Het WMR-Metamorfose-Topic |
Soesje Actief lid WMRindex: 90 OTindex: 12 Wnplts: Zeeuwse re
|
Quote Jivebunny: Hoeveel betaal je me daarvoor? haha Nee! Er wordt hier helemaal niet gebanned... Zolang jullie lief voor elkaar zijn In dat geval: GROUP-HUG!!! |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Voor champagne maak ik een uitzondering! Dat is een uitermate geschikt drankje |
|
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ik ben lief?? toch?? ok, laat maar |
|
puppy Erelid
WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
@Tovenaar; Dat zeg je nu wel, maar je weet maar nooit. Misschien proberen ze daar wel zo'n kernbom uit... Geen haan die daar naar kraait Toch maar 3ewereld he |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik hoop dat China en Rusland, N-Korea niet helpen. Anders hebben wij allen een probleem. @ Pup, Daar verspillen ze hun bommen echt niet aan. Als er oorlog komt dan he |
|
puppy Erelid
|
Wel ja 3e wereldoorlog! Ik vrees voor de toekomst van mijn kinderen... |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Tovenaar: Ik hoop dat China en Rusland, N-Korea niet helpen. Anders hebben wij allen een probleem. groot probleem ! |
|
|
:confused: ik heb het over knuffelen en ineens heeft iedereen het over een 3e wereld oorlog?
|
|
puppy Erelid
|
Offtopic: Sorry, dit was ook vast niet de bedoeling van dit topic |
|
|
Waarom niet? De wereld moet metamorferen. |
|
|
Quote Soesje: :confused: ik heb het over knuffelen en ineens heeft iedereen het over een 3e wereld oorlog?
Knuffelbeer! |
|
|
Quote Tovenaar: Waarom niet? De wereld moet metamorferen. Ja, maar dan wel de leuke kant op... Als iedereen elkaar nou eens zou knuffelen, of in ieder geval wat liever doen... Ach ja, wishful thinking |
|
puppy Erelid
|
Voor knuffelen hebben we een speciaal knuffeltopic |
|
|
okay, laat maar dan. Ik ga wel suiker halen voor m'n koffie |
|
dandy winnaar PW 06
Quote Soesje: Quote Tovenaar: Waarom niet? De wereld moet metamorferen. Ja, maar dan wel de leuke kant op... Als iedereen elkaar nou eens zou knuffelen, of in ieder geval wat liever doen... Ach ja, wishful thinking knuffel aan soesje!! |
|
|
yay! |
|
dandy winnaar PW 06
nu is iedereen weer blij!!! dus, de 3e wereldoorlog...... |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Jivebunny: Hoeveel betaal je me daarvoor? haha Nee! Er wordt hier helemaal niet gebanned... Zolang jullie lief voor elkaar zijn Ik mag niet geband worden.. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Quote Tovenaar: Waarom niet? De wereld moet metamorferen. Mee eens, misschien eerst Bush maar eens afschaffen! Die ziet gelijk weer een excuus om de boel plat te bombaderen! |
|
|
Alleen Bush? Dat is er een van de 34934525. We moeten af van het materalischtische leven. Iedereen wil te veel. Iedereen "koopt" grond. Maar van wie is de grond? Ohja dit is onze grond en jullie mogen dat kopen! (lees huren) Omdat je nog overal vergunningen voor moet gaan aanvragen. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Quote Tovenaar: Alleen Bush? Dat is er een van de 34934525. We moeten af van het materalischtische leven. Iedereen wil te veel. Iedereen "koopt" grond. Maar van wie is de grond? Ohja dit is onze grond en jullie mogen dat kopen! (lees huren) Omdat je nog overal vergunningen voor moet gaan aanvragen. We moeten toch bij iemand beginnen! |
|
|
Men heeft het zo bont gemaakt dat de wereld alleen nog kan worden geschoond door een grote epedemie, oorlog of natuurramp. Reken maar dat ze ergens op de wereld biologische bommen aan het maken zijn. |
|
puppy Erelid
|
Quote puppy: Wel ja 3e wereldoorlog! Ik vrees voor de toekomst van mijn kinderen... Of kleinkinderen.... (hoop ik ooit te krijgen!) |
|
|
Hmhm.. Daarom twijfel ik de laatste tijd daaraan. Als ik kinderen wil wil ik er maar een. Die kun je teminste in het oog houden. |
|
puppy Erelid
|
Quote Tovenaar: Hmhm.. Daarom twijfel ik de laatste tijd daaraan. Als ik kinderen wil wil ik er maar een. Die kun je teminste in het oog houden. Maar als jij er ooit niet meer bent en je vrouw ook niet, is je kind helemaal alleen. Heeft het helemaal geen broer of zus om op terug te vallen. Nou wil ik niet zeggen dat het altijd goed gaat tussen broers en zussen, maar familie is toch iets speciaals! |
|