|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Onze school is helemaal into digitaal zeg maar, vorig jaar kregen we onze studeerwijzer van de eerste periode netjes uitgeprint enzo, en ons rooster, wat doen ze.. ze plaatsen je rooster op 'n intranet site, en daar kan je ook je bestanden ophalen enzo, en de infoborden bekijken, die ze meestal heel laat bijwerken, waardoor ik dus bijna 'n keer 'n herkansing heb gemist  en dan zeggen hun heel schijnheilig dan had je maar op 't infobord moeten kijken..ook hebben we weer 'n andere site waar de studeerwijzer opstaat, maar wat 't probleem nou is niet iedere leraar kan omgaan met de pc, dus of je hebt aan die vak dinges niets of er staat 'n hoop onbenullige info op, en de studeerwijzers zijn niet altijd bijgewerkt enzo blaablaablaa.. Ojaah ons superhandige pasjessysteem sinds 2005 toen ik naar 3 Havo ging en we 'n ultramoderne nieuwe locatie kregen, worden we elk uur ik herhaal ELK uur gescand, zodat ze kunnen zien dat je aanwezig bent  |
|
Freakje Erelid
 WMRindex: 310 OTindex: 3.416
|
berniew haha wil je wel weten he.. Geas... @yakkiba heyhey  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
LQ dus je zit op school met gedetineerden? hahaha
|
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Freakje: ja, is altijd leuk om te weten  haha  LQ: elk uur pasjes scannen?  maar dan kun je niet eens spijbelen  |
|
Freakje Erelid
|
LQ elk uur???  dat is... bagger |
|
yakkiba Erelid
|
Quote berniew: LQ: elk uur pasjes scannen?  maar dan kun je niet eens spijbelen  haha das ook niet de bedoeling niet waar? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Berniew, tuurlijk kan je dat wel  .. maar ik ben 'n brave leerling weetje  .. |
|
Freakje Erelid
|
Whahaha... idd wat is anders het nut van de pasjes  |
|
|
@yakkiba: uiteraard niet  LQ: owja  jij bent heeeeeeel braaf  |
|
yakkiba Erelid
|
Ik geloof het meteen   haha |
|
Freakje Erelid
|
Quote Little Queen: Berniew, tuurlijk kan je dat wel  .. maar ik ben 'n brave leerling weetje  .. dan is er verder geen probleem  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Die pasjes zijn verdomd irritand.. als ze kapot gaan moet je zelf 8 euro betalen enzo, hallo wij hebben er niet om gevraagd.. alleen in de tussenuren word je niet gescand, maar meestal zit ik dan in de mediatheek, en als je dan achter 'n pc wil moet je wel inscannen, terwijl als je ergens in 'n domein zit achter 'n pc mag je zo gaan zitten  , alleen daar heeft zeker wel 1 lokaal zicht op wat jij op je pc aan het uitvreten bent  |
|
|
@yakkiba: ben je zo goedgelovig dan?  haha  LQ: dat is niet erg toch dat mensen zicht hebben op wat jij op de pc doet??  |
|
Freakje Erelid
|
LQ mmm dat is idd wel een stuk minder...  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Berniew, je mag alleen voor school achter 'n pc, niet voor de gein ofzo  .. Ojaah dat van die studeerwijzers enzo gaat helemaal mis, ook omdat leerlingen het vertikken om daar elke dag op te kijken enzo.. |
|
nietmeer
|
*komt ook eens binnen kijken* Hey hallo allemaal  |
|
yakkiba Erelid
|
En je zit op die school omdat...? Cootje is terug!!!   halloo! |
|
|
LQ: klinkt weer lekker chaotisch, zoals een school behoort te zijn  en van zulke mensen moet verwacht worden dat ze je les geven  |
|
Freakje Erelid
|
LQ klikt allemaal heel erg streng  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ojah hmm nog zo iets doms  .. als je tussenuren hebt mag je niet bij 'n andere klas bijvoorbeeld engels of duits of wat dan ook volgen, want dan is het in die klas zoo druk  ... |
|
Freakje Erelid
|
|
|
|
whahaha  lekker geregeld op die school  hallo cootje  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Hmpf ik moet even mee boodschappen doen.. ik zal wel moeten want anders gaat er hier een zeiken dat ik teveel achter de pc hang  |
|
nietmeer
|
Quote *Freakje*: jeetje... @Cootje... hey  Toch nog iemand die me ziet  |
|
|
LQ: ik zeik helemaal niet  |
|