De WMR grote familie stamboom |
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Heeft iemand mijn hond gezien?
En met wie was ik nu getrouwd? |
|
Pietje Prcies Senior lid
 WMRindex: 604 OTindex: 525
|
Waar GAAT dit over? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@herauxVolgens de stamboom is Luna getrouwd met Kpuc en heeft ze ook nog een verhouding met jou en hebben jullie samen het kind Reimer  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
tjonge jonge Luna heeft het maar druk met haar leven volgens de stamboom ze is getrouwd met kpuc en ook met heraux en is de ex van jivebunny en heeft bij elke man wel een kind of 2 |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Bij Kpuc heeft ze zelfs drie kinderen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
nou, aan luna, sorry dat ik het licht te vroeg uitdeed - dat we het te vroeg deden, dat je eigenlijk geen voorspel meer wilde,wild genoeg, opgetouwd, ingewikkeld, uitgerold - maar dat je getrouwd bent met Kpac |
|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 21.620 OTindex: 56.893
|
Volgens mij weet Puppy nog niet dat ze met mij getrouwd is en wij Enkie als dochter hebben. |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
En ik? ben ik een afgestoten familielid?  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Haha volgens mij ook niet Sjaak.  Ze weet waarschijnlijk ook niet dat ze oma is van een noors kind  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Misschien moeten we onze eigen MMORPG beginnen:
WoW: World of WMR |
|
Mmore
Administrator
|
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Één groot huis waar iedereen zijn eigen kamer heeft, en daarom heen allemaal werelden waar artikeltjes worden nagebootst  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Mmore: Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Één groot huis waar iedereen zijn eigen kamer heeft, en daarom heen allemaal werelden waar artikeltjes worden nagebootst  Thee en ik hebben nog geen kamer, we zijn nog steeds onderweg naar de Elensars op ons hovercraft. Vluchtend van Jivebunny, onze altijd dronken/stoned, agressieve en mishandelende vader. |
|
Mmore
Administrator
|
En het leek toch zo een aardige man.. Schijn bedriegt blijkbaar  |
|
Ik dacht altijd wel zoiets van JiveBunny..maar elke keer als je het hoort ben je toch weer verrast... |
|
Ikke
Oudgediende
Hopen maar datie ons niet achterna komt en ons weer opsluit  |
|
roep me maar als JB lastig wordt...dan kom ik wel ff helpen... |
|
Ikke
Oudgediende
Quote mindworks: roep me maar als JB lastig wordt...dan kom ik wel ff helpen... Geen zorgen, we hebben zoveel verdediging meegenomen, daar zou Troje jaloers van worden, en zij hebben 't 10 jaar volgehouden  |
|
Ok Ikke zo hoor ik het graag... |
|
Ikke
Oudgediende
pepperspray, rookkaarsen, touw, broodmes, waterkoker |
|
ow daar kom je al aardig ver mee...
*Wapens te koop* *Wapens te koop* *Wie maakt me lossssssss* |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Iemand nog een huisdier nodig?  Ik ben heel lief en hou van worteltjes! |
|
nietmeer
|
Jive, je hebt twee kinders man, Theetje heb je met Luna, waarvan ik inmiddels weer ga scheiden, met wie je Ikke hebt is voor iedereen nog een raadsel dus verklaar je nader. Zeker nu die twee op een zelfgebouwde hovercraft op het Kanaal aan het stunten zijn.. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Voordat ik de rest had gelezen: Ik zat het net te lezen Kpuc, tjeetje, ik ben druk geweest hihi.
Luna, wij hebben dus een liefdesbaby gehad? En als ik zie hoeveel kinderen jij wel niet blijkt te hebben wow! Hoe kan je nog lopen? 
Theetje! Kom in de armen van je pappa!!!! 
Ikke is dus mijn verloren zoon!? Ikke kom in mijn armen!
Moet ik toch maar eens goed in mijn geheugen gaan graven met wie ik Ikke samen heb gekregen hmmm...
Ennuh, WMR is dus blijkbaar onze crèche? 
hihi
Leuk om dit na een weekend zonder WMR te lezen haha. Edit (Na de rest te hebben gelezen):
Ai Ai Ai, Ik zie nu pas nu ik weer nuchter ben, wat ik heb aangericht, arme kinders van me! Theetje!!! Ikke!!! Ik bedoelde het niet zo!!! Ik wist niet dat ik stoned zou raken van dat jointje die ik op je kamer vond! Ik dacht het is een cigaretje! En En En...
Ik zie dat ik hulp nodig heb... Ff 0900-psychiater bellen dan maar...  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Sjaak: Volgens mij weet Puppy nog niet dat ze met mij getrouwd is en wij Enkie als dochter hebben.  Ik heb iets gemist geloof ik...  |
|
Denk ik ook puppy
goede morgen trouwens puppy! Alles goed? |
|