Elensar huis |
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Kan het ook niet bijhouden met die twee daar.... |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
gelukkig, ligt het niet aan mij |
|
nietmeer Erelid
|
Nee hoor, ligt niet aan jou.....die twee zitten echt als een gek te tikken.....turbo..... |
|
Theetje Oudgediende
ik probeer het bij te houden, maar ben ook nog met papa in gesprek en probeer te verzinne wat ik in jullie theepakket ga stoppen |
|
nietmeer Erelid
|
Ja, je gaat lekker met pa over computers etc. Kijk maar wat je erin doet hoor....hou wel van de meeste soorten thee..... |
|
Theetje Oudgediende
was ik weer te laat mijn dpnm, missien moet ik wat minder typen, of sneller leren typen maar ik typ al met 100 slagen per minuut, als ik op dreef ben met meer zit het dan wel nog vol met fouten |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
familie chat |
|
nietmeer Erelid
|
Ach.....denk dat de meesten niet zo snel typen hoor.....ik haal ongeveer 180 tot 200 aanslagen per minuut, maar dan moet ik er wel voor gaan zitten en op dreef zijn.....hier haal ik meestal minder of ik moet echt wat kwijt willen, dan kan ik aardig snel typen.....op msn ook.....ga ik ook af en toe als een jekko tekeer |
|
Theetje Oudgediende
ik ook hoor ik mijn moeder vanuit haar slaapkamer(onder mijn kamer): "KAN HET WAT STILLER, RAM NIET ZO OP DIE TOETSEN" |
|
nietmeer Erelid
|
hahahahaha.....had een collega die niet durfde te typen, als ik aan het typen was, had hij het idee, dat hij zo langzaam was.....als ik een verslag van een werkoverleg aan het uitwerken was kon ik mijn snelheid wel halen en werden mijn collega's gek van het snelle getik.....maar echt rammen op het toetsenbord doe ik niet hoor |
|
Theetje Oudgediende
ik blijkbaar dus wel, als ik echt snel typ maar het voordeel van laptop toetsen vind ik toch wel dat ze minder geluid maken dan gewone toetsenborden |
|
nietmeer Erelid
|
ik word er niet zenuwachtig van hoor, kan zelf (zeker voor een man) ook behoorlijk snel tikken... jaren ervaring...... |
|
nietmeer Erelid
|
Ja en op laptop toetsenborden kan ik nog sneller typen, dan op een gewoon toetsenbord.... |
|
nietmeer Erelid
|
niet te hard op je toetsen rammen. anders gaan ze straks beneden roepen dat je moet gaan slapen |
|
Reema Sawwan Erelid
WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
Oma komt langs!!! |
|
nietmeer Erelid
|
Ha moeder... hoe is het vanavond?? heb je pa in zijn stoel achter gelaten?? |
|
Theetje Oudgediende
Quote LessienElensar: Ja en op laptop toetsenborden kan ik nog sneller typen, dan op een gewoon toetsenbord.... ik juist niet @papa; ze zijn te bang om mijn kamer in tekomen, er is net een bom ontploft, een thee bom wel teverstaan, overal liggen soorten thee |
|
nietmeer Erelid
|
overal blaadjes thee...... thee op de grond, thee in je bed, thee op je bureau.... thee tussen de toetsen van je toetsenbord... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ja hij wou weer is slapen!!! tjah dat heb je met mannen na de "daad" zijn ze uitgeput |
|
Theetje Oudgediende
Quote ElrohirElensar: overal blaadjes thee...... thee op de grond, thee in je bed, thee op je bureau.... thee tussen de toetsen van je toetsenbord... thee in mijn bed inderdaad, was een zakje open en mijn laptop is momenteel omgeven door thee |
|
nietmeer Erelid
|
en zeker zo'n oud fokkonijn als pa, hahaha... |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Reema Sawwan: ja hij wou weer is slapen!!! tjah dat heb je met mannen na de "daad" zijn ze uitgeput Ik loop op een duracell batterijtje |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ Loempia, jij bent me man niet maar Jive wel!!!! |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Misschien kan je hem inruilen |
|
nietmeer Erelid