De WMR grote familie stamboom |
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
  ik ben er net achter gekomen dat: Voogeltje en Reema mijn opa en oma zijn  krijg ik nu een muntje voor de automaat  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik ben wel vaak aanwezig op WMR, maar altijd op de achtergrond, kan ik niet een verre oom/neef zijn in het buitenland  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Ik een oma???  ik voel me nu wel erg oud!!! |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zus en ik gaan er nu vandoor op ons zelfgebouwde hovercraft:
- de computers zijn vastgegespt - de breispullen van zus zijn ingepakt - we hebben 'n voorraad thee waar een plantagehouder jaloers op zou zijn - we hebben genoeg wapens om een kleine oorlog tegen onze mishandelende vader Jive uit te vechten, mocht hij ons achterna komen
Behouden vaart! |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Reema, en Michael is mijn zoon dus misschien ben jij wel mijn moeder  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Blend: Ik ben wel vaak aanwezig op WMR, maar altijd op de achtergrond, kan ik niet een verre oom/neef zijn in het buitenland  jij op de achtergrond??? DUDE je valt net als ik te veel op!!! |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik snap dr nix van... maar uuuhmm hoe zit ik in de familie?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ikke; We gaan ervoor!!! wij gaan het halen tot wij onze nieuwe familie zijn! |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Luna: Reema, en Michael is mijn zoon dus misschien ben jij wel mijn moeder     someone just shoot me!!! |
|
Luna
Moderator
Of je bent de moeder van KPUC  |
|
|
Quote Reema Sawwan: Quote Luna: Reema, en Michael is mijn zoon dus misschien ben jij wel mijn moeder     someone just shoot me!!! reema je bent neit oud! en nee ik wil je ook niet dood! |
|
Blend
Oud Moderator
Hoort Voogeltje niet helemaal bovenaan te staan?? Als: The Godfather van WMR |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Okee.. Ik ben drie dagen weggeweest, ik kom terug en zie dat er voor mij is bepaald met wie ik trouw en dat ik zwanger ben?  En dat terwijl ik dit weekend nog gedroomd heb dat ik zomaar zwanger werd ook.. Eng  |
|
Er klopt helemaal geen zak meer van  Iedereen switcht zolang Luna maar mijn moeder blijft ben ik tevreden  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
Quote Jatser:
reema je bent neit oud! en nee ik wil je ook niet dood! wat lief...  |
|
Luna
Moderator
Ik ben gewoon weer vrijgezel iig  |
|
|
ache je bent en blijft mij schat;) |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Row, row, row the boat Gently down the stream Merily, merily, merily, merily Life is just a dream |
|
|
ik ben ook vrijgezellig xD (^^ he luna  ) |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ik lekker niet  |
|
Blend
Oud Moderator
Quote Reema Sawwan: Quote Blend: Ik ben wel vaak aanwezig op WMR, maar altijd op de achtergrond, kan ik niet een verre oom/neef zijn in het buitenland  jij op de achtergrond??? DUDE je valt net als ik te veel op!!! Maar ik ben wel "vergeten" in de stamboom. Ben mooi de dans ontsprongen. Ik denk dat jij wel iets meer opvalt  |
|
@ Enkie Neem de tijd en lees deze hele topic nog eens rustig na  Over nog een paar dagen weet je wel waar t over hebben  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Blend dat kan ja... meschien vanwege mij onweerstaanbare charisma.... of ik ben gewoon bemoeizuchtig  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het is koud op het water, gelukkig heeft ikke een waterkoker aangesloten op een dynamo en kunne wij zo een kop thee drinkne op weg naar de familie elensar! |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote Michaelink: @ Enkie Neem de tijd en lees deze hele topic nog eens rustig na  Over nog een paar dagen weet je wel waar t over hebben  Ja heb alles al globaal doorgelezen en het komt erop neer dat ik totaal geen inspraak heb..  |
|