hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 62 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 2 3 4 .... 51 52 53 [54] 55 56 57 58

Blog van HoLaHu

03-02-22 00:26:36
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Mamsie: Ik was er vroeg bij, dus hij is bijna middelbaar, maar laat het hem niet horen! :) Hij tikt over een jaar de 40 aan...In onze tijd was je toen middelbaar, nu is 60 de nieuwe 40 blijkbaar...:) Of dat ook voor botten geldt...??

Laatste edit 03-02-2022 00:31

03-02-22 09:21:33
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.222
@HoLaHu: Laten we het hopen!

03-02-22 09:35:57
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
@HoLaHu: Fysieke leeftijd is fysieke leeftijd. Dat veranderd niet. Wat wél kan helpen is dat hij blijkbaar een actieve levensstijl had. Met 39 nog apekooien...
Elke vorm van sport of andere vergelijkbare activiteiten versterkt het lichaam, botten spieren en alles.
Beterschap.

04-02-22 01:04:00
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Emmo: Ja, dat apekooien verraste mij ook. Maar ik heb hem vandaag weer aan de telefoon gehad, hij is inmiddels weer thuis. Hij heeft leren traplopen in het ziekenhuis, hij heeft krukken en een rollator, morgen komt er een rolstoel met beensteun, hij krijgt van alle kanten steun en goeie bedoelingen, er wordt van alle kanten hulp geboden! Hulde aan alle vrienden en andere goedbedoelenden! Maar over dat apekooien: Zoals je weet is hij leraar en er liep al een hele tijd een afspraak met een mentorklas over gaan Lasergamen met zijn allen. Maar ja, de locaties waren gesloten i.v.m. Corona. Maar goed, je kunt die lasergame aquipments ook huren, dus dat hebben ze gedaan. Toen in een gymlokaal alle attributen tevoorschijn gehaald en huppekee! Lasergamen + apekooien met zijn allen! Dikke pret! Totdat mijn zoon dus van een klimrek afsprong en faliekant verkeerd terecht kwam...Zet je rechtervoet op de grond, draai nu je enkel zó, dat je grote teen op de grond staat en je kleine teen naar boven. Dus je voet klapt naar buiten, om het zo maar te zeggen. Zó kwam mijn zoons enkel dus met een klap op de grond. Auw...hij heeft dus eigenlijk niet zijn enkel gebroken, maar de kop van zijn scheenbeen, die in verbinding staat met zijn enkel en zijn kuitbeen, heel dicht op zijn enkel. Daarbij was het ook een open breuk, dus het was ook nogal bloederig. Maar het gaat allemaal goed met hem, hij prijst zichzelf gelukkig, hij heeft niet veel pijn, hij kan het af met twee paracetamol per twaalf uur. De fysiotherapeuten die hij heeft gezien in het ziekenhuis zijn optimistisch, maar ze zijn, net als zijn chirurg, heel eerlijk. Zijn enkel is f*cked up..en het kost hem zeker een half jaar, zo niet langer, om daarvan te herstellen. Wat wel ironisch is: Hij heeft een hele ijzerstellage om zijn been, ijzeren pinnen om zijn botten bij elkaar te houden, zeg maar. Zijn vader was, ruim 40 jaar geleden, een van de eersten in Nederland die op zo'n manier geholpen werd om een gecompliceerde beenbreuk te herstellen. Ik hoop dat het beter werkt als bij zijn vader, want die is er drie jaar mee zoet geweest...:(

Laatste edit 04-02-2022 01:14

Laatste edit 04-02-2022 01:15

04-02-22 09:55:36
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
Twee paracetamol per 12 uur. Dat valt inderdaad mee.
Gelukkig is de medische wetenschap in de laatste 40 jaar een stuk verbeterd.
Duimen.

04-02-22 21:54:11
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Ik hoop dat het sneller gaat dan dat verwachtte jaar, want dan duurt een jaar lang. Ik wens hem beterschap.

