Het WMR-Metamorfose-Topic |
dandy winnaar PW 06
WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
is zeker een grote bezem?? |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Edit Jivebunny: Offtopic comment verwijderd
En Jive dat toveren komt wel erg verkeerd over hier.. Ik neem aan dat je het niet zo bedoeld hebt. Comment Jivebunny: Ja, je hebt gelijk, helemaal niet de link met jou naam gemaakt. Ik moest meer aan die toverfilm van Disney denken, ben even de naam kwijt. |
|
Soesje Actief lid WMRindex: 90 OTindex: 12 Wnplts: Zeeuwse re
|
En ik dacht bij mezelf "goh, het forum, ook eens kijken, gezellig!". Mjah... |
|
Jivebunny oud moderator
WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ik ben hier nu toch al een paar maanden, maar dit heb ik ook nog niet meegemaakt. De betrokken vechtersbazen hebben een waarschuwing gekregen. Ontopic nu mensen. |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Quote dandy: is zeker een grote bezem?? Jep, je kunt er ook op vliegen |
|
dandy winnaar PW 06
Quote NeaRoW: Quote dandy: is zeker een grote bezem?? Jep, je kunt er ook op vliegen mag ik, mag ik, Jive??? plz |
|
RS-88 Senior lid WMRindex: 29 OTindex: 224
|
hih leuk om te zien hoe erg iets uit de hand kan lopen.. zelfs de admin kan niets doen (gniffel) |
|
Jivebunny oud moderator
Nee, tis een heksenbezem Je moet eerst de test of je een echte heks bent doorstaan! (Hoe ging dat ook alweer? ) |
|
dandy winnaar PW 06
een heksenkring, en je haar afknippen enzo, (ja, ik heb ervaring, mag ik nu?? ) |
|
dandy winnaar PW 06
Quote RS-88: hih leuk om te zien hoe erg iets uit de hand kan lopen.. zelfs de admin kan niets doen (gniffel) lullig |
|
|
Als mensen die hier zich niet kunnen gedragen ff op@* euhm,.. weggaan dan kunnen wij hier over andere zaken praten als over strafmaatregelen. Ook de admin krijgt dan wat meer vrijetijd Comment Jivebunny: Dat is wel zo ja Maaruh... genoeg nu over dit voorval, laten we lekker verder gaan waar we gebleven zijn? |
|
Jivebunny oud moderator
Offtopic: @ Rs-88 De mod kan er zat aan doen, tis dat ik een goed hart heb, ik had ook een tijdelijke ban kunnen uitvoeren. Maar dat wil niemand toch niet? |
|
|
Dat bepaal jij niet iig.. |
|
Soesje Actief lid WMRindex: 90 OTindex: 12 Wnplts: Zeeuwse re
|
Maarrem, wat is nou eigenlijk precies de topic? Want dat is me inmiddels onduidelijk. Oh ja, ik ga me proberen te gedragen hoor! |
|
NeaRoW Erelid
@Soesje, Proberen hebben we hier niets aan je moet het doen... Ik probeerde het ook |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Soesje: Maarrem, wat is nou eigenlijk precies de topic? Want dat is me inmiddels onduidelijk. Oh ja, ik ga me proberen te gedragen hoor! Welkom op WMR! |
|
|
ik denk niet dat iemand dat wil.. maar laten we er nu over ophouden plz (eigenlijk had ik de tip gegeven om een nieuw topic te openen, omdat hij geen zin had in die 100 pagina's tellende topics haha..) dit was niet helemaal wat ik er van dacht |
|
dandy winnaar PW 06
Waar ging dit topic ook al weer over? Comment heb ik: ehm... |
|
NeaRoW Erelid
Ff stokbroodje kipkerrie halen, brb |
|
Jivebunny oud moderator
Niemand had denk ik hierop gehoopt. Tis niet anders, gewoon respect tonen aan elkander, en dan gebeuren dit soort dingen niet eens in de eerste plaats. Dat is trouwens iets om over te discussiėren! Hoe een mens van aardig naar boos kan metamorphiseren (is dat wel een goed woord haha?) binnen enkele seconden! Als we het dan toch over metamorphoses hebben? Weet iemand nog een goeie metamorphose? |
|
dandy winnaar PW 06
kipkerrie?? *slurp* |
|
|
Goeie vraag.. |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Kipkerrie? Krijg opeens honger! |
|
dandy winnaar PW 06
hey jivebunny! r-spect man echt waar, goed geregeld, je bent de modnaam waard! |
|
Jivebunny oud moderator
@dandy awww, tijd voor het knuffeltopic geloof ik hahaha Maaruh respect is er te weinig van op deze wereld. Ik denk dat we het daar met zijn allen wel over eens kunnen zijn of niet? |
|