Wat was jouw vreemdste plaats |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
@AdPatat: Goh wat heerlijk om van de ene kroeg naar de andere gedragen te worden. |
|
AdPatat Senior lid WMRindex: 445 OTindex: 22
|
@ledi: Genoeg,genoeg dat was zwaar,ik wil je wel met mijn auto klik hier op komen halen hoor. |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
In bed! De rest was al zo doodnormaal  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hihi  Die van mij in de bus op weg naar Spanje  (bestond dit topic niet al   ) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
|
@Luna: (bestond dit topic niet al  ) Misschien wel maar ik heb t niet gezien. Quote Luna: Hihi  Die van mij in de bus op weg naar Spanje  [quote=Jovi-Mama]De allervreemdste was denk ik op mijn 1e trouwdag in de trouwauto, terwijl de chauffeur ons rondreed....    En zijn jullie ook nog aangekomen? Die ogen van de chauffeur in de binnenspiegel niet gezien zeker? Maar wel klasse hoor,spannende plek |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
ledi Oudgediende
|
|
ledi Oudgediende
Quote AdPatat: @ledi: Genoeg,genoeg dat was zwaar,ik wil je wel met mijn auto klik hier op komen halen hoor. Wat lees ik nou toch: _nieuw-wagentje-voor-posbodes-is-een-doodskist. Dank je voor het aanbod, maar ik wacht nog maar even met dat vervoer. |
|
|
@ledi: Wat lees ik nou toch: _nieuw-wagentje-voor-posbodes-is-een-doodskist. Dank je voor het aanbod, maar ik wacht nog maar even met dat vervoer Nou graag of niet hoor |
|
|
vreemde plek3
In de auto (niets bijzonders) tot ik erachter kwam dat we voor een fabriekspoort stonden, waarvan de nachtploeg naar huis ging. Aangezien ik mondelinge les kreeg, en de ramen beslagen waren hebben we de les vervolgd. Volgens mij heeft zij niets gemerkt want haar hoofd was onder het dashboard. |
|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 108 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
haha dus je hebt niet betaald? zo zo;) well done! |
|
ledi Oudgediende
@AdPatat: haar hoofd was onder het dashboard, met andere woorden: alle stoom op de ramen kwam van jou.  Trouwens, ivm de mondelinge les was haar hoofd vast en zeker totaal weggestopt. |
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
op het strand van Gotland |
|
Mamsie Oudgediende
 WMRindex: 46.498 OTindex: 96.786
|
|
|
Techie Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 20 Wnplts: +Kut S |
Op een pingpongtafel moet toch wel de raarste zijn geweest  |
|
Luna
Moderator
Mamsie, we hadden al zo'n topic ergens, dus mensen zijn al uitverteld  Pingpongtafel lijkt me wel heel wankel :g |
|
ledi Oudgediende
Quote Luna: Mamsie, we hadden al zo'n topic ergens, dus mensen zijn al uitverteld  En voor wie dat wil lezen: ga eerst maar zoeken onder welk topic dat valt. Kan zijn: -Vragen des Levens -Wat me is overkomen of welk onderwerp destijds maar gekozen is. Zoek dan op de vele pagina's onder welke naam het te vinden is en kom het ons dan vertellen.  |
|
Luna
Moderator
Ledi, ik zeg eerlijk dat ik even geen zin heb om te zoeken  Maar ik weet dat het er is, maar geeft niet  We gaan hier weer verder ofzo  |
|
ledi Oudgediende
@Luna: waarom zou jij moeten zoeken? Laat degene het doen die dat graag wil lezen. Ja toch???  |
|
Mamsie Oudgediende
|
|
|
botte bijl Oudgediende
 WMRindex: 90.824 OTindex: 39.090
|
@ledi: lezen en geleden worden, that is the question  oki, de kans dat 'jouw Engelsman' een halve eeuw geleden in een Londens park kan lezen wat jij er nu over schrijft is klein, dus JIJ bent veilig  MIJN escapades zijn van tussen 1980 en de eeuwwisseling, die tijd dat vrouwen die zonder computer door het leven gingen zich niet bewust waren van de gevaren van camera's  |
|
Mamsie Oudgediende
|
Quote Techie: Op een pingpongtafel moet toch wel de raarste zijn geweest  Jij deed ping en dan zij weer pong? Was dat in tournooiverband? |
|
|
Quote Luna: Hihi  Die van mij in de bus op weg naar Spanje  (bestond dit topic niet al   ) Toen ik pas getrouwd was (ik was 21)zaten we in de bijna lege bus naar Zaandam. Na wat geknuffel kregen ik een "handgemeen" toen stoorden de ogen van de chauffeur me wel, maar niet genoeg om te stoppen. Bijden voldaan stapten we uit in Zaandam. Ik weet zeker dat die chauffeur wist wat we deden.  |
|
Luna
Moderator
Ja, wie weet hoeveel mensen je zien stiekem  |
|