|
Crash Erelid
 WMRindex: 1.817 OTindex: 133
|
Wat moet je nou met muiek op je telefoon? @Relpa; dat is nog niet zo erg, de friezen kennen een plaatsje dat sexbierkum heet   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote RELPA: Ook goeiemorgen allemaal, Ligt een paar km. van ons dorp vandaan: Babyloniënbroek. Hoe verzinnen ze het...   Hoi RELPA  Ze zullen elkaar dan wel niet verstaan.  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
@Crash, Luisteren  ik heb geen MP3-speler |
|
nietmeer
|
Quote Crash: Wat moet je nou met muiek op je telefoon? @Relpa; dat is nog niet zo erg, de friezen kennen een plaatsje dat sexbierkum heet   moet je het wel ff goed zeggen crash   is sexbierum;) |
|
Crash Erelid
|
 dat had ik nou nooit kunnen raden Reg |
|
Crash Erelid
|
@posi; Dat is dus als "sex-bier-uhm". Jullie friezen zijn hartstikke gek, maar jullie hebben ook humor  |
|
nietmeer
|
Dankjewel Peter!  Je hoeft niet te blozen hoor!  |
|
nietmeer
|
Quote Crash: posi; Dat is dus als "sex-bier-uhm". Jullie friezen zijn hartstikke gek, maar jullie hebben ook humor  wij hebben het leukste dorp van nederland: sex bier en rum   en dan hebben we ook nog een lollum  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Pos, wi noemen dat dorp gewoon "Broek"... Hoe doen jullie dat in Friesland dan ? Toch tijd dat ik ga verkassen dan  |
|
nietmeer
|
Quote Crash: de friezen kennen een plaatsje dat sexbierkum heet   Wat denken jullie van Kijkuit en Reet?  |
|
nietmeer
|
Quote RELPA: Pos, wi noemen dat dorp gewoon "Broek"... Hoe doen jullie dat in Friesland dan ? Toch tijd dat ik ga verkassen dan  wij hebben ook een dorp dat broek heet  @tis je gaat zeker veel met igor om?? je krijgt al dezelfde dikke trekjes  |
|
Crash Erelid
|
Quote Tistochwat: Quote Crash: de friezen kennen een plaatsje dat sexbierkum heet   Wat denken jullie van Kijkuit en Reet?   Ik heb ook een plaatsje dat ik reet noem  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Nou, 't was kort maar ik ga nog ff verder kijken  Peet, ben even op je site wezen kijken maar complimenten hoor.  Ik heb voorlopig ff geen kookboeken nodig  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote RELPA: Nou, 't was kort maar ik ga nog ff verder kijken  slaap ze     |
|
Crash Erelid
|
@peter; Het toeristen aantal is er gelukkig laag Aju RELPA  |
|
nietmeer
|
Quote Crash: @peter; Het toeristen aantal is er gelukkig laag alleen de familie de bruin??  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Zijn we hier aan het proberen de leukste plaatsnamen op te zoeken?  Das eigenlijk wel wat voor een nieuw topic  |
|
Crash Erelid
|
Kom maar op Regie |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dan raad je nooit in welke straat ik woon!  |
|
Regie