Wat was jouw vreemdste plaats |
PunkOnSpeed Senior lid WMRindex: 231 OTindex: 2 Wnplts: Groningen
|
Voor een huiswerkbegeleidingschool. Hadden we eerst niet door, tot ik achterom keek. |
|
Techie Junior lid WMRindex: 6 OTindex: 20 Wnplts: +Kut S |
@Mamsie, Het was in ieder geval intensief  |
|
Kumiko Senior lid WMRindex: 452 OTindex: 75 Wnplts: Zoetermeer S |
In de douche op graspop, niet zo heel spectaculair maar moesten wel stil zijn gezien er mensen in de hokjes naast ons ook aan het douchen waren. |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Ik heb ook eens sex op de TV geprobeerd maar wij hebben zo'n draagbare en dat is erg klein hoor  |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Trouwens nog een leuke: ik was denk ik 19 (toen nog minderjarig) en woonde (bij een soort oppashospita) in Amsterdam. Op een avond belde mijn toenmalige vriend dat hij in Amsterdam was en me ergens wilde ontmoeten. Ik er vandoor zonder verder iets te zeggen. Gevolg: na 2 uur nam de oppashospita het zekere voor het onzekere en meldde me vermist bij de politie. Whoehahahaha.  In die tijd werden zulke meldingen nog serieus genomen. Na een paar gezellige uren in kroegjes op het Leidseplein eindigden we voor het slotfestijn in de auto die geparkeerd stond bij het Lido. Het was op die kade toen niet druk en behoorlijk donker, dus mooi uitgekozen dachten we. Dat dachten een paar agenten in een politieauto ook en parkeerden gezellig hun auto achter die van ons om iets van het schouwspel (zeg maar: schimmenspel ) te kunnen meegenieten. We hadden dat wel door, maar veel konden ze niet zien dus wij grinnikten er om.  Natuurlijk wist ik op dat moment niet dat ik gezocht werd en die ome agentjes wisten niet dat ik de gezochte was. Het eerste hoorde ik pas toen ik weer thuis kwam en het tweede hebben de trouwe dienders nooit geweten.  |
|
BekiekUtMoar Erelid
 WMRindex: 2.097 OTindex: 53
|
In het bubbelbad bij centerparcs, terwijl er nog 2 vrouwen in het bad zaten  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Hahaha, wat een geniaal topic is dat toch, zo geweldig hoe inventief mensen zijn!   |
|
BekiekUtMoar Erelid
 WMRindex: 2.097 OTindex: 53
|
Een andere keer was toen ik in een andere plaats aan het werk was in een winkel, kwam mijn, toenmalige, vriendin langs. We zijn naar achterin het pand gegaan en daar heeft ze me een mondeling afgenomen  |
|
LauraS Senior lid
 WMRindex: 510 OTindex: 764 T S |
Mijn gekste plek was het pashokje van de V&D. Mijn vriend vond de kleding mooi staan bij mij, maar hij vond geen kleding nog beter staan bij mij  ... |
|
cheff Erelid
 WMRindex: 123 OTindex: 2.171
|
In het oog van een storm.... was erg... waaierig moet ik wel zeggen |
|
No_u Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 477
|
hooiberg (geen aanrader vanwege de jeuk / schrammen die je eraan overhoudt  ) |
|
Loek
Oudgediende
 WMRindex: 1.758 OTindex: 19.420
|
pastoraal centrum van de kerk
er was lust en een stille plek |
|
Blixa Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 1.474
|
Voor de artiesteningang van een schouwburg. Op dat moment was de band aan het spelen, dus we gingen er gemakshalve maar van uit dat daar op dat moment toch geen gebruik van gemaakt zou worden. Even de roadies vergeten  Maar die konden er de humor wel van inzien gelukkig  |
|
Missbo Senior lid WMRindex: 54 OTindex: 342
|
Ik ben nog maagd  maar jullie hebben wel goeie ideeen   |
|
Loek
Oudgediende
|
Quote Missbo: Ik ben nog maagd  maar jullie hebben wel goeie ideeen   omdat nog niemand anders het heeft gezegt: "er valt altijd wat te regelen  " ach op die leeftijd ik ook nog, komt vanzelf  |
|
LauraS Senior lid
Quote: ach op die leeftijd ik ook nog, komt vanzelf haha dat zei ik laatst sarcastisch tegen iemand van 38... |
|
ledi Oudgediende
@LauraS: misschien was het een laatbloeier?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
midden in het park / langs de weg in de berm/ in een weiland / in de duinen wat is vreemder?
zeggen jullie het maar |
|
LauraS Senior lid
@ledi: Ik ben bang van wel. Terwijl hij er best leuk uit zag... Maar van afstel komt uitsel denk ik.. |
|
Kleinesmurfy
Senior lid WMRindex: 159 OTindex: 9 Wnplts: 's-Hertoge
|
|
|
AdPatat Senior lid WMRindex: 445 OTindex: 22
|
@Kleinesmurfy: Even de satelliet aangezet, zie allemaal gebouwen om die plas  |
|
ledi Oudgediende
@AdPatat: ik denk niet dat je op die manier Kleinesmurfy en zijn vriendinnetje daar nog zult aantreffen.  |
|
AdPatat Senior lid WMRindex: 445 OTindex: 22
|
@ledi: Mijn hele leven ben ik te laat, op de verkeerde plek, of heb ik mijn camera niet bij me |
|
Missbo Senior lid WMRindex: 54 OTindex: 342
|
@Loek: Quote Loek: Quote Missbo: Ik ben nog maagd  maar jullie hebben wel goeie ideeen   omdat nog niemand anders het heeft gezegt: "er valt altijd wat te regelen  " ach op die leeftijd ik ook nog, komt vanzelf  Hmmm we hoeven niets te regelen^^ maar bedankt voor het aanbod haha.  |
|
Loek
Oudgediende
|
@Missbo: denk dat mijn verloofde dan ook pissig wordt  |
|