Bowling 9 - 3 jan |
Bogarde Erelid
WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Quote Mmore: Quote Bogarde: Quote Mmore: Ja, we gingen zitten. Beetje praten.. Komt er in eens een vrouw die zegt dat we stil moeten zijn Ah, dus jij bent zo'n schreeuwerd. Echt niet, ik ben harstikke rustig en stil Vraag maar aan Kpuc, en niet aan Enkie Enkie, zeg jij er eens wat van. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Luna: oke brownie krijg jij toch zowiezo en knuffel krijg ik ook zowiezo hoop ik @Bogarde: luna niet |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Neeeeee, niet Enkie. |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tis dat ik m wat beter ken maar anders zou ik me afvragen van kolere, doe mij ook es van dat spul waar je rustig van wordt? |
|
Bogarde Erelid
Quote Mmore: Neeeeee, niet Enkie. AI, ik las het helemaal verkeerd. |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ach, zolang Mmore z'n ritalin maar niet vergeet |
|
Bogarde Erelid
Quote Kpuc: Tis dat ik m wat beter ken maar anders zou ik me afvragen van kolere, doe mij ook es van dat spul waar je rustig van wordt? |
|
Giovanni Oudgediende
WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Prozac toch Ikke? |
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Da's tegen depressie Gio |
|
Andreesie Oudgediende
|
nee, valium |
|
Kpuc Oudgediende
Mwah, van een Flunitrazepammetje zonder bessen wordt je ook aardig kalm hoor |
|
Giovanni Oudgediende
|
Ikke die komt na afloop toch als ie weer verloren heeft? Lijkt het café wel hier |
|
Bogarde Erelid
Quote Kpuc: Mwah, van een Flunitrazepammetje zonder bessen wordt je ook aardig kalm hoor Er zijn nog wel meer middelen waar je heel kalm van wordt. |
|
Andreesie Oudgediende
|
gio: zie mijn blog |
|
Kpuc Oudgediende
Als je denkt dat dit een rumoerig café lijkt dan moet je morgen eens zien op de bowl en bij Broers |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Mmore is wel rustig... irritant, maar rustig Quote Giovanni: Lijkt het café wel hier Maar dan gezellig |
|
Andreesie Oudgediende
|
|
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb nou al medelijden met personeel van Broers |
|
Kpuc Oudgediende
Aan de Uteregse Grachten, heb ik heel mijn hart voor altijd verpand, Lets Play Bowls |
|
Giovanni Oudgediende
|
Da's een hele andere sport hoor Kpuc |
|
Andreesie Oudgediende
|
@Luna: wordt leuk om 50 mensen te voeren heb effe de bowlingscores vorige keer nageteldm, 50 mensen bowlden ook echt... |
|
Bogarde Erelid
Quote Andreesie: @Luna: wordt leuk om 50 mensen te voeren heb effe de bowlingscores vorige keer nageteldm, 50 mensen bowlden ook echt... Ronmij, speelt hij ook mee dit keer? |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Volgens mij wel,hoor Hij is er wel. Maar als groep te groot is, dan weet ik niet of iederen aan bowlen komt. We hebben maar een uurtje. |
|
Bogarde Erelid
Quote Luna: Volgens mij wel,hoor Hij is er wel. Maar als groep te groot is, dan weet ik niet of iederen aan bowlen komt. We hebben maar een uurtje. Ik heb een voorstel: de één helpt de ander met het bowlen. Dan hebben 2 personen in één keer gebowld. |
|
Bogarde Erelid
Zojuist gekeken voor mijn treinreis. Het is weer eens dom geregeld. Ik kan de trein niet nemen van half 11, want dan moet ik met Thalys. Dus ik vertrek al om 10.00 uur. Toch maar van Centraal, maar in wezen maakt Antwerpen-Berchem of Centraal niet veel uit. |
|