|
nietmeer
|
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Pietje, sinds wanneer hebben ze DEFCON 6?  Later Yfke  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Steffie: klopt ja  DEFCON1 staan alle bommetjes op scherp  Tot nu toe alleen geweest tijdens de Cuba-crisis dacht ik  Edit: Nee, dat was 2  11 september was ook een 2 @Pablo: zei ik 6?  Edit: ja dus, tikfoutje  vergeef me  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ik vergeef het je  Was 't tijdens de Cuba-crisis DEFCON1?  Ik dacht alleen tijdens de Golfoorlog, naja daar waren geruchten over en was niet eens de algemene DEFCON |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
PV, ik denk niet dat Jannick het zo bedoelt.. Je bent er niet bij geweest en je weet ook niet hoe het was.. Check café 2.. Daar was het tenminste nog leuk. Nu is er na 'n week alweer 'n nieuw café.. Ik verlang ook wel terug naar die vroegere ouwe tijd.. Mja, dat kan helaas niet meer.. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
geruchten ja  Die was plaatselijk, niet algeheel @DreamerTje: dat is het hele probleem wat ik ermee heb. Natuurlijk wordt het niet zo bedoeld, maar kun je tenminste proberen je een voorstelling te maken van het volgende: Je komt binnen op een plek, en doet bijna 2 jaar je uiterste best om het zo gezellig mogelijk te maken. Vervolgens komen er twee "oudgedienden" binnen die je eventjes komen vertellen dat het niet gezellig genoeg is naar hun smaak. Kun je je dan voorstellen dat dat pijnlijk is om te lezen? "is allemaal leuk hoor pietje, dat je je best doet, maar het is niet genoeg, voordat jij er was was het stukken leuker" |
|
Pablo
Oudgediende
|
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Pietje, zo bedoel ik dat helemaal niet  Jezus..  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Jannick, zo komt het wel over. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik wil niet zeggen dat het nu niet gezellig is ofzo  Ik bedoel, ik vind het wel prima. Maar ik mis de gezelligheid van 'n paar jaar terug. Dat was anders. WMR leek toen meer een eenheid. |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Juist... een eenheid. En zolang mensen beoordeeld worden op hun signup-datum zal die eenheid er nooit (meer) zijn. Jij bent niet van de oude garde, jij was er niet bij toen het écht gezellig was. Echt, het zou al zo'n ontzettende hoop schelen aan gezelligheid als er niet constant gewezen zou worden dat het vroeger "gezelliger" was.
Daarmee máák je namelijk (onbedoeld, hoop ik) verdeeldheid |
|
Pablo
Oudgediende
|
Tja je kan niet verwachten dat je altijd dezelfde actieve leden hebt  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik voel me genoeg verbonden met de juiste personen.  Als er steeds meer mensen bij komen wordt het steeds moeilijker een eenheid te blijven. |
|
Pablo
Oudgediende
|
Misschien dat er bij de volgende bowling die 'eenheid' er weer komt  Als er dan niet weer een hoop nieuwe leden komen |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ziet mijn oog daar een Mandarijntje?   (@oudjes: eenheid  ) |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Jouw oog ziet daar een mandarijntje ja. Iemand nog een vertaling van de inleiding van vergilius' aeneas liggen?   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
ehm... nee  Wel een leuk mailtje binnen, de "cast" voor Red Alert 3 is bekend... en het is me een rijtje namen geworden  |
|
Pablo
Oudgediende
|
|
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Red Alert?  Watteee?  Dat helpt wel enigszins pablo..  Dankje.   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
@Rijntje: gaming   |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat is Command and Conquer. Of hoe je dat schrijft  Is een spel waar Arne ook aan verslaafd is. Die houdt ook alles in de gaten van Red Alert 3  Zijn WMRnaam was ook verwant aan CNC  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Tsss, sims is toch veel leuker.  En een stuk minder geweldadig.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ja, dat weet ik dreamertje  En ik kan (ondanks mijn geringe film-kennis) dat ze een voor een game onvoorstelbare cast hebben samengesteld  menig B-film kan er jaloers op zijn  En Woehoi, Tim Curry is goehoed  Rijntje: Red Alert is niet geweldadig, eerder "humor"  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Weet ik veel, geen verstand van. Ik heb honger verdorie.. Enkie wilde niet wachten op een kopje soep.  Maar we hebben geen ham voor de tosti.  |
|