|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Nou, dan ga ik maar naar bed  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Nou, dan ga ik maar naar bed  Nee  dat mag niet... jij moet opblijven  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Maar sesamstraat is al afgelopen  Alhoewel ik het niet heb kunnen kijken aangezien mijn digitenne het nog niet doet (A0 |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Maar sesamstraat is al afgelopen  Alhoewel ik het niet heb kunnen kijken aangezien mijn digitenne het nog niet doet (A0 Hoe dat zo? Werkt de antenne niet? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
sesamstraat is coooooool En jij moet inderdaad naar bed.. dan ben je morgen goed uitgerust als je hier bent  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Kriebeltje Erelid
|
@Cootje: voorgevel is te goed geisoleerd, dus moet ik even de achterkant proberen. benedenverdieping nieuwbouw appartementencomplex aan het spoor  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: @Cootje: voorgevel is te goed geisoleerd, dus moet ik even de achterkant proberen. benedenverdieping nieuwbouw appartementencomplex aan het spoor  Anders vraag je toch een buiten-antenne aan? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, maar die kost 40 euro... |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm waarom luister ik nu ineens american idiot van greenday  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Ja, maar die kost 40 euro... Da's waar *zucht* Ik ben blij dat ik niet meer bij de KPN werk  Wat een rommeltje  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, ik krijg morgen of iets later een kabel van een meter of 20, dus kan ik even gaan testen. Anders ga ik heel hard klagen, als ik faar tijd voor heb  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Ja, ik krijg morgen of iets later een kabel van een meter of 20, dus kan ik even gaan testen. Anders ga ik heel hard klagen, als ik faar tijd voor heb  Gewoon in je vrije tijd alvast een paar klaagmailtjes klaar zetten en elke dag 1 mailen  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmm toen was 't weer stil  |
|
nietmeer
|
Quote Little Queen: Hmm toen was 't weer stil  Ja he? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ssst...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Probeer je te slapen ofzo  |
|
nietmeer
|
Volgens mij wil hij die speld horen vallen  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, met die muziek die hier lekker door het huis klinkt  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: Ja, met die muziek die hier lekker door het huis klinkt  Hihi, hier staat de muziek ook aan met LQ's favo muziekje  |
|
Kriebeltje Erelid
|
*You got me running for cover, for crying out* Waarschijnlijk niemand die het kent  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ben nu aan het zingen  |
|
nietmeer
|
Quote Kriebeltje: *You got me running for cover, for crying out* Waarschijnlijk niemand die het kent  Klinkt wel bekend, van wie is dat ook alweer? |
|
Kriebeltje Erelid
|
Fun Lovin Criminals, maar dat zegt je wschnlk niets.  Ik ga even douchen, ben vandaag naar de kapper geweest, de haartjes kriebelen  |
|