| Bowling 9 - 3 jan  | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.876
 OTindex: 26.721
 S
 | 
|  | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.051
 OTindex: 44.629

| 
| @Naomi: inderdaad   45 mensen is eignelijk al wel veel... | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| @ Andreas, ja   Maar ik wil wel gewoon dat het gezellig is   Opzich is het met 45 mensen nog wel te doen hoor, vorige keer was het ook wel te doen maar t is dan gewoon heel druk en als je dan als mens niet tegen heel veel mensen kunt is dat wel jammer   | 
| 
 | 
| Judywesl   
  Erelid 
  WMRindex: 643
 OTindex: 5.968

| 
| en natuurlijk ga ik er alles aan doen om ook weer erbij te zijn    | 
| 
 | 
| Mandarijntje   Oudgediende

WMRindex: 589
 OTindex: 9.752

| 
| Ik ga ook mn best doen, ik hoop dat ik vrij mag.     | 
| 
 | 
| Judywesl   
  Erelid 
  WMRindex: 643
 OTindex: 5.968

| 
| Manda!    leuk   | 
| 
 | 
| Aram   Erelid

WMRindex: 268
 OTindex: 2.825
 S
 | 
| Hoe herkennen we elkaar en spreken we voor het hotel af   ? Ik heb geen flauw idee waar ik heen moet vanaf het station. | 
| 
 | 
| Voogeltje   
  Administrator 
  WMRindex: 1.751
 OTindex: 3.684
 T S
 | 
| Deze keer hebben we waarschijnlijk een eigen ruimte    achter de bowling, ipv beide ingang zoals altijd. | 
| 
 | 
| emmertje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 17.961
 OTindex: 66.902

| 
| @Voogeltje, ik heb gehoord dat vorige keer niet iedereen mee kon doen met bowlen wegens ruimtegebrek. Hoe wordt dit opgelost? Met of zonder bowlen...ik probeer van de partij te zijn; ik heb enorm genoten de laatste keer   | 
| 
 | 
| Kristel   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.529
 OTindex: 5.364
 T S
 | 
| @ AramDe meeste verzamelen zich op het station.
 Ik heb dat voor jou in een mail geschreven.
 Liefs Kristel
 | 
| 
 | 
| Wilco   
  Oudgediende 
  WMRindex: 5.099
 OTindex: 7.913
 S
 | 
| ik probeer ook te komen, maar ik moet wel kijken hoe dat dan zit met m'n werk. Als ik kan kom ik zeker   | 
| 
 | 
| pietjevlip   Oudgediende

WMRindex: 2.358
 OTindex: 21.468

| 
| Na enige tijd van absentie is dit best een goed 'eerste nieuwtje' om te lezen   | 
| 
 | 
| linctus   Oudgediende

WMRindex: 1.339
 OTindex: 17.058

| 
| Ik kom voor de eerste keer. Moet er wel 2,5 uur heen en 2,5 uur terug voor reizen, maar je moet er iets voor over hebben nietwaar   | 
| 
 | 
| dendrobatus   Erelid

WMRindex: 264
 OTindex: 2.689

| 
| ik mag niet omdat ik te jong ben vinden mijn ouders | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| @ Dendro, toen ik 15 of 16 was toen vonden mijn ouders me zelfs nog te jong en de eerste keer dat ik naar de bowling ging hadden ze me afgezet om even te kijken waar ik heen ging  | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| bartman en Apie waren de eerste keer net elf geloof ik   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Mijn ouders geven niet veel om me, al ga ik naar Groningen dan vinden ze het nog niet erg | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Duhh, jij bent zeventien   | 
| 
 | 
| nietmeer 
 | 
| Bijna 18  Maar ik ben ook redelijk groot   en van het mannelijk geslacht, dat scheelt ook wel denk ik   | 
| 
 | 
| Sushi   
  Oudgediende 
 OTindex: 10.475

| 
| Ik mocht gewoon gaan naar de bowling, maar dat kwam omdat arya en nightwolf al een keer waren geweest... | 
| 
 | 
| Naaoomii   
  Oudgediende 
 S
 | 
| Ik was een klein meisje van 16 hahhaa dus vonden ze het een beetje eng    Vooral omdat ik toen hopeloos verliefd was op iemand die ook zou komen haha   | 
| 
 | 
| Sushi   
  Oudgediende 
 OTindex: 10.475

| 
| Ik was een blond en vervelend meisje van 15   | 
| 
 | 
| emmertje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 17.961
 OTindex: 66.902

| 
| Quote thaSushi : Ik was een blond en vervelend meisje van 15  Blond ben je niet meer  | 
| 
 | 
| Andreesie   
  Oudgediende 
  WMRindex: 1.051
 OTindex: 44.629

| 
| ik was een jongetje, met iets korter haar, en 10 cm korter  toen nog net 15  Quote emmertje : Quote thaSushi : Ik was een blond en vervelend meisje van 15  Blond ben je niet meer  tegenwoordig is ze kunstmatig intelligent   Quote Voogeltje : Deze keer hebben we waarschijnlijk een eigen ruimte    achter de bowling, ipv beide ingang zoals altijd. ze kennen ons onderhand dus   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Quote Naaoomii : @ Andreas, ja   Maar ik wil wel gewoon dat het gezellig is   Opzich is het met 45 mensen nog wel te doen hoor, vorige keer was het ook wel te doen maar t is dan gewoon heel druk en als je dan als mens niet tegen heel veel mensen kunt is dat wel jammer   Dat heb ik ook Gnoompie, in een grotere groep wil ik meestal pleite    Gelukkig zijn jullie allemaal kanjers dus dat scheelt echt heel veel   | 
| 
 |