Wat snap jij nou niet |
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Ik snap niet dat mensen in god geloven, maar niet doen wat hij zegt |
|
nietmeer
|
(Oh gut, nou ga ik triest doen xD ) Ik snap niet waarom mensen 't leuk vinden om andere pijn te doen. Waarom kunnen we niet gewoon elkaar met rust laten? Waarom altijd die ander pijn doen? Omdat die ander wel altijd vrolijk is, alsof ie gelukkig is? Well... Misschien IS diegene wel gelukkig, ondanks dat je diegene pijn doet. Leer 't nou eens, damnit. Je wordt zelf NIET gelukkiger door een ander pijn te doen en je neemt de ander zijn geluk daardoor NIET af. LEER DAT EENS. Dat snap ik dus niet |
|
Kameleon Oudgediende
WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Wat is't toch een schatje, die Alev. Ik snap niet hoe ik een bestand kan includen in PHP dat in een bestandsmap lager ligt |
|
Sto Oudgediende
WMRindex: 6.021 OTindex: 14.071
|
Ik snap niet waarom je verkouden word, dat heeft toch geen voordeel |
|
nietmeer
|
Ik snap Wiskunde niet... Wacht... Ik snap Wiskunde wél. Ik snap niet waarom ik steeds onvoldoendes blijf halen terwijl ik 't toch snap. @Kameleon: Ja he, vond ik zelf ook |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ik snap niet wat snap snapt |
|
ErikTeske Senior lid WMRindex: 34 OTindex: 209 Wnplts: Velsen
|
Ik snap me zelf niet |
|
e_eef_eefje Senior lid WMRindex: 507 OTindex: 30 T S |
Ik snap niet waarom wiskunde raar is omdat het voor onvoldoendes zorgt. |
|
nietmeer
|
Ik snap niet dat als ik iets zeg ik meteen naar de conrector moet, maar ik me wel herinner dat 't heel normaal was dat er een stoel door de klas vloog op de basisschool. Damn... Wat waren wij erg... |
|
bobdeolifant Senior lid WMRindex: 164 OTindex: 300 Wnplts: zwolle T |
Ik snap niet waarom movieclip(a )niet op de zelfde X as kan komen als movieclip(b ) terwijl het wel zou moeten doen... :'( |
|
Giovanni Oudgediende
|
Dat ik nu alweer hoofdpijn heb Binnenkort naar de dokter, want ik wil hogerop. Klotezooi |
|
thamishan Senior lid
WMRindex: 384 OTindex: 1.078
|
wat ik niet snap? ik snap de mens niet, alleen de mens wilt altijd meer, alles gaat kapot door wat de mensen willen. ik zie een gorilla nog geen kernreactor maken, of een schaap een boom kappen. is het nou echt die paar procent meer wat wij aan hersenen gebruiken dan dieren? |
|
Sto Oudgediende
|
@thamishan: ik denk dat het verschil hem zit in hoe wij denken, niet perse dat wij meer hersenen hebben. Maar wat ik niet snap is waarom een reactor oververhit raakt terwijl er 10 meter hoge watermuur over heen ging |
|
nietmeer
|
Ik snap niet hoe vrouwen op mannen kunnen vallen... Kom op, we are repulsive Waar een tweede niet-snapper logischerwijs uit volgt ^^ |
|
Giovanni Oudgediende
|
Raad het lied Veel te moeilijk |
|
nietmeer
|
Ik snap boos worden niet, het leidt nergens toe... |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik snap masterpierce's ouders niet hun gedachten gangen |
|
thamishan Senior lid
WMRindex: 384 OTindex: 1.078
|
@Sto: nee wij gebruiken meer procent van onze hersenen, we hebben even veel hersenen als de meeste dieren, maar die van ons zijn verder ontwikkeld @Wolfje: wat is er dan? |
|
Wolfje Oudgediende
WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
@thamishan lang zeer lang verhaal snap het zelf amper mar goed |
|
zeszeszes Senior lid WMRindex: 334 OTindex: 254 Wnplts: *stop stal
|
ik snap die duitse grammatica niet, laat staan nederlandse.... |
|
Sto Oudgediende
|
ik snap niet waarom |
|
nietmeer
|
Ik snap het groepsgevoel niet. Individualisme is al sinds 1600 belangrijker geworden in de kunst, en nog lopen we elkaar achterna |
|
yes_my_dear Oudgediende
WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik snap mezelf niet... of is dat raar |
|
jackjanjanus Oudgediende
WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@yes_my_dear: wij snapje je af en toe ook niet dus dat is helemaal niet raar (grapje hoor) |
|
Paapienarwal Senior lid WMRindex: 123 OTindex: 5
|
ik snap niet waarom ik zo ontzettend dol ben op katten |
|