Queen: ik verveel me..  kom mijn kamer opruimen..  Je mag neuzen in haar spulletjes   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Little Queen: ik verveel me..  kom mijn kamer opruimen..  Hmm.. betaal jij het kaartje dan  kom ik wel opruimen  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik wil een Kate Win Sl*t pop  |
|
Luna
Moderator
Jannick |
|
Pluppel
Oudgediende
Wij produceren Oprah-poppen. Misschien later ook een Dr.Phil-pop. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Zingt :
A traffic jam when you're already late A no-smoking sign on your cigarette break It's like ten thousand spoons when all you need is a knife It's meeting the man of my dreams And then meeting his beautiful wife |
|
Jannick
Oudgediende
Wat is er Luna?  |
|
Luna
Moderator
Heb je je agenda trouwens nog gekocht  |
|
Jannick
Oudgediende
Nee, ze hadden de roze Converse agenda niet meer, als ik ze niet meer in Aalten of Winterswijk of Doetinchem vindt, dan koop ik een The Muppets agenda!!  |
|
Dwarsakker Senior lid WMRindex: 487 OTindex: 415 Wnplts: bij Hoevel S |
Quote Little Queen: ik verveel me..  Kom hierheen, genoeg te doen, lekker wandelen in het bos, als je wilt mag je meneer Bruinsma (da's onze Jack Russell) meenemen. We hebben hier net om de hoek een gigagroot bos. liever langs het water? kan, de rijn ligt hier vlakbij. Blijf je eten, kan, ik steek de BBQ aan, we hebben vlees en zo in overvloed. Blijven slapen? Geen probleem, we hebben een logeerkamer met komfortabel bed. Alleen wel ff een pyama en tandenborstel meenemen. Hoe laat kom je?? |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
op mijn kamer ligt nogsteeds 'n 2 persoonsbed op de grond.. 1 matras moet op mijn bed worden gesleept.. 1 probleem dat bed ligt bezaaid met rotzooi  .. dat andere matras moet helemaal naar zolder.. krijg ik nooit voor mekaar  ik laat 'm wel gewoon op m'n kamer liggen, ruimte zat  |
|
Jannick
Oudgediende
Ach ja, morgen een stage, ik neem mijn PDA mee, nog even kijken of de opneemfunctie het goed doet, en dan maar gaan. Maar ik háát mijn school, ^T&*%$R#E#$^$ Ik heb het Arbor-dinges van een klasgenoot gekregen, en daarin staat véél en véél meer dan dat ik moet, allerlei formulieren die ik niet heb, etc..   |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Theetje