|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
Quote yakkiba: Quote *Freakje*: Quote yakkiba: Owh ja... rrrrrrrrrr spannend he...    zeker tjes wel. nu al zin in haha Just be patience;) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
"t geeft niks jullie kunnen er niks aan doen.. |
|
Freakje Erelid
|
@LQ toch niet???  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm 't is niet echt grappig wat er is gebeurd, zeker de laatste paar dagen niet... |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
mja... we doen er anders wel heel veel aan... of heel veel op uit... (en nee das gewoon verandering van dialect en is allemaal heeeeeeeel netjes  ) |
|
Freakje Erelid
|
Quote Little Queen: Hmm 't is niet echt grappig wat er is gebeurd, zeker de laatste paar dagen niet... mmm klinkt niet leuk nee... alhoewel ik dus niet weet wat er aan de hand is... |
|
Freakje Erelid
|
|
|
yakkiba Erelid
|
haha ik bedoelde er veel aan doen om wel klef te zijn... maar goed. |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: haha ik bedoelde er veel aan doen om wel klef te zijn... maar goed. I know... *loopt naar yakkiba en geeft hem een verassend lieve knuffel*  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote *Freakje*: Quote Little Queen: Hmm 't is niet echt grappig wat er is gebeurd, zeker de laatste paar dagen niet... mmm klinkt niet leuk nee... alhoewel ik dus niet weet wat er aan de hand is... Er zullen wel meerdere zijn die 't niet weten, maar ik ga 't ook niet zomaar rondbazuinen op wmr.. zo ben ik niet, maar om het kort te houden..ik voel me onwijs *** |
|
nietmeer
|
|
|
Freakje Erelid
|
LQ ik snap wel dat je dat niet doet... ik denk dat de meeste mensen zo zijn... logisch... het is hier iig gezellig dus kan je toch vast wel een beetje lachen???   |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dankje Kpuc..   jij bent ook al zo'n schatje  Ja ik zoek nu ook afleiding hier.. een boek lezen heeft weinig zin, m'n gedachtes dwalen af.. |
|
yakkiba Erelid
|
LQ En wij zijn toch ook heeeeeeeel erg lief en grappig?    |
|
Freakje Erelid
|
Quote Little Queen: Dankje Kpuc..   jij bent ook al zo'n schatje  Ja ik zoek nu ook afleiding hier.. een boek lezen heeft weinig zin, m'n gedachtes dwalen af.. En die afleiding vind je zekers hier Quote yakkiba: LQ En wij zijn toch ook heeeeeeeel erg lief en grappig?    ik geef je helemaal gelijk |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik vind merendeel van de afleiding hier en op msn.. er zijn wat mensen waar ik gelukkig m'n hart kan luchten.. want dit is echt niet grappig meer... |
|
Freakje Erelid
|
Quote Little Queen: Ik vind merendeel van de afleiding hier en op msn.. er zijn wat mensen waar ik gelukkig m'n hart kan luchten.. want dit is echt niet grappig meer... Toevallig ook iets met je ouders??? |
|
yakkiba Erelid
|
Maar lieve mensjuhs ik ga weer. ben vrij. Prettig weekend allemaal en maak jezelf niet gek en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen  *geeft freakje dikke kus en de rest een knuffel* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Quote *Freakje*: Quote Little Queen: Ik vind merendeel van de afleiding hier en op msn.. er zijn wat mensen waar ik gelukkig m'n hart kan luchten.. want dit is echt niet grappig meer... Toevallig ook iets met je ouders??? Nee dat totaal niet.. Okay.. het is uit.. ik heb enorm last van liefdesverdriet en snap er zelf nog geen ene kloot van *zucht* zo dat is eruit.. |
|
Freakje Erelid
|
Quote yakkiba: Maar lieve mensjuhs ik ga weer. ben vrij. Prettig weekend allemaal en maak jezelf niet gek en doe vooral geen dingen die ik ook niet zou doen  *geeft freakje dikke kus en de rest een knuffel* he verdorie kan ik mijn nagels niet lakken... prettig weekend yakkiba en tot maandag |
|
yakkiba Erelid
|
Quote *Freakje*:
prettig weekend yakkiba en tot maandag hoezo.... maandag?  |
|
Freakje Erelid
|
@yakkiba... ik denk niet dat ik je eerder spreek... vandaag vroeg opgehaald en morgen loge mijn tante en jarno... |
|
yakkiba Erelid
|
niet bij jou op de kamer toch? mja zie maar. ik hoor je wel weer als ik je hoor  ik ga nu echt. Doei doei allemaal |
|
Freakje Erelid
|
LQ dat is echt sh*t... ik weet wat je voelt... heb zelf ook een mislukte relatie gehad... *geeft LQ een dikke knuffel* |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Dankje Freakje *geeft Freakje ook 'n dikke knuffel  * |
|