|
nietmeer
|
@TheE: Moeders vinden het noooooooooit goed genoeg  Ik ook niet  Wil je namens mij de familie Elensar een dikke  geven? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Jannick: Zouden jullie het leuk vinden wanneer ik een blogje schrijf over de week bij Elrohir en Lessien?  Je blog is van jou, daar moet je opzetten wat je zelf wil  Gewoon doen dus.. Degenen die het willen zien lezen het vanzelf wel   |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Is De Mexicaan nog online? Hij zou me vanmiddag bannen vanwege de discussie in het café, over nieuwkomers enzo... Nja, ik heb er wel spijt van, maar hij zou me bannen en nu is er nog niks gebeurd, maar misschien had hij meer tijd nodig met versturen dat hij het goedgemaakte in het café niet las.. Maar ik zal zo aan mijn blog beginnen en dan slapen  |
|
nietmeer
|
@Jannick: Ja, da's leuk  Dan zal ik er nu ook één schrijven over mijn weekend @TheE: Dank je wel!  |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Jannick, ik ben er nog! Er ging iets fout met bannen, maar we zijn ermee bezig  Zonder gekheid, ik hoop dat het signaal duidelijk was. |
|
nietmeer
|
Zo, de deze is net terug van een filmpje, iets over de toekomst, wat zich weer in het verleden terugzet, er niets mag meenemen, maar t toch doet, waardoor de evolutie werd beïnvloed. Mwahh, een leuk doemscenario, proost,  en *boink* |
|
nietmeer
|
Kpuc: Die is toch al weer een tijdje geleden afgelopen??? |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
Hi Kpuc, een soort Back to the Future dus. |
|
nietmeer
|
klopt, maar ik moest ook nog een end fietsen  |
|
Ikke
Oudgediende
Hee kpuc  *boink* |
|
nietmeer
|
Nou, meer een combinatie van Jurassic en Back to..  |
|
nietmeer
|
 Tijd om het pilsje te voorschijn te halen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Het is duidelijk Mexicaan!  Ik zal het ook niet meer doen  Maar goed, is er nog cola?  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Cola genoeg  |
|
Ikke
Oudgediende
Doei Angel *boink* |
|
Luna
Moderator
|
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Het is duidelijk Mexicaan!  Ik zal het ook niet meer doen  Maar goed, is er nog cola?  Wat had je nou weer geflikt?  |
|
Ikke
Oudgediende
Is er nog bitter lemon? Ik heb dorst   |
|
nietmeer
|
Maar eerst even een knuffie  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote Cootje68: Quote Jannick: Het is duidelijk Mexicaan!  Ik zal het ook niet meer doen  Maar goed, is er nog cola?  Wat had je nou weer geflikt?  Ja jij was weg en toen ging het mis  |
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Maar eerst even een knuffie  Okay dan    (en je moest nog een *boink* van T&T hebben  ) |
|
Luna
Moderator
|
|
nietmeer
|
|
|