Te koop aangeboden-gevraagd |
SamenFelix Erelid
WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
Aangeboden: Digitale fotocamera Samsung Digimax 2012MP foto+video voor de beginnende of verzamelaars onder ons |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als er iemand geïnteresseerd is in een nieuwe en simlock vrije iPhone 3G, ik heb er hier nog eentje die nog nooit gebruikt is. Bescherm folie zit er nog op! |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Was t nu een Nokia dan zeg ik doen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Mja jij bent een Appel hater |
|
dj13 Erelid
WMRindex: 239 OTindex: 1.881 S |
gevraagd: bureau met lades en een kastje met deurtjes. |
|
nietmeer
|
Owkey, ook al denk ik dat niemand hier kijkt op dit forum Toch maar pogen, later blog over maken, ik moet even goed zoeken jongens. Ik zoek: 2 Glazen Maßkrug bierpullen (van de Octoberfesten des Munich) 1 Liter inhoud (eigenlijk een Maß, 1,069 liter) Cadeautje voor m'n beste vriend, heb je iets of heb je tips waar ik goed kan zoeken, want google helpt tot dusver niet zo heel goed Alvast bedankt (note: ik zal een dubbelpost aangaan als ik ze binnen heb, ik hoop de mod's lief aan te kunnen kijken opdat ze samenvoegen/verwijderen.) |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
In de aanbieding: Mechelse kast met opbouw; leeuwenkoppen met koperen ringen, ramen boven voorzien van gebrand glas.
Mechelse eettafel, ook met leeuwenkoppen met koperen ringen inclusief 4 bijbehorende stoelen
Wel graag voor 13 september afhalen in Eindhoven |
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Aangeboden:
1. startrek-ng.nl 2. compudata.nl
doe een bod of een suggestie |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
is 2 nog niet over de datum? |
|
heraux Oudgediende
@Kristel - je kunt er een pagina over wonderen aan wijden of er een pc-winkel van maken |
|
Kristel Oudgediende
@heraux: Alleen als er een belletje aan de deur hangt. Vind ik zo leuk een belletje aan de deur. |
|
heraux Oudgediende
|
|
Kristel Oudgediende
@heraux: Nee hij moet wel blijven hangen |
|
heraux Oudgediende
@Kristel - dan hangen we de bel aan de huiskat |
|
FliptheSwitch Erelid
WMRindex: 587 OTindex: 950
|
SACD; Us- Peter Gabriel. Uiteraard in zeer goede staat. En graag beetje normale prijs. |
|
FliptheSwitch Erelid
|
Vergeten er bij te vermelden: gevraagd. |
|
FliptheSwitch Erelid
|
Laat maar, heb hem reeds. |
|
nietmeer
|
Te koop voor zacht prijsje: kattenvoer Whiskas-zakjes en Kitkat (voornamelijk tonijn en een paar andere smaken). Wordt hier pertinent geweigerd Het gaat om 23 zakjes en de prijs is 2 euro, exclusief eventuele verzendkosten. |
|
nietmeer
|
Kattenvoer is verkocht |
|
ladekast Oudgediende
WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Iemand een berg sneeuw kopen ? wel zelf ophalen |
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Roy6: valt me nog mee dat je niet je keel pijn probeert te verkopen |
|
FrankB Oudgediende
WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
verhuisdozen.. het is voor een goed doel, dat bijdraagt aan de ontwikkeling van europa(?), en de wereld(?) en bedoeld om ca. 55 computerconfiguraties(1 configuratie bestaat uit: computer, beeldscherm, muis én toetsenbord), te verzenden.. reden dat ik het hier vraag is omdat we niet veul te besteden hebben |
|
glaasje Erelid
WMRindex: 749 OTindex: 2.550 T |
@FrankB: ik heb ze net allemaal afgebrand tijdens oud en nieuw |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik heb hier: Pinkeltje leesboeken, alle nummers: 1 - 30 + Het Grote Boek Van Pinkeltje. Allemaal compleet in nieuwstaat. Doe een leuk bod via mail |
|