Bowling 9 - 3 jan |
Naaoomii Oudgediende
WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Naomi: inderdaad 45 mensen is eignelijk al wel veel... |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Andreas, ja Maar ik wil wel gewoon dat het gezellig is Opzich is het met 45 mensen nog wel te doen hoor, vorige keer was het ook wel te doen maar t is dan gewoon heel druk en als je dan als mens niet tegen heel veel mensen kunt is dat wel jammer |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
en natuurlijk ga ik er alles aan doen om ook weer erbij te zijn |
|
Mandarijntje Oudgediende
WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik ga ook mn best doen, ik hoop dat ik vrij mag. |
|
Judywesl Erelid
WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Manda! leuk |
|
Aram Erelid
WMRindex: 268 OTindex: 2.825 S |
Hoe herkennen we elkaar en spreken we voor het hotel af ? Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet vanaf het station. |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Deze keer hebben we waarschijnlijk een eigen ruimte achter de bowling, ipv beide ingang zoals altijd. |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Voogeltje, ik heb gehoord dat vorige keer niet iedereen mee kon doen met bowlen wegens ruimtegebrek. Hoe wordt dit opgelost? Met of zonder bowlen...ik probeer van de partij te zijn; ik heb enorm genoten de laatste keer |
|
Kristel Oudgediende
WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
@ Aram De meeste verzamelen zich op het station. Ik heb dat voor jou in een mail geschreven. Liefs Kristel |
|
Wilco Oudgediende
WMRindex: 5.099 OTindex: 7.913 S |
ik probeer ook te komen, maar ik moet wel kijken hoe dat dan zit met m'n werk. Als ik kan kom ik zeker |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Na enige tijd van absentie is dit best een goed 'eerste nieuwtje' om te lezen |
|
linctus Oudgediende
WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
Ik kom voor de eerste keer. Moet er wel 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor reizen, maar je moet er iets voor over hebben nietwaar |
|
dendrobatus Erelid
WMRindex: 264 OTindex: 2.689
|
ik mag niet omdat ik te jong ben vinden mijn ouders |
|
Naaoomii Oudgediende
@ Dendro, toen ik 15 of 16 was toen vonden mijn ouders me zelfs nog te jong en de eerste keer dat ik naar de bowling ging hadden ze me afgezet om even te kijken waar ik heen ging |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
bartman en Apie waren de eerste keer net elf geloof ik |
|
nietmeer
|
Mijn ouders geven niet veel om me, al ga ik naar Groningen dan vinden ze het nog niet erg |
|
Kpuc Oudgediende
Duhh, jij bent zeventien |
|
nietmeer
|
Bijna 18 Maar ik ben ook redelijk groot en van het mannelijk geslacht, dat scheelt ook wel denk ik |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik mocht gewoon gaan naar de bowling, maar dat kwam omdat arya en nightwolf al een keer waren geweest... |
|
Naaoomii Oudgediende
Ik was een klein meisje van 16 hahhaa dus vonden ze het een beetje eng Vooral omdat ik toen hopeloos verliefd was op iemand die ook zou komen haha |
|
Sushi Oudgediende
WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik was een blond en vervelend meisje van 15 |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Quote thaSushi: Ik was een blond en vervelend meisje van 15 Blond ben je niet meer |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik was een jongetje, met iets korter haar, en 10 cm korter toen nog net 15 Quote emmertje: Quote thaSushi: Ik was een blond en vervelend meisje van 15 Blond ben je niet meer tegenwoordig is ze kunstmatig intelligent Quote Voogeltje: Deze keer hebben we waarschijnlijk een eigen ruimte achter de bowling, ipv beide ingang zoals altijd. ze kennen ons onderhand dus |
|
Kpuc Oudgediende
Quote Naaoomii: @ Andreas, ja Maar ik wil wel gewoon dat het gezellig is Opzich is het met 45 mensen nog wel te doen hoor, vorige keer was het ook wel te doen maar t is dan gewoon heel druk en als je dan als mens niet tegen heel veel mensen kunt is dat wel jammer Dat heb ik ook Gnoompie, in een grotere groep wil ik meestal pleite Gelukkig zijn jullie allemaal kanjers dus dat scheelt echt heel veel |
|