wie mis je |
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@heraux,ik mis onze nachtgesprekken |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
mijn broer |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
|
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik misss.... Mijn alter ego super man - Nee maar serieus, ik mis eigenlijk niet zoveel.. Ik heb een redelijk goed leven als ik er zo even bij stil sta |
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik mis me kop koffie |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik mis mijn vrienden, die ik voorlopig nog elke dag zie, nu al |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
ik mis het dat m'n bijna vriendin niet meer in m'n schriften kalkt: i love you -xxx- eva |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Ik mis mijn huwelijk. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Op dit moment even mijn zelfvertrouwen. |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Hoop voor je dat het bij even blijft. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
knuffel voor ieder! |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
ik mis mijn oude rooster... |
|
nietmeer
|
Oww, Little Red Rooster, where art thou?? |
|
Reema Sawwan Erelid
|
nee Kpuc ik had het over me lesrooster... die ene rooster waardoor ik slechts 1 keer in de week naar school ging en wegliep als de les me niet beviel.... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Reema Sawwan Erelid
|
Ik mis lucky en Luna alweer!!!! |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ theemonster, aah sterkte meid |
|
Theetje Oudgediende
thomas woont als het goed is ergens in amsterdam... maar mijn ouders hebben 6 jaar geleden ruzie met zijn ouders gehad, daarvoor waren het beste vrienden... en sindsdien heb ik hem niet gezien.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ theemonster, tja ouders he??? en heb je er ooit met je ouders over gehad dat je wilt dat het weer goed komt tussen hun en die vrienden??? en waarom hadden ze ruzie eigenlijk??? |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
voor Theemonster |
|
Theetje Oudgediende
ouders zijn zo vervelend zo nu en dan.. het was mijn beste vriend! maar ja, ik weet niet waar ze ruzie over hadden, ze hebben er een gezammelijke vakantie voor afgebroken, wij gingen eerder naar huis, ik heb geen afscheid kunnen nemen... ik weet dat zijn ouders daarna nog zijn gescheiden, een jaar daarna ofzo, maar voor de rest weet ik niets, ik weet niet of hij thuis woont, en offie dan bij zijn vader of moeder woont, wie weet woont hij al op zichzelf, hij is nu 19 als het goed is, hij was 11 toen in hem voor het laatst zag, ohw das al 8 jaar geleden.. en ik was toen te jong om zelf contact met hem op te zoeken, nu weet ik niet meer hoe ik hem moet vinden en vraag me af of hij mij nog wel kent, of nog wel wil kennen... toen ik jonger was heb ik heel vaak op het punt gestaan om het telefoonnummer van hun huis te draaien, maar ik heb het nooit gedaan, omdat ik bang was dat hij me niet meer mocht... terwijl wij niets met die ruzie te maken hadden. K*T ouders.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
2 theemonster, tuurlijk zal hij je kennen en als ouders ruzie hebben moeten ze de kinderen er buiten houden... dus take a chance nee heb je ja kun je krijgen... |
|
nietmeer
|
Ik mis mezelf, ik kan mezelf niet meer vinden.. |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
WexxO zou ik toch maar hard gaan zoeken |
|