Elensar huis |
nietmeer Erelid
WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Jivebunny, nouja opa toch, wel effies wakker blijven hoor. En die verhalen over de duitsers die kennen we nou wel.. |
|
nietmeer Erelid
|
BBQ is altijd lekker |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
BBQ Buiten?? dan vriezen mijn ballen vast aan de ijzeren tuinstoeltjes |
|
alweerdood winnaar PW 06
WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
nee binnen! we maken gewoon een grote ruimte! stuk of 5-6 BBQ's(van die electrische, niet van die kolendingen) op een rijtje en een paar tafels aan elkaar geschoven.. LET'S PARTY! |
|
Blend Oud Moderator
WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@alweerdoodDan is het goed *stop snel zijn wolle onderbroek weer in de kast* |
|
nietmeer Erelid
WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Schoonvader van me......geloof dat je in de stamboom Jannick nog als een zoon van me erbij moet zetten...... |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Met hoeveel zijn we nu? |
|
Hoskeu Erelid
WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Het lijkt hier de TROS wel... De grootste familie van nederland... |
|
nietmeer Erelid
|
VEEL!!!! Papa, mama, Ikke, Lego, Theemonster, Blend, Jannick, baby in de buik en 4 katten.... teringjantje, nou weet ik waarom ik zo hard moet werken... al dat eten.... Wanneer gaan jullie krantenwijken nemen zodat ik geen zakgeld meer hoef te betalen?? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote ElrohirElensar: VEEL!!!! Papa, mama, Ikke, Lego, Theemonster, Blend, Jannick, baby in de buik en 4 katten.... teringjantje, nou weet ik waarom ik zo hard moet werken... al dat eten.... Wanneer gaan jullie krantenwijken nemen zodat ik geen zakgeld meer hoef te betalen?? Gezellig... misschien kun je 'n 2e hypotheek nemen En ik wil straks wel naar de Universiteit he |
|
Hoskeu Erelid
|
@ElrohirElensar Dan had je maar een rubbertje moeten gebruiken... Of ben je zo een indiase man van een dat bericht van gister?? |
|
nietmeer Erelid
|
@HoskeuUhm, blend en lego zijn 'eigen' de anderen zijn aangenomen kinderen we hebben een groot hart, alleen niet zo'n grote zak met geld Maar we houden niet minder van ze hoor... en Theemonster wou zo graag een zusje.... |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke dat wordt dan de 4de hypotheek, nummer 2 en 3 hebben jullie aan je kont, ga je mee naar school en hebben jullie opgegeten... |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
ik betaal anders wel mee.. ? |
|
|
ik wil een vrouw ^^ |
|
nietmeer Erelid
|
@Jatser, toch handig zo'n rijke zwager.... ik hoef het niet voor mezelf hoor, maar voor de kids... |
|
|
weet ik;) ik betaal hun zakgeld wel ofzo of de rekeningen van hun sport activiteiten je zegt het maar he;) |
|
Hoskeu Erelid
|
- Hoskeu graait in zijn portomonee voor een bijdrage - Sorry maar die van mij is leeg... Ik sta helaas meer dagen van de maand in het rood bij de bank dan in het zwart zegmaar... |
|
nietmeer Erelid
|
Deal zwager ... Ik ga in elk geval ervandoor, moet zo weer naar kantoor.. megastront aan de knikker waarover ik morgen ofzo wel een blogje volkriebel.... prettige avond allemaal... Mama ligt al op bed, die is bekaf van haar eerste dag als zwangere huismoeder van 5 kids en 4 katten.. |
|
|
is geod;) doe ze de groetjes;) |
|
nietmeer
|
Broeder Elwood, the Blues is with you |
|
nietmeer Erelid
|
Kpuc Ben jij dan Jake???
Mega goeie film uiteraard...
Holy mother of blessed acceleration don't fail us now... |
|
Ian Senior lid WMRindex: 318 OTindex: 419 Wnplts: Spijkeniss S |
mag ik de homosexueele neef zijn ? |
|
nietmeer Erelid
|
Van mij wel, maar de positie binnen de familie wordt bepaald door Opa Jivebunny, hij is maker van de stamboom... |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Ian*: mag ik de homosexueele neef zijn ? Je zei toch neef?? Geen nicht?? (beetje flauw, ik weet het... ) |
|