| Bowling 9 - 3 jan  | 
| Bogarde   Erelid

WMRindex: 37
 OTindex: 5.643
 S
 | 
| Quote Mmore : Quote Bogarde : Quote Mmore : Ja, we gingen zitten. Beetje praten.. Komt er in eens een vrouw die zegt dat we stil moeten zijn  Ah, dus jij bent zo'n schreeuwerd.    Echt niet, ik ben harstikke rustig en stil    Vraag maar aan Kpuc, en niet aan Enkie  Enkie, zeg jij er eens wat van.   | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.051
 OTindex: 44.629

| 
| @Luna: oke  brownie krijg jij toch zowiezo   en knuffel krijg ik ook zowiezo    hoop ik   @Bogarde : luna niet   | 
| 
 | 
| Mmore   
  Administrator 
  WMRindex: 1.439
 OTindex: 15.022

| 
| Neeeeee, niet Enkie.   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| Tis dat ik m wat beter ken maar anders zou ik me afvragen van kolere, doe mij ook es van dat spul waar je rustig van wordt?   | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Quote Mmore : Neeeeee, niet Enkie.  AI, ik las het helemaal verkeerd.  | 
| 
 | 
| Ikke   
  Oudgediende 
  WMRindex: 888
 OTindex: 29.466
 S
 | 
| Ach, zolang Mmore z'n ritalin maar niet vergeet   | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Quote Kpuc : Tis dat ik m wat beter ken maar anders zou ik me afvragen van kolere, doe mij ook es van dat spul waar je rustig van wordt?    | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.218
 OTindex: 72.766

| 
| Prozac toch Ikke?   | 
| 
 | 
| Ikke   
  Oudgediende 
  WMRindex: 888
 OTindex: 29.466
 S
 | 
| Da's tegen depressie Gio  | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 

| 
| nee, valium   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Mwah, van een Flunitrazepammetje zonder bessen wordt je ook aardig kalm hoor   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Ikke die komt na afloop toch als ie weer verloren heeft?   Lijkt het café wel hier   | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Quote Kpuc : Mwah, van een Flunitrazepammetje zonder bessen wordt je ook aardig kalm hoor  Er zijn nog wel meer middelen waar je heel kalm van wordt.  | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 

| 
| @gio: zie mijn blog   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Als je denkt dat dit een rumoerig café lijkt dan moet je morgen eens zien op de bowl en bij Broers   | 
| 
 | 
| pietjevlip   Oudgediende

WMRindex: 2.358
 OTindex: 21.468

| 
| Mmore is wel rustig... irritant, maar rustig   Quote Giovanni : Lijkt het café wel hier   Maar dan gezellig  | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 

| 
|  | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
  WMRindex: 23.879
 OTindex: 45.412
 S
 | 
| Ik heb nou al medelijden met personeel van Broers   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Aan de Uteregse Grachten, heb ik heel mijn hart voor altijd verpand, Lets Play Bowls   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Da's een hele andere sport hoor Kpuc   | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 

| 
| @Luna: wordt leuk om 50 mensen te voeren   heb effe de bowlingscores vorige keer nageteldm, 50 mensen bowlden ook echt... | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Quote Andreesie :@Luna : wordt leuk om 50 mensen te voeren   heb effe de bowlingscores vorige keer nageteldm, 50 mensen bowlden ook echt...Ronmij, speelt hij ook mee dit keer? | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
  WMRindex: 23.879
 OTindex: 45.412
 S
 | 
| Volgens mij wel,hoor   Hij is er wel. Maar als groep te groot is, dan weet ik niet of iederen aan bowlen komt. We hebben maar een uurtje. | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Quote Luna : Volgens mij wel,hoor   Hij is er wel. Maar als groep te groot is, dan weet ik niet of iederen aan bowlen komt. We hebben maar een uurtje.Ik heb een voorstel: de één helpt de ander met het bowlen. Dan hebben 2 personen in één keer gebowld.  | 
| 
 | 
| Bogarde   Erelid

S
 | 
| Zojuist gekeken voor mijn treinreis. Het is weer eens dom geregeld.  Ik kan de trein niet nemen van half 11, want dan moet ik met Thalys. Dus ik vertrek al om 10.00 uur. Toch maar van Centraal, maar in wezen maakt Antwerpen-Berchem of Centraal niet veel uit. | 
| 
 |