|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote RonHunter: Stil hier in het café....Dan vat ik er zelf nog wel ene....  wat wil je, de kroegbaas is er niet  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*schrikt wakker* Oh, hoi Ron *boink*  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
maar goed, ik ga me nutig maken bij de plaatselijke AH *boink*  |
|
Ikke
Oudgediende
Oeh gaaf... Dit jaar bij natuurkunde: kernfysica  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
Hey Ikke en ToM *boink* Schandalig hè, maar hij had het druk vandaag. Kpuccie zal straks wel komen.  Mzzl ToM, ik moet ook zo weer pleite, bomen snoeien op de boerderij van m'n zwager.  |
|
Ikke
Oudgediende
Gaaf! Het chinese festival van de hongerige geesten valt dit jaar op mijn verjaardag  Hoe toepasselijk  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dan zullen we dat extra in de gaten houden Ikke.  |
|
Ikke
Oudgediende
Even wat belangrijke data alvast overpennen in m'n agenda... Vakanties en zo  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat is erg belangrijk, veronderstel dat je bij school staat en er is niemand   |
|
Ikke
Oudgediende
Dat is me al 'n keer gebeurd  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dat heb ik met mijn werk nu nooit  |
|
Ikke
Oudgediende
Helaas was dat in de 4 en 'n half jaar dat ik 13km van school af woonde  |
|
RonHunter
Oud Moderator
|
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik heb het op mijn werk 1-maal gehad, was in een winkel toen. Stond ik daar dus op zondagmorgen....lachen  |
|
Roselien Erelid
 WMRindex: 342 OTindex: 2.737
|
Goede middag allemaal, wat is dit nu?? is vloogelvlucht over de kop? Is het voogeltje gevlogen? Met de noorderzon vertrokken?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Zoiets  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Volgens mij is Vogelvlucht omgedoopt ofzo  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Luuntjeeeee!!   |
|
Luna
Moderator
|
|
Theetje
Oudgediende
Jaaa  Met mij wel  met jou? Hoe was je dag? |
|
Luna
Moderator
Pff, weer veel te druk  Maar ja, heb het overleefd   |
|
Theetje
Oudgediende
daar gaat het om  En dan nu een lekker rustig avondje en denk maar zo: het is bijna weekend   |
|
Luna
Moderator
Ja, precies en ik heb me al voorgenomen om heel het weekend niks te doen  |
|
Theetje
Oudgediende
oew, lekker  Dat is altijd fijn  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Artiance.nl: Tekenen/schilderen In de cursus tekenen/schilderen krijgt u opdrachten naar waarneming (model, stilleven of buitenschilderen) en fantasie (bijvoorbeeld abstracties). U leert werken met verschillende technieken en materialen zoals houtskool, pastelkrijt, acryl- of olieverf, aquarelverf of inkt op papier. Werkbesprekingen zijn een vast onderdeel van de lessen, zowel klassikaal als individueel. Tijdens de open lessen kunt u kennismaken met verschillende groepen, docenten en niveaus. Voor beginners is de basiscursus aan te raden. Voor gevorderden zijn er lessen waarin meer inhoudelijk gewerkt wordt en specifieke technieken worden behandeld zoals werken met paletmes en glaceren. Er zijn enkele werkgroepen voor gevorderden waarin vrij geschilderd kan worden onder begeleiding van een docent (zie rooster).
Model-/portrettekenen Bij het tekenen en schilderen naar model staat het goed leren kijken centraal. Daarnaast leert u technieken om het figuur weer te geven en een levendige expressie in de tekening te brengen. Opdrachten kunnen variëren van korte, snelle schetsen om de beweging van de figuur uit te beelden, tot het nauwkeurig bestuderen van de uitdrukking, de werking van het licht en het juiste kleurgebruik bij het portret.
Tekenen/schilderen voor jongeren 13-17 jr Speciaal voor leerlingen van het voortgezet onderwijs, bieden de Ateliers een mogelijkheid om goed te leren tekenen en schilderen onder begeleiding van een ervaren docent/kunstenaar. Iedere week wordt er een andere techniek of een nieuw onderwerp behandeld zoals modeltekenen, landschap of stilleven. Dit is dé kans voor jongeren die meer willen dan de CKV-vakken op school!
Beeldhouwen voor jongeren 13-17 jaar Aan leerlingen van het voortgezet onderwijs bieden de Ateliers nu ook een speciale beeldhouwcursus. In 14 lessen leer je diverse technieken kennen. Beeldhouwen in hout of steen, keramische technieken zoals werken met de draaischijf, glazuren en een beeld opbouwen met klei, maar ook het ruimtelijk werken en ideeën ontwikkelen met alle materialen die er maar te vinden zijn, komen aan bod in deze cursus. Helemaal goed voor jongeren die het handarbeidniveau ontgroeid zijn en willen meemaken wat écht beeldhouwen inhoudt! Welke?  |
|