|
nietmeer
|
Njah, ik was er net en heb een paar mensen heel boos gemaakt, schijt, moeten ze maar niet dom doen  |
|
roelo Erelid
 WMRindex: 1.062 OTindex: 546
|
Quote Theemonster: Quote Luna: Alhet om dat enegaat, waarik denkdat het om gaatdanmoet je dat maarnel van je afzetten. waar zijn je spaties heen?     Naar Hawai  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Arg ik haat de msn melding: "Dit bericht is niet verzonden omdat offline-berichten tijdelijk niet beschikbaar zijn. Probeer het later nog eens." vooral omdat mijn lieve vriendje altijd op offline staat  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dat is zo irritant,he...heb ik ook heel vaak |
|
roelo Erelid
|
Ik niet..  |
|
Theetje
Oudgediende
volgens mij moet jij wennen aan je TB  |
|
nietmeer
|
MSN met dr live gezeur, bwegh, wat is het nut van iemand offline iets sturen? malloot gedoe. |
|
Theetje
Oudgediende
Nou, is makkelijker dan mailen en hij staat altijd offline, ook als hij er gewoon is..  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ik heb'm een jaar en begin nu pas te wennen  |
|
Luna
Moderator
Ik stuur heel vaak een mailtje alsTwah offline is,vind ik leuk  Thee, wennen aan tb en typen in het donker  |
|
nietmeer
|
Ik krijg al de zenuwen als er bij iemand livemsn op staat, denk dat ik er gewoon nooit meer op inlog, wat een baggeriets, offline berichten zenden, hallooo, neem dan icq ofzo, die kon dat al veul langer en net zo irri |
|
Theetje
Oudgediende
@Luna; gewoon goed blind leren typen  |
|
roelo Erelid
|
als ik blind typ, typ ik dit zo: als ik b;omf tip. tup ol dit zo  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb dit blind getypt, ik kijk namelijk nu naar de aftiteling van garfield. En zonder backspace he? want dat mag niet  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
ik kan bijna blind typen  , mag ook wel want m'n letters gaan vervagen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Geef mij maar Gtalk, simpel en effectief  |
|
roelo Erelid
|
vind je? (jeej, dat heb ik blind getypt zonder backspace!  ) |
|
Theetje
Oudgediende
dat is niet zo heel moeilijk  naja, vind ik, maar ik kan al 6 jaar volledig blindtypen.. heb ik toen een cursus voor gehad.. Wel handig voor het aantekeningen maken op school, dan kan ik naar de powerpoint presentaties kijken en naar de leraar en toch typen.. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
mij m is al bijna weggevaagd en m'n a ook al 'n beetje en ik heb nog 'n halve n  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Hoe doen ze dat tegenwoordig... Bij ons was het toetsen afplakken op zo'n rammelkast... Je reinste "Powerplay".  Laat maar^, kans gemist  .,'"LKJ[]||=-09  (& ^%$##@!~~``|Nou doet m'n toetsenbord weer vreemd  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik kan ook al heel lang blind typen... Heb 't mezelf toen gewoon geleerd... Ik type snel, maak af en toe 'n foutje, maar ik ram zo snel op de backspace toets dat ik 't zelf nog niet eens doorheb  |
|
Luna
Moderator
Ben mijn tandenborstel vergeten  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ik heb me ooit opgegeven voor 'n typcursus, je zou dan 'n eigen laptop krijgen enzo.. maar door te weinig aanmeldingen ging dat niet door enzo.. ik kon het nog wel in zutphen volgen, maar dan moest ik elke week 20 km heen en 20 km terug.. en dat ding was niet te goedkoopste zeg maar  |
|
Theetje
Oudgediende
ik heb geleerd te typen op een typmachine, waar je dus veel dieper de toetsen moet indrukken.. en daar werden de letters van afgeplakt met kleuren stickers, voor iedere vinger een andere kleur |
|
Little Queen
Oudgediende
|
ik heb mezelf maar leren blind typen en ik kan het nu bijna.. alleen af en toe 'n begin letter zoeken, en als ik 'n ander toetsenbord heb moet ik ook altijd ff wennen.. |
|