|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Quote Ikke: Hee zuwe  Alles goed? euh, ja hoor, redelijk wel, alleen mijn auto is stuk en ik zat te denken hoe ik op mijn werk zou kunnen komen... |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Quote positivily: *zit ook lekker op de bank met dr Guinness die ze zelf maar heeft getapt  * tjah kan niet veel mislukken bij guinnes  meer dan je denkt  het tappen is al een feest om naar te kijken  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
yups tot je er een glas onderzet  |
|
nietmeer
|
denk je nou dat ik onder de tap ga hangen  man das niet lekker de Guinness moet in 2 keer getapt worden  |
|
Twaggy Oudgediende
|
nop guinness mag rechtstreeks de goot in  dat spul is bagger imitatie bier van mensen die niet kunnen brouwen |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Posje, bij jou wel ja. 1 x in het glas en 1 x in je keel   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik zal m'n mond maar even houden, nu het over bier gaat  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: nop guinness mag rechtstreeks de goot in  dat spul is bagger imitatie bier van mensen die niet kunnen brouwen jij weet dus niet wat lekker is Quote RonHunter: Posje, bij jou wel ja. 1 x in het glas en 1 x in je keel   dan ist in 3 keer Ron  *zucht mannen..... je moet ze ook alles uitleggen  * |
|
Twaggy Oudgediende
|
@Posj dan heb je zeker nog nooit Hertog Jan gedronken  Het bier van die ouwe schuimert is perfect  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik kan binnen 'n half uur voor de deur van de HJ brouwerij staan  |
|
nietmeer
|
Quote Twaggy: Posj dan heb je zeker nog nooit Hertog Jan gedronken  Het bier van die ouwe schuimert is perfect  pompomtidom  bij gebrek aan een vers getapte Guinness hebben we vanaaf een HJ gehad   hahahahahaha |
|
RonHunter
Oud Moderator
Posje; Wij hebeen volgende maand weer een Ierse avond. Kom maar kijken hoe het er aan toe gaat met de Guinness.... Niet aan te slepen   So don't tell me stories.....  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Posje; Wij hebeen volgende maand weer een Ierse avond. Kom maar kijken hoe heter aan toe gaat met de Guinness.... Niet aan te slepen   So don't tell me stories.....  is dit een uitnodiging Ron??  want we komen zo als het kan  |
|
RonHunter
Oud Moderator
Dit is een officiële uitnodiging, je kan hier blijven pitten desnoods. Ik zal de datum is opzoeken. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik ben deze week al bij drie mensen uit de vriendenlijst gezet, eerst Loempia, toen Reema en nou Puppy  |
|
nietmeer
|
Quote RonHunter: Dit is een officiële uitnodiging, je kan hier blijven pitten desnoods. Ik zal de datum is opzoeken. doe eens en je weet ik kom niet alleen   dat andere feestbeest wil ook mee @Luna bij mij sta je dr nog in   |
|
Ikke
Oudgediende
Reema kapt ermee, en van Puppy weet ik niet, daar ben ik ook uitgegooid  Bij mij sta je er ook nog in  |
|
Luna
Moderator
Loempia en Reema kapper ermee en ik zag dat Puppy blog en PP bijna helemaal heeft verwijderd  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ben er ook door puppy uitgegooid..  |
|
Luna
Moderator
Ben niet de enige dan  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Luuntje  heb je gemist jij kleine slaapkop  jah ik ook bij pupske eruit |
|
nietmeer
|
ach maakt het wat uit bij wie je in de vriendenlijst staat?? is maar papier.... oftwel......... jullie snappen me wel hoop ik   |
|
Luna
Moderator
Twaggy, heb je ook gemist. Ben weer wat verder met mijn film  |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Puppy heeft iedereen verwijderd.  |
|
nietmeer