PP CONTEST 2006; prijs een wmr t-shirt |
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
|
|
Pluppel Oudgediende
WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@Voogeltje: Coool! Wat gaat jou dat wel niet kosten zeg?, enne toch verschillende maten hé;) |
|
bartman Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
hoe zet je zo'n plaatje erin? |
|
Pluppel Oudgediende
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Oh help, nog meer kans op een t-shirt |
|
Enkie Oudgediende
|
maar waar zet je de code voor het plaatje dan precies neer? |
|
Luna Moderator
@Enkie ,je moet een beetje spelen en uitproberen.Maar je kan inschatten waar je het plaatje wilt. bv ik ben enkie blablabla afbeeldingik ben .. jaar en woon in blabla Foto enkie komt rechts van je tekst of ik ben enkie blavla afbeelding blablabla foto komt onder \"ik ben enkie\" |
|
Wel, je kunt bijvoorbeeld gewoon tekst typen en midden in die tekst de afbeelding zetten (zie mijn pp, de latijnse tekst) maar hoe het zit met die [simg] weet ik niet. Werkt dat hier trouwens? afbeelding |
|
Enkie Oudgediende
|
@Luna, dankjewel, dan ga ik nog een poging wagen |
|
Pluppel Oudgediende
@Luna,, aangezien voogeltje niet heeft geantwoord; wat kost hem dat wel, 100 t-shirts??? Mr is wel goeie reclame voor de site en zn bedrijf |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
Stop allemaal maar, ik heb al gewonnen;) Edit Anacho: Heb je weleens gehoord van de 1e zullen de laatste zijn? |
|
Pluppel Oudgediende
@ heb ik... er zijn meer met een leuke pagin... mr je maakt wel kans, net als mij |
|
Anacho Erelid
WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
Quote Pluppel: @Luna,, aangezien voogeltje niet heeft geantwoord; wat kost hem dat wel, 100 t-shirts??? bedrijf Als je dat allemaal wil weten moet je maar aandelen WMR aanschaffen, dan krijg je aan het eind van het belastingjaar vanzelf een jaaroverzicht. ;) |
|
Pluppel Oudgediende
@ anacho, nee bespaar me dat gebeuren ,, maar verdient voogeltje uberhaupt iets met deze site?... aandelen? |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 292 OTindex: 954
|
Quote: Pluppel: Wie heeft de mooiste, leukste, origineelste PERSOONLIJKE PAGINA?
ff reclame maken; kijk op de mijne vooral de grappen over de fiets op het dak van jouw persoonlije pagina vond ik erg goed. Onee, die heb je gekopieerd van deze site!Edit Anacho: en da's dan nog niet eens de enige. |
|
Enkie Oudgediende
|
@Tukka, ach, misschien heeft ie wel heeeeel veel moeite moeten doen om dat te kopiëren en plakken |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
kan iemand mij een groot plezier doen? ff kijken of mijn foto werkt... ik betwijfel het namelijk thanx |
|
Luna Moderator
Hij doet het!!!! Leuk |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
thannnnnxxxx, nu kan ik de rest ook toevoegen van mijn fatboy en hond enzo! |
|
Pluppel Oudgediende
@ Tukka,,, ja en? Mag toch? |
|
|
|
Luna Moderator
Ik heb er net nog ff rondgekeken. Ik zag dat je het helemaal doorhad met de lettergrootte etc... |
|
inderdaad. Dat schept wat orde. Ik heb maar meteen bericht over mijn avontuur met het maandblad wat ik daarnet gelezen heb. |
|
Pluppel Oudgediende
@ voogeltje. Hoeveel shirts worden er weggegeven, en hoeveel verkocht? |
|