Te koop aangeboden-gevraagd |
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Voor iedereen die wat te verkopen heeft of wat zoekt
====================== TEKOOP: USB zipdrive incl 9 100mb disks; doe een bod! |
|
heb ik Oud Moderator
WMRindex: 1.801 OTindex: 1.045
|
mn moeder, gratis af te halen |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Is marktplaats niet een betere plaats?
Heb ik, kan ze goed afwassen, schoonmaken en koken? |
|
heb ik Oud Moderator
|
ja, en zeuren... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Quote Vivi: Is marktplaats niet een betere plaats? Het kan nooit kwaad om hem ook hier neer te zetten. |
|
Vivi Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 1.523 Wnplts: Meerle, Be
|
Dat is ook zo |
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Te Koop: Orgineel WaarMaarRaar shirt, te koop omdattie zo lelijk is en m'n twaalfvingerige darm afkneld (Grapje hoor Voogel tof shirt) Comment heb ik:niet je endeldarm??? |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Ik heb hier nog een ouwe sok die zijn maatje kwijt is. Ook heb ik hier nog 3 onderbroeken die wanneer je ze binnenstebuiten doe nog zeker 2 weken mee kan gaan. Tot slot heb ik nog 4 halve teen nagels (En sorry de rugharen zijn vorige week de deur uitgegaan samen met de neusharen en het armhaar. Een verzamelaar denk ik.) |
|
remy Senior lid
WMRindex: 308 OTindex: 373 S |
gevraagd: goede skates van maat 41 ong (dit is wel serieus ik rijd nu nog op 39 |
|
Jannick Oudgediende
WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
LOL, had je vorige week met dat modem gekomen dan had ik 'm gekocht! |
|
Jannick Oudgediende
Jammer.. Ze staan er al wel een tijdje.. En ik haal ze er binnekort eraf.. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
@Kreepmaster: Jammer dat je zo ver weg woont. Ik heb net een TFT gekocht voor mijn broertje. Hij had er eigenlijk geen geld voor dus heb ik hem maar een klein beetje gesponsort. Maar een 15" schermpje is een klein beetje te klein. |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote LuckyMe: Kreepmaster: Jammer dat je zo ver weg woont. Ik heb net een TFT gekocht voor mijn broertje. Hij had er eigenlijk geen geld voor dus heb ik hem maar een klein beetje gesponsort. Maar een 15" schermpje is een klein beetje te klein. Ik wil ook een tft hebben en ik heb ook geen geld |
|
|
@Mmore: Tip, kijk je pa en moe eens lief aan en zeg dat een TFT beter is voor je ogen en dat hij energiezuiniger is dan een CRT. Ik denk dat ze je wel sponsoren hoor. Veel succes. |
|
Jannick Oudgediende
Quote LuckyMe: Kreepmaster: Jammer dat je zo ver weg woont. Ik heb net een TFT gekocht voor mijn broertje. Hij had er eigenlijk geen geld voor dus heb ik hem maar een klein beetje gesponsort. Maar een 15" schermpje is een klein beetje te klein. :cry: Is wel klein ja.. Quote Mmore: Ik wil ook een tft hebben en ik heb ook geen geld Heb hier nog 3 15" crt beeldschermen staan? Intresse? |
|
|
Kreepmaster: Misschien kan Mmore ze wel gebruiken in tripleview. Leuk om te gaan racen of een 1st person shooter. Surround Sound erbij en je hebt me een ervaring! |
|
nietmeer
|
Gevraagd: Een getuige voor Luna's bruiloft, voor de bruidegom is er al 1 geregeld, wie bied zich aan? |
|
heb ik Oud Moderator
|
nou vooruit, omdat het een Luna is |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
ander topic gevonden Kpuc om je vraag te lanceren? |
|
nietmeer
|
@barrels. Ja he, ik wist dat t nog ergens zat verstopt, is t niks voor jou als getuige op Luna's bruiloft? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Dan kom ik wel op jullie bruiloft |
|
nietmeer
|
En toen was t stil... |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ze is aan het nadenken Kpuc |