|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Even kijken: - 1 binas (die ik al heb, had er vorig jaar 2 gekregen  ) - 6x biologie - 10x natuurkunde - 5x nederlands - 5x scheikunde - 5x engels - 11x wiskunde - 1x schoolagenda @Mishatje: Eindexamenjaar he.. Alles wat je in de tweede fase vwo krijgt is examenstof en dus krijg je die boeken om te kunnen leren voor het examen.. |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.423
|
ik mag de 3de weer beginnen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
waarom koop je een nieuwe binas? die zijn nog gewoon gledig.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: waarom koop je een nieuwe binas? die zijn nog gewoon gledig.. Heb er geen keuze in... Het is gewoon 'n pakket wat je krijgt en je kunt niks veranderen  En ik wil die 'reserve' binas graag houden, is 'n ongebruikt exemplaar, altijd wel leuk om te hebben  |
|
Loek
Oudgediende
|
@ Thee, volgens mij is Ikke het persoon die intensieer met z'n binas omgaat dan met z'n agenda, dan overleeft zo'n boek maar 1 jaar  |
|
Theetje
Oudgediende
@Ikke; waar bestel jij je boeken? Dat is echt heel raar dat je niet mag zeggen welke je wel en niet wil bestellen.. Mijn zusje gaat dit jaar ook boeken van mij gebruiken omdat ik die gekocht heb en zo hoeven mijn ouders niet 2 keer hetzelfde te kopen.. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Boekenfonds op school misschien, Thee? |
|
Ikke
Oudgediende
Zelfs met m'n frans boek ben ik vorig jaar intensiever omgegaan dan met m'n agenda... Ik gebruik zo'n ding nooit  |
|
Ikke
Oudgediende
@TheE: boekenfonds van school... Sorry, dubbelpost   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Ikke: Zelfs met m'n frans boek ben ik vorig jaar intensiever omgegaan dan met m'n agenda... Ik gebruik zo'n ding nooit  Heb ik ook altijd.. 'O, weer een proefwerk?  ' Ik schrijf het altijd op m'n hand, maar dat gaat er altijd weer vanaf  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik heb altijd bij van dijk besteld, via school.. Maar mocht altijd wel zeggen welke boeken ik wel en niet wou.. |
|
Ikke
Oudgediende
Wij krijgen ze alleen maar via school... @Puck: ik onthou dan wel precies wat ik moet doen  |
|
nietmeer
|
@Ikke ik moest op het midden van het jaar een nieuwe agenda kopen  |
|
Ikke
Oudgediende
Je mag dit jaar wel de mijne hebben hoor, doe er toch niks mee  |
|
Theetje
Oudgediende
in je eindexamen jaar is een agenda wel handig  |
|
Puck Oudgediende
|
Ikg a me aankleden  |
|
nietmeer
|
tosso puck  |
|
nietmeer
|
Ik ga ook doei allemaal  |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga me ook maar aankleden en kijken of 1 van mijn ouders thuis is.. Is raar dat er gewoon nog steeds staat dat de boekenlijsten voor 2007/2008 nog niet bekend zijn terwijl ik voor 20 augustus moet bestellen om ze voor 27 augustus in huis te hebben.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Theemonster: in je eindexamen jaar is een agenda wel handig  Dat zeiden ze ook van de brugklas, de 2e, de 3e, de 4e en de 5e.. Toch heb ik dat ding nooit serieus gebruikt. Ja misschien de eerste twee weken trouw ingevuld, maar hoe later in het jaar, hoe leger m'n agenda  Bij mij blijft alles gewoon echt in m'n hoofd zitten... |
|
Loek
Oudgediende
|
@Puck ben je dat nog niet dan... webcam  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Ikke: Quote Theemonster: in je eindexamen jaar is een agenda wel handig  Dat zeiden ze ook van de brugklas, de 2e, de 3e, de 4e en de 5e.. Toch heb ik dat ding nooit serieus gebruikt. Ja misschien de eerste twee weken trouw ingevuld, maar hoe later in het jaar, hoe leger m'n agenda  Bij mij blijft alles gewoon echt in m'n hoofd zitten... in mijn examenjaar was het zo: hoe later in het jaar hoe voller.. Terwijl ik nooit een agenda had gebruikt behalve de eerste 3 maanden in de eerste.. |
|
Loek
Oudgediende
|
ik ga ervan door lunchen  tot laters |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Byeee Loek!!  |
|
Theetje