Oh en 40 is zeker geen middelbaar. Dan ben je nog jung und knackig :ja

05-02-22 01:28:49
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@yes_my_dear: Jung und knackig...Whaahahaha! Ik denk dat mijn zoon die uitdrukking wel kan waarderen! :D :D

05-02-22 01:48:07
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Emmo: Dank! We duimen met je mee...Ik kan zijn reacties nog niet helemaal inschatten...Want het is nogal wat, wat hem overkomen is. Ik vraag me af of hij het allemaal wel bevat, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij doet er heel luchtig over in zijn appjes en zo..En ook toen ik hem aan de telefoon had gisteren kreeg ik niet het idee dat hij er echt over inzat..En dat strookt niet met zijn mentaliteit! Niet dat hij zwaar op de hand is, verre van, maar wel heel bewust van een bepaalde situatie! Dus of hij het nou tegenover mij minimaliseert om me niet ongerust te maken?? Nou ja, vanmiddag ga ik naar hem toe, dan vraag ik het hem gewoon. :ja

06-02-22 02:37:26
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
Vandaag zijn we bij mijn jongste zoon geweest. Je ziet hem hobbelen achter die rollator, zijn poot omhoog houden, want geen druk mogen zetten op dat been...En mijn hart bloedt. Ik omhelsde hem..( fuck Corona!) Ik heb het er moeilijk mee, hij zegt: Mam, het komt echt goed! Ik zeg: Ik ben een moeder en ze moeten van mijn kind afblijven!! Hij kust me en zegt: Daarom hou ik zoveel van jou! Je bent een échte moeder! Och jee...de schát!
Nou goed, hij redt zich aardig. Hij krijgt in ieder geval iedere dag thuishulp om zijn wond te verzorgen, ze hebben hem geleerd om zelf de trombosespuitjes te zetten, de fysio is zeer tevreden over de manier waarop hij zijn verwonding aanpakt. Ik ben trots op mijn zoon! We waren erbij toen vanmiddag de thuishulp bij hem kwam en als je dan hoort: U bent er wel héél nuchter onder hè? U kunt er zelfs mee lachen! Dat horen we niet vaak in deze omstandigheden! Mja...we hebben het erover gehad dat hij zijn poot maar stijf moet houden in de gegeven omstandigheden..Hij had, als rechtgeaard Gothic, een appje verstuurd naar een collega: Gelukkig! Ik heb zwarte krukken gekregen en zowaar! Een zwarte rollator!
Krijgt hij van de collega terug: Nou nog een zwart been en je bent helemaal gelukkig! :D
Dus hij stuurt terug: Jij bent me er (gangr)eentje! :D

06-02-22 09:58:07
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.222
Ja, als je kind iets overkomt denk je als moeder was het mij maar overkomen en hem niet. Zo zitten moeders in elkaar.
Maar een positieve instelling schijnt al de halve genezing te zijn.
En gelukkig zit zijn humor niét in het gips! 🤣

07-02-22 02:19:06
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Mamsie: Goddank heeft hij de humor inderdaad nog! En ja, hij ziet het ook allemaal heel positief in! Dat is natuurlijk geweldig, iedereen biedt nou aan om alles voor hem te willen doen...Maar doen ze dat over drie maanden nog steeds? Of over een half jaar? Want zo lang, of nog langer, is hij er wel zoet mee..En hij kan niks, of in ieder geval weinig , zelf. Hij kan geen boodschappen doen, niet koken, niet poetsen, geen bed verschonen...al die dingen kan hij niet! Goed, boodschappen worden thuisbezorgd tegenwoordig, maar de rest?

07-02-22 05:01:51
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.719
OTindex: 90.299
@HoLaHu: in geval van nood kan hij misschien betaalde, professionele hulp krijgen?
Maar als hij zoveel goede vrienden + familie heeft zal het waarschijnlijk zo ver niet komen. Vele handen maken licht werk..

10-02-22 02:03:39
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
Gisteren inmiddels kreeg ik mijn zoon aan de foon, die moest op controle in het ziekenhuis vanwege de breuk en zo.. Het is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend! En je mag van mij ook de afkorting gebruiken!
Zijn been is niet op drie, maar op minstens 5 plaatsen gebroken, helemaal goed komt het nooit meer, over 20 jaar gaat hij een heel groot artroseprobleem krijgen, zijn kraakbeen is onherstelbaar aangetast..Zijn enkel is echt helemaal f*cked up! Dat was wel een enorme domper! Zo optimistisch hij in het begin was, zo pessimistisch was hij nou.. Wat zeg je dan tegen zo'n jongen? :(

10-02-22 04:23:15
Buick
Oudgediende


WMRindex: 5.039
OTindex: 1.090
Oei, dat is een tegenvaller.
Niets zeggen en een knuffel geven.

