Bowling 9 - 3 jan |
MuseMatt Oudgediende
WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
figuurlijk |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote pietjevlip: De vorige keer ging toch ook nog goed, en toen waren er ongeveer net zoveel aanmeldingen 65 aanmdeldingen, dat was al veel, en het was veel te fokking druk gelukkig stond er een groepje nog buiten... |
|
ToMxlr Erelid
WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
nou ja, zolang niemand zn laptop en dansmat meeneemt om spelletjes te aan spelen vind ik alles best. |
|
ToMxlr Erelid
|
correctie, na lang nadenken heb ik besloten niet te komen, nadat de laatste 2 keer een groep relatief jonge leden de boel voor mij aardig hebben verstierd. sorry, helaas... |
|
Voogeltje Administrator
WMRindex: 1.751 OTindex: 3.684 T S |
Jammer Tom! We hebben dit keer juist het zaaltje achter de bowling er bij gehuurd zodat we wat meer ruimte hebben en je niet bovenop elkaar zit. |
|
ToMxlr Erelid
|
tja Voogel, sorry, maar de lui waar ik onder andere voor kom, komen en mass niet, daar komen de negatieve ervaringen van vorige keer bij, en dat ik de laatste tijd wat botsingen heb gehad met wat leden.. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Jammer Tom, die aanvaringen heb ik niets van mee gekregen maar ieders kiest zelf toch |
|
ToMxlr Erelid
|
gingen meestal over mail Relpa |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tomke, gij kump tochwel? Wel doen hoor, dan ga ik ook bowlen en pakken we een leuke baan |
|
ToMxlr Erelid
|
Quote Kpuc: Tomke, gij kump tochwel? Wel doen hoor, dan ga ik ook bowlen en pakken we een leuke baan nou ben ik weer aan het twijfelen, ik ben ook net een vrouw . bowlen zal ik niet doen, ben tegen die tijd nog niet genoeg ersteld om een bowlingbal vast te kunne pakken, laat staan gooien Ik weet het nog niet, moet ook nog even kijken wat elzevier doet... |
|
Kpuc Oudgediende
WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gulder kump geweun ja? |
|
pietjevlip Oudgediende
WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Die heeft ook nog flink wat knuffels van me tegoed, she'd better come |
|
Theetje Oudgediende
WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
tommetje Ik kom ook hoor En ik twijfel ook heel erg.. Dus als we nou beide gewoon komen.. En ik ga ook niet bowlen.. Zie ik momenteel niet echt zitten Maar ik kom voor de gezelligheid, en ik zou het onwijs jammer vinden als jij niet kwam! |
|
ToMxlr Erelid
|
ik kijk nog wel... |
|
Relpa Oudgediende
Kpuc, zal ik dan ook m'n échte 'Bowl debuut' proberen *Kan lachen worden* @tom, gewoon ff Elske overtuigen ( ) en saampies komen, gezellig *boink* |
|
ToMxlr Erelid
|
ik heb de knoop doorgehakt, en ik kom toch.. |
|
Relpa Oudgediende
|
|
ToMxlr Erelid
|
gooien gaat niet lukken, ben nog niet 100% mobiel, dus durf het nog niet aan. maar ik "denk" die pins wel om |
|
Luna Moderator
WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Quote ToMxlr: ik heb de knoop doorgehakt, en ik kom toch.. Ik wil je wel ff zien...je weet wel waarom |
|
ToMxlr Erelid
|
das ook een van de redenen dat ik kom luuntje |
|
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Nou vooruit dan ik kom ook |
|
nietmeer