|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
2 maanden.. Dat is wel heel lang zeg!! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Niet waar, ging heel snel  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik heb sinds euh.. 13 juli officieel vakantie, maar die 2 weken daarvoor heb ik weinig gedaan  en ik moet 4 september weer naar school  |
|
nietmeer
|
|
|
Liz87 Erelid
|
Nou ja  2 maanden is toch wel erg lekker;) Ik ken het woord vakantie niet  @LQ.. Wow.. Dat is ook mega lang! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Tsjaah.. liz, dat heb ik meestal  , toen onze school 'n nieuw gebouw kreeg hadden we nog 2 weken langer vakantie  |
|
nietmeer
|
@Cootje, ik heb je blog gelezen, en ik vind het k*t voor jou, voor je zoon en de rest van het gezin. Maar ik heb geen verstand van dat soort dingen maar ik heb er geen goed gevoel bij. Zeker niet als je elke dag mensen over de vloer krijgt die je gaan vertellen hoe je je zoon moet behandelen en wat je er allemaal aan moet veranderen thuis  |
|
nietmeer
|
Dat is dus ook mijn probleem Detective, het is net alsof ze willen zeggen dat je niet goed bezig bent geweest als ouder  |
|
Liz87 Erelid
|
|
|
nietmeer
|
@Cootje, maar als het goed is voor je zoon zou ik het toch aannemen, en dan mogen ze denken wat ze willen, maar als je zoon daardoor maar 'beter' wordt  |
|
nietmeer
|
Laters Liz  |
|
nietmeer
|
Doei Liz  |
|
nietmeer
|
Niemand meer iets te vertellen? |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Detective: @Cootje, maar als het goed is voor je zoon zou ik het toch aannemen, en dan mogen ze denken wat ze willen, maar als je zoon daardoor maar 'beter' wordt  We zijn zelf begonnen met hulp inschakelen, na advies van het consultatiebureau... Dus dat zit wel goed  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.403
|
goede middag mensen  |
|
nietmeer
|
Ah en nu maak hopen dat het allemaal een voordeel is voor je zoon  Hey Zuwe  alles goed? |
|
Jannick
Oudgediende
Hallo mama   |
|
nietmeer
|
Quote Zuwe: goede middag mensen  Hoi lieverd  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
De slaap afgebroken, nog in het nachthemd en de rolluiken dicht, gaat dus erg goed met mij  |
|
nietmeer
|
oh  heeft Jannick u wakker gemaakt  |
|
nietmeer
|
ik ga er vandoor mensen, een fijne dag nog allemaal  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote Detective: oh  heeft Jannick u wakker gemaakt  Nee Jannick heeft mij niet wakker gemaakt, en ik ben GEEN u voor jullie,  |
|
Jannick
Oudgediende
Doei detective..  |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Quote Jannick: Doei detective..  doeg doeg doeg |
|