IQ EQ |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Ik vind die IQ-test maar nutteloos, en die EQ test is ook niet erg duidelijk. |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Tovenaar, er klopt ook gewoon niks van, als je zo'n test op internet doet gaat het meer gewoon om de lol;) |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Ik heb ook een echte IQ test gedaan.. was iig hoogbegaafd.. zal wel eens kijken als mijn ouders er niet zijn. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Hmm de mensen die lid zijn van WMR schijnen sowiezo over het algemeen een hoog IQ te hebben. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ja dat viel mij ook al op.. veel gymnasiasten, e.d. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Mmore: Hmm de mensen die lid zijn van WMR schijnen sowiezo over het algemeen een hoog IQ te hebben. Joey bedoelt subtiel zichzelf daarmee  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Nou Ikke, wij zijn ook niet de domste toch?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Nou Ikke, wij zijn ook niet de domste toch?  Oega boega *rent rond als 'n holbewoner* |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Ikke: Quote Mmore: Hmm de mensen die lid zijn van WMR schijnen sowiezo over het algemeen een hoog IQ te hebben. Joey bedoelt subtiel zichzelf daarmee  Niet eens  Ik ben hier één van de weinige die géén VWO doet  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik doe ook geen vwo... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
theemonster maar wel informatica, en bij dat vak moet je toch wel iets slimmer als de gemiddelde hollander zijn  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Mmore, je bent ook niet de enigste hoor  doe ook `maar` Havo  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@alweerdood; nee hoor, heb echt domme mensen in mijn informatica klas, niet normaaaaal  |
|
Mmore
Administrator
|
 VWO wilt niet meteen zeggen dat je niet slim bent en VMBO niet dat je dom bent  "Over het algemeen"  Er zitten aardig wat leerlingen in HAVO die, wanneer ze elke dag 10 minuten leren, makkelijk het VWO aankonden maarja.. Wij zijn lui..  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote my-angel: doe ook `maar` Havo  Zoals mijn economie leraar altijd zegt: "De sub-top van Nederland"  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
daar is havo ook voor: als je te lui bent om VWO te doen  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Mmore: Er zitten aardig wat leerlingen in HAVO die, wanneer ze elke dag 10 minuten leren, makkelijk het VWO aankonden maarja.. Wij zijn lui..  Ik leer elke weekend 2 keer 10 minuten voor duits, en alsnog kan ik het niet  talen nekken mij, ook op Havo |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Lollig: Vertaal de hele pagina via link met Babelfish, en kijk dan bij geslacht.. Mannetje of wijfje..  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote my-angel: Quote Mmore: Er zitten aardig wat leerlingen in HAVO die, wanneer ze elke dag 10 minuten leren, makkelijk het VWO aankonden maarja.. Wij zijn lui..  Ik leer elke weekend 2 keer 10 minuten voor duits, en alsnog kan ik het niet  talen nekken mij, ook op Havo Ik heb de 1e 3 jaar alleen maar onvoldoende's gehaald voor me talen.. Pas het 3e jaar haalde ik een voldoende voor frans op me eindrapport  (duits een 5), voor alle andere vakken sta ik meestal wel een 7 of 8 Godsdienst is echt geniaal, daarvoor stond ik in de 2e een 10 gemiddeld op me EINDrapport  |
|
Ikke
Oudgediende
Godsdienst... godzijdank hebk dat niet  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Godsdienst is cool!!!! we zijn nu met het Satanisme bezig   Zoalng het maar niet over Jehova's of Christendom/Jodendom gaat vind ik alles best  |
|
my-angel
Oudgediende
Quote Mmore: Ik heb de 1e 3 jaar alleen maar onvoldoende's gehaald voor me talen.. Pas het 3e jaar haalde ik een voldoende voor frans op me eindrapport  (duits een 5), voor alle andere vakken sta ik meestal wel een 7 of 8 zoiets heb ik ook, alleen moet ik iets meer doen voor school, heb welliswaar allemaal voldoende voor de toetsweek (moet nog duits & natuurkunde terug krijgen) maar ik zit voor de helft v.d. vakken op een 6  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ik ben eigelijk overal goed in  . Als ik maar een goede leraar heb en het moet een beetje interessant zijn... |
|
my-angel
Oudgediende
Quote alweerdood: Ik ben eigelijk overal goed in  . Als ik maar een goede leraar heb en het moet een beetje interessant zijn... dat is het hem nou juist: Onze natuurkunde leraar is zo'n academysch ding die niet geintreseerd kan uitleggen onze duits lerares is zo'n wijf die je direct het raam uit gooit onze scheikunde lerares, nou ze is streng, maar verder wel aardig onze wiskunde leraar, heel erg leuk, alleen ik moet er meer voor doen ( de hele klas) Nederlandse leraar, nou hij gaat nog, is alleen neit altijd te overleven engelse lerares, erg leuk mens, kan je mee lachen, biologie & anw, dikke pafzak met wie je niks kan uitvoeren |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
@my angel zoiets heb ik ook... Natuurkunde: nieuwe, kan het best goed, mist alleen ervaring en dat ruikt iedere leerling.. Duits: nieuw en kan geen les geven Sk best aardig, alleen praat perfect den nederlandsche taal, op een intonatie... wiskunde: kan niet echt orde houden, lijkt op een rat met een bloempotkapsel nederlands: kan wel  bio: GEWELDIGE VENT, I  HIM! economie: gaat wel, geeft tonnetje rond een nieuwe betekenis Geschiedenis: atoompeuk, zwanger van een 3-ling, en mannelijk: saai, kan niet erger. |
|