De WMR grote familie stamboom |
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Ikke; vandaar dat ik weet hoe jij eruit ziet   |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Nee geen foto's!  Hey.. Mijn foto staat op deze site  als je maar goed genoeg zoekt hehe Die stamboom van Jivebunny is mooi  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
niemand behalve de reus weet he van mij maar ide kende ik voor WMR al  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Theemonster: @Ikke; vandaar dat ik weet hoe jij eruit ziet   Jij woont in Amstelveen.... Ik ken je verder niet, dan is 't geen probleem |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Nee geen foto's!  Hey.. Mijn foto staat op deze site  als je maar goed genoeg zoekt hehe Blog van Voogeltje, posting over WMR bowling #1 |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
opzich is da best leuk.. wie had die stamboom ook alweer gemaakt? als iedereen fototje opstuurd kan hij em er misschien inplakken??  |
|
|
jive gemaakt |
|
Paulus Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 266 Wnplts: schaijk
|
Quote Paulus: opzich is da best leuk.. wie had die stamboom ook alweer gemaakt? als iedereen fototje opstuurd kan hij em er misschien inplakken??  ok jive heb je veel tijd? grote mailbox en zin  |
|
|
hij heeft niet veel tijd, en geen zin denk ik  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Paulus: Quote Paulus: opzich is da best leuk.. wie had die stamboom ook alweer gemaakt? als iedereen fototje opstuurd kan hij em er misschien inplakken??  ok jive heb je veel tijd? grote mailbox en zin  Grote mailbox is geen probleem -> Gmail groeit mee met je verbruik Veel tijd heb ik niet, maar de foto's wil ik evengoed wel hebben grinz  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Veel tijd heb ik niet, zin en mailbox altijd  Hehe! Ik kan denk ik zodra het vakantie is, hier wel een keer een ochtendje of zo voor gaan zitten  PS: Jatser had de informatie een beetje voor me verzameld hehe, ik heb het alleen maar getekend  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Jivebunny: Ik kan denk ik zodra het vakantie is, hier wel een keer een ochtendje of zo voor gaan zitten  Morgen op Jive's blog: "Ik neem een vakantie!"  |
|
Jivebunny
oud moderator
|
|
|
haha niet te hard van stapel lopen he  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Hoe staan de zaken er vandaag voor? Ben ik nog steeds gelukkig getrouwd met Sjaak. Hoeveel kinderen heb ik nu btw?  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Je bent nog steeds gelukkig getrouwd met Sjaak en hebt drie kinderen.....Enkie, Alweerdood en Pietjuhh   |
|
puppy Erelid
|
Pfff gelukkig. Soms als je even een paar dagen niet geweest bent, kan er veel veranderen  Lessien;  en bedankt hoor! |
|
puppy Erelid
|
@Sjaak; hoe ging je gesprek met onze lieftallige zoon? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@* Wie koopt er een Kerstboom voor in den tuin? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Dat doet Voogeltje toch   |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Jaa, een opmerkelijke kerstboom  |
|
Jivebunny
oud moderator
Zooo, ik heb de wmr stamboom bijgewerkt met de verzoekjes die ik op me blog heb binnengekregen. Mocht er nou iets niet kloppen nog, of veel waarschijnlijker, iets ontbreken, zeg het me alsjeblieft op de blog, dan maak ik het in orde!   |
|
Sannetjuh
Senior lid
 WMRindex: 171 OTindex: 452
|
Is er nog familie online??  |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
|
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote dandy: Theemonster?? Zullen wij "trouwen"????     Mijn zoon gaat trouwen  |
|