Bowling 9 - 3 jan |
Little Queen Oudgediende
WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja elke keer is anders *zucht* Ik zeg net dat we niet plannen maar gewoon hebben gezegd van goh ik zou wel graag met jou willen bowlen of het echt zo loopt is niet zeker.. |
|
Andreesie Oudgediende
WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@spas: omdat het al over afgerond 7 dagen is? |
|
nietmeer
|
deze koffie is echt pleur trouwens mja word wel gezellig denk ik.... @ Andre, jah naja zo iets kan je een dag van te voren regelen... |
|
Andreesie Oudgediende
|
@spas: kan, maar ik heb liever iets goed duidelijk van te voren |
|
Mandarijntje Oudgediende
WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
of gewoon niet, en net zo goed op de middelste baan terecht kunnen komen |
|
Little Queen Oudgediende
|
Andrees en ik hebben al zo'n 3 keer tegen mekaar gezegd we gaan samen bowlen.. nou ik heb nog nooit met andreas gebowld En sommige mensen hier houden van structuur omdat ze dan weten wat hun te wachten staat. |
|
Relpa Oudgediende
WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Enksss, had net al een edit gedaan, maar de pagina was aan z'n eind Dus nogmaals: 'Wordt aan gewerkt meis' *Moet maar zien hoelang m'n been't uithoudt* |
|
Enkie Oudgediende
WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Gelukkig heb ik Relpa op tijd kunnen reserveren |
|
nietmeer
|
naja ik zie wel waar plaats is, en dan merk ik het wel |
|
emmertje Oudgediende
WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Och, deze bowling wordt minstens net zo gezellig als de vorige keer, alleen al omdat ik erbij ben Want zeg nu zelf; wie zou er nu niet kennis willen maken met die mafkees die zichzelf een emmer noemt? |
|
Andreesie Oudgediende
|
Quote Little Queen: En sommige mensen hier houden van structuur omdat ze dan weten wat hun te wachten staat. precies, ik als autist dus mag ik enkie reserveren? |
|
Relpa Oudgediende
|
|
Little Queen Oudgediende
|
Gaat Enkie weg uit the middle of nowhere |
|
Enkie Oudgediende
|
Als alles goed gaat woon ik in september in Utrecht Relpa Hoe lang is dat met de trein? |
|
Little Queen Oudgediende
|
Enkie wat cool Dan kom ik een keer langs |
|
Relpa Oudgediende
Half uurtje in de interliner Enks, van Catherijne naar een dorp 6 km van ons huis... daarna is't simpel (brommer of auto van moeke) *En dan zit je ook weer dicht bij jouw oude adres, sommigen van hier fietsen het* |
|
Enkie Oudgediende
|
Doen we Relpa En LQ, denk eerder dat ik bij jou langs kan dan jij bij mij. Weet niet hoe groot mn kamer zal zijn, maar is sowieso niet veel te doen denk ik Oei, erg offtopic |
|
Relpa Oudgediende
Dat stond er ook al een poosje, een paar posten terug *maar voor'n keertje* ? Maar ik ga lekker genieten de 3e, dát STAAT !!! doeiii Enks |
|
Enkie Oudgediende
|
Dat negeerde ik even, anders had ik nu geen excuus meer En ja, eerst de meeting op 3 januari (en nu ben ik even weg ) |
|
Andreesie Oudgediende
|
even doei enkie ik krijg zin in de bowling |
|
Relpa Oudgediende
heb net ff terug zitten kijken maar dit hele verhaal begint ergens halverwege pagina 5 toen Kpuc zei dat'm ging gooien |
|
Little Queen Oudgediende
|
Gaat