11-02-22 01:14:12
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Buick: Ja, dát schiet op als je 25 kilometer van mekaar af woont...En Corona, weet je wel??

11-02-22 01:20:10
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Buick: Sorry Lieverd, het was een ongepaste reactie van mij..Het was goed bedoeld van jou. Laten we het houden op de frustratie van een moeder...:(

11-02-22 06:46:01
Buick
Oudgediende


WMRindex: 5.039
OTindex: 1.090
@HoLaHu , geen sorry zeggen, ik snap dat heel goed. *)

Laatste edit 11-02-2022 06:46

12-02-22 00:50:26
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Buick: Lief dat je het snapt, maar een sorry van mij was wel op zijn plaats. Fijn dat je het begrijpt..:)

14-02-22 21:39:52
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Wat een klotesituatie zeg :(
Sterkte! Voor hem maar ook voor jou *)

14-02-22 23:20:05
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.222
Jeetje, wat een tegenvaller. De boel is gewoon verbrijzeld. Echt héél vervelend voor hem én voor jullie.
Ik kan me voorstellen dat het héél erg balen is. Ik kan alleen maar jullie sterkte wensen in deze toptijd....

15-02-22 00:53:20
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Mamsie: @yes_my_dear: Dank jullie wel...@ Mamsie: Nee, de boel is niet verbrijzeld, daar was ik ook bang voor. Het is wel op 5 plaatsen gebroken, maar het is niet verbrijzeld, goddank! Als een bot verbrijzeld is, dan gaan ze amputatie overwegen. Tenminste: dat was 45 jaar geleden het geval, toen de vader van mijn zoon zijn been zeer ongelukkig brak. Destijds werd er gezegd: Dit komt nooit meer goed, laten we het maar amputeren! Toen was er één chirurg die zei: "Eraf kan het altijd nog!" En toen werd er geëxperimenteerd met dat gebroken been. En op dat been werd een stellage gezet, het was de tweede persoon in Nederland die dat kreeg, het heeft hem drie jaar van zijn leven gekost, maar uiteindelijk is het wel voor bijna 90 procent goed gekomen. En onze zoon plukt daar nu de vruchten van, want ook hij heeft nu die stellage op zijn been en nu wordt er gepraat over weken, in plaats van over maanden of jaren...Straks moet mijn zoon weer naar het ziekenhuis voor een evaluatie. Als alles goed gaat moet hij komende vrijdag onder het mes voor een operatie waarbij ze de binnenkant van zijn enkel weer gaan reconstrueren. Die wordt dan weer met pinnen en schroeven aan elkaar gemaakt. Laten we hopen dat die operatie ook daadwerkelijk op de rol komt en dat het niet wéér afgeblazen wordt omdat zijn enkel nog niet klaar is daarvoor..

Laatste edit 15-02-2022 00:59

15-02-22 21:12:30
Beereekhoorn
Oudgediende


WMRindex: 1.216
OTindex: 8.317
@HoLaHu: wat is het moeilijk, wens je zoon alle ze sterkte dikke knuffels

17-02-22 00:52:29
HoLaHu
Oudgediende


WMRindex: 6.243
OTindex: 2.472
@Beereekhoorn: Hij heeft vandaag groen licht gekregen, hij staat op de rol voor een operatie voor komende vrijdag! Wat er naderhand staat te gebeuren is nog wat onzeker. Het kan zijn dat hij in het gips gegooid wordt, maar het kan óók zijn dat hem een veredeld steunverband aangemeten wordt. Dat weten ze pas als ze zijn enkel/onderbeen van binnen hebben bekeken en beoordeeld...

17-02-22 11:30:41
MIADIA
Oudgediende


WMRindex: 5.423
OTindex: 6.446
@HoLaHu: wat een toestand! ik hoop dat ze er morgen wat hoop in zien als ze de enkel goed kunnen bekijken. En dat het voor je zoon zo gunstig mogelijk uit pakt. Ik duim mee.


17-02-22 21:01:56
Buick
Oudgediende


WMRindex: 5.039
OTindex: 1.090
@HoLaHu, Ik ga morgen ook duimen #ok

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 51 52 53 [54] 55 56 57 58

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven