De WMR grote familie stamboom |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote StevenS: Ja en hoeveel dingen daarvan zijn niet leerbaar zoals leesteksten? Eentje |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Enkie: Quote StevenS: Ja en hoeveel dingen daarvan zijn niet leerbaar zoals leesteksten? Eentje Nou dan.. De rest hoef je ook niet voor te leren als je gewoon oplet in de les en je je huiswerk maakt (en ik doe dat laatste niet eens) Ja, alleen maar voldoende's op me rapport  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Sannetjuh: Loempia  Waar ben je, we moeten we stiekum doen he..mama en papa zijn stom omdat wij niet met elkaar mogen hebben  Ik zeg "spam, spam" en jij weet genoeg;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Hoskeu: Hoeveel ruimte heeft die nieuwe server?? Gaat dat er op passen?? Gewone tekst past er wel op hoor  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Mmore: Nou dan.. De rest hoef je ook niet voor te leren als je gewoon oplet in de les en je je huiswerk maakt (en ik doe dat laatste niet eens) Ja, alleen maar voldoende's op me rapport  Ga jij maar lekker dood, want ik werk me kapot  Dit is mijn laatste vrije avond. Nouja, heb niks te doen, ik ga wel douchen en slapen. Doei! |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
spamspam  |
|
StevenS Actief lid WMRindex: 65 OTindex: 107
|
@ Enkie:
METEEN naar een andere school
Coornhert Lyceum in Haarlem aan te raden; lekker rustig en weinig te doen |
|
|
Quote Sannetjuh: spamspam  Waar wacht je nou nog op  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Steven, ik ga al naar een andere school, per 15 januari. Maar dan moet ik nu nog wel even flink werken. |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Waar ik op wacht  ? tot jij je meel ontvangt  |
|
StevenS Actief lid WMRindex: 65 OTindex: 107
|
sterkte dan.. |
|
Mmore
Administrator
|
 Dagg Enkkk  *Geniet van de stilte, en gaat languit op de bank liggen.. Ahh, nothing better then some cold beer, an empty house and a big-ass LCDtv  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote StevenS: sterkte dan.. Dankje    Quote Mmore:  Dagg Enkkk  Ik walg van je    |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Quote Mmore:  Dagg Enkkk  Ik walg van je    Ik hou van me  |
|
|
Quote Sannetjuh: Waar ik op wacht  ? tot jij je meel ontvangt  Wij gaan lekker door Mods kunnen alles zien  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Loempia: Mods kunnen alles zien  Nee hoor  Mods kunnen niet naar het Administrator deel  |
|
|
Quote Mmore: Quote Loempia: Mods kunnen alles zien  Nee hoor  Mods kunnen niet naar het Administrator deel  Maar je kan wel zien dat Sanne en ik toch bezig zijn terwijl het van Enkie niet mocht  |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Mmore je bent geen lieve papa meer als je Enkie pijn doet   |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
@Loempia het mocht van Mmore ook niet, ik heb niet eens mij ipod meer en ik ga half dood omdat we niet naar de mac gingen  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Sannetjuh: Mmore je bent geen lieve papa meer als je Enkie pijn doet   Ik doe enkie nooit pijn, sannetje  Jij mag van mij wel met loempia daten hoor |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
Owh  das mooi dan..lama zitten..dag mama veel succes met leren  |
|
|
Quote Mmore: Quote Sannetjuh: Mmore je bent geen lieve papa meer als je Enkie pijn doet   Ik doe enkie nooit pijn, sannetje  Jij mag van mij wel met loempia daten hoor      |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loempia: Quote Mmore: Quote Sannetjuh: Mmore je bent geen lieve papa meer als je Enkie pijn doet   Ik doe enkie nooit pijn, sannetje  Jij mag van mij wel met loempia daten hoor      Ten minste 2 mensen aant daten.... grrr |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
wij zijn al heel lang aan t daten  |
|
Sannetjuh
Senior lid
|
En we hadden geen eens een oproepje geplaatst  |