|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
@tom, jawel hoor. gaat z'n gangetje allemaal |
|
Igor Erelid
 WMRindex: 724 OTindex: 2.483 S |
 ... je bent niet de enige, Jannick en ik hoef niet zo graag gemogen te worden  Dus, je doet me slechts plezier !  |
|
gothic Erelid
|
igor, jij heb ook de opvatting mensen nemen me maar zoals ik ben en als ze dat niet kunnen jammer dan? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
slik nu elke dag een medicijnencooktail war je haren zowat recht overeind gaan staan...: risperdal, 1 mg, hooikoortabletten, antibiotica vor mn longen, en 2 vitaminensuplementen.  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Igor, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat er veel meer mensen zijn die je liever kwijt dan rijk zijn.. |
|
Igor Erelid
|
|
gothic Erelid
|
is niet leuk om zoveel medicijnen te slikken, maar als het helpt en het ervoor zorgt dat je je er beter door voelt moet je toch proberen vol te houden
|
|
Igor Erelid
|
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Igor, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat er veel meer mensen zijn die je liever kwijt dan rijk zijn.. Quote Igor: @Jannick ... meer dan dat jij weet  hou het even gezellig |
|
gothic Erelid
|
zou wel leuk zijn als het gezellig kon blijven |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote Jannick: Igor, ik hoop dat je je ervan bewust bent dat er veel meer mensen zijn die je liever kwijt dan rijk zijn.. Jannick, doe even normaal,zeg  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik zeg gewoon wat ik vindt, is dat zo erg? Sow heej, met alle nieuwelingen sinds de vakantie is de sfeer gedaald, en ik weet dat dit een foute instelling is, maar de gezelligheid is er niet meer. |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote gothic: is niet leuk om zoveel medicijnen te slikken, maar als het helpt en het ervoor zorgt dat je je er beter door voelt moet je toch proberen vol te houden
zal wel lukken denk ik.. heb nu ook officieel hoikorts, de 2e in het gezin  |
|
Igor Erelid
 ToM_xlr ... Jannick mag zeggen wat 'ie denkt van mij  ... ik ben ook niet altijd 'even vriendelijk'. Maar hij moet eens naar zichzelf leren kijken  Misschien is hij getolereerd  Dat is nog erger  |
|
Luna
Moderator
Jannick, dat komt meer door de dingen die je zelf nu zegt.
En praat niet altijd voor anderen, want dat slaat echt nergens op. |
|
nietmeer
|
Zucht, je zal je er toch maar mee moeten schikken, mensen gaan, mensen komen, en mensen gaan weer. Maar om dat laatste nou te bevorderen, nee, das niet leuk. *klapt de bende maar weer dicht  * |
|
gothic Erelid
|
je mag gerust zeggen wat je vind, maar je kan wel proberen om ook al vind je dat het verandert is hier, het toch gezellig proberen te houden en elkaar in waarde te laten |
|
Jannick
Oudgediende
Igor, ik geef ook toe dat ik niet altijd even vriendelijk ben, maar wel eerlijk, en ik vindt dat ik dit gewoon even moest zeggen, snap je? |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jannick: Ik zeg gewoon wat ik vindt, is dat zo erg? Sow heej, met alle nieuwelingen sinds de vakantie is de sfeer gedaald, en ik weet dat dit een foute instelling is, maar de gezelligheid is er niet meer. jannick, nu heb ik er genoeg van, de hele vakantie loop je al zeuren dat het vroeger beter was, en dat die "nieuwelingen" het verpesten.. dit is een openbare site, er komen ook mensen die jij niet mag, deal with it |
|
Luna
Moderator
Jannick, zeg dan niet dat er meerdere mensen zijn die er zo over denken. Spreek dan voor jezelf. Verder ken je Igor niet genoeg om zo over hem te oordelen. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Zucht, je zal je er toch maar mee moeten schikken, mensen gaan, mensen komen, en mensen gaan weer. Maar om dat laatste nou te bevorderen, nee, das niet leuk. Weet ik, maar zoals ik het net al zei, er is geen gezelligheid meer.. |
|
Igor Erelid
@Jannick ... laten we deze discussie sluiten als volwassen mannen  |
|
Luna
Moderator
Hou het dan eens gezellig  |
|
Jannick
Oudgediende
Oke, dan zeg ik dit; Ik ben de enige die Igor onder het niveau vindt en daar ben ik trots op, oké? Nou, als je wilt, ban me maar, want ik ben niet te genieten, ik denigreer andere personen, etc. etc. Toedeloe  Quote Igor: @Jannick ... laten we deze discussie sluiten als volwassen mannen  Oké. |
|
gothic Erelid
|
@tom ik ken het. heb zelf ook hooikoorts, al die medicijnen pff. maar ik was de eerste in het gezin  . |
|