|
nietmeer
|
Ik heb al twee bakken op hoor  Goeiemorgen Kpuc  |
|
nietmeer
|
Nahh, ik had om vijf uur de keuze, eruit of nog even draaien, dus vandaar, nu pas de eerste bak zwart goud door den strot.   |
|
nietmeer
|
Mzzz... hier lag er om kwart over vijf één te zingen in bed (en slaapt nu dus weer). Maar moeders is dus wakker gebleven  |
|
nietmeer
|
Tis te hopen dat je dan straks wat kan inhalen  |
|
nietmeer
|
Tja, hopen mag... Maar ik ben bang dat daar weinig van zal komen  Maarja, vanaf morgen twee weekjes vakantie van de ribbekes!  |
|
nietmeer
|
Das dus twee weken kwalitijd met de mannekes  |
|
nietmeer
|
Echt wel  Lekker verwennen en een paar bezoekjes aan dierentuinen ofzo... We zie wel wat het weer doet! Maar ik ga de zanger van vannacht maar eens wakker maken en gereed maken voor een dagje spelen op het kinderdagverblijf  Ik kom tussendoor nog wel af en toe kijken *' Tot zo! *' |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
goeie morgen mensen  alles goed?? |
|
nietmeer
|
eindelijk iemand  |
|
nietmeer
|
ja echt hea  maar ben zo weer weg, moet nog WI hw maken  |
|
nietmeer
|
Ik heb nog geen school  |
|
nietmeer
|
dan mag je super blij zijn, ik leg me WI wel naast me pc, doe ik het tegelijk  |
|
nietmeer
|
hw naast pc is bij mij pc  |
|
nietmeer
|
mijn pc staat beneden, router is kapot dus moet via kabeltje:'( maar verder lukt het wel  |
|
nietmeer
|
wat is er dan mis met het kabeltje?  |
|
nietmeer
|
ik ga weer doei B2py  |
|
nietmeer
|
balen  doet Mishatje!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Goedemorgen  ik ga even ontbijten ben zo weer terug  |
|
nietmeer
|
hooi  het WI lukt wel antwoorden op internet  edit: ik ga weg, kan me zo niet concentreren  spreek je  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
|
|
Theetje
Oudgediende
zoo, ik heb ook weer een heel pak papier geprint, zal mijn vader leuk vinden, inkt is nu bijna op  edit: Ben ik alleen hier?  En waarom heeft kriebeltje nou geen bereik in huis? ik wilde zijn stem horen  |
|
Brie Erelid
 WMRindex: 666 OTindex: 4.373
|
Nope ik ben dr ook  Met een grote bak yoghurt met vers fuit  |
|
Theetje
Oudgediende
oew lekker, ik heb net 2 pistoletjes op  1 met filet american en 1 met smeerworst  Heerlijk  edit: stomme telefoon van Kriebeltje, ik krijg steeds zijn voicemail terwijl ik weet dat hij thuis is en wakker is  |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
Hoi hoi iedereen   |
|