|
stormzoeker Erelid
 WMRindex: 2.784 OTindex: 1.845
|
Proost  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loek: @ ikke, vast wel!! Gelukkig... Wordt weer 'n nachtje zonder slaap, dus als iemand iemand nodig heeft om mee te praten, ik ben beschikbaar   |
|
nietmeer
|
slaínte  |
|
nietmeer
|
Das lekker spul Zuwe, en helemaal als je wat aardbeien neemt, een flinke klots slagroom met wat versgemalen zwarte peper, net niet helemaal dik kloppen, een glas pakken, wat room onderin, wat aardbeien erop, scheut uit de fles, weer wat room, weer wat aardbeien en weer een scheut en aftoppen met nog een klots peperroom en creme erover, njammie  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Loek, ik probeer wel duidelijk te zijn ja. En ik probeer anderen ook niet voor de voeten te lopen of kwaad te doen. Kennelijk zijn mijn wormen en maden anders dan die van bepaalde andere mensen hier. Welterusten Ron, slaap wel  En tot morgen  *boink* |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
ik heb zin in een grote bak lekkere Cappucino... |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Kpuc, ik ben op een feestje??? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Tim-kun: ik heb zin in een grote bak lekkere Cappucino... Nu begin ik ook te kwijlen... Met 'n beetje cacao over 't schuim en zo'n lekker koekje erbij  |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
@ cee ik mag jou wormen in naarden over het algemeen wel hoor  @ zuwe het is altijd party time! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, Oh, hou op! Een goed gezet bakje cappucino is niet te versmaden! |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@CnC,Ik ben nog niet weg hoor, maar tappen is nu voor de nachtploeg...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, Oh, hou op! Een goed gezet bakje cappucino is niet te versmaden! To kill for... So, who here has a deathwish   |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Loek, ben blij dat te horen.. @Ron, excusé moi  |
|
Loek
Oudgediende
|
cappudinges, oeh da's zo ontzettend lekker  |
|
Tim-kun Erelid
|
ik ga nooit naar werk zonder er eentje op te hebben  en dan op het werk drink ik er ook nog veel maar dat is automaat cappucino... |
|
Ikke
Oudgediende
Ik weiger automaatcappucino te drinken  Een cappucino die niet perfect gezet is is gewoon heiligschennis  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@tim, die automaatchino's zijn niet echt lekker, en nowhere near the real thing |
|
nietmeer
|
GRRRRRRRRRRRR ik krijg wat van IE   ik zei dus PW is er en die tapt meestal in de nacht  |
|
Tim-kun Erelid
|
ja ok ze zijn zeker veel minder..maar het is of dat of niks en dan ga ik er toch maar voor.. |
|
nietmeer
|
dus senseo cappuchino komt niet in aanmerking??  |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ga er vandoor, bedtijd voor mij  tot morgen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote positivily: GRRRRRRRRRRRR ik krijg wat van IE   ik zei dus PW is er en die tapt meestal in de nacht  Stap toch over op Firefox  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote positivily: dus senseo cappuchino komt niet in aanmerking??  Senseo is sowieso geen echte koffie  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Ik zit van een pilsje/cola tegenieten[pils alleen lust mij niet]  |
|
Loek
Oudgediende
|
senseo is best lekker, maar je moet niet denken dat je koffie aan het drinken bent  |
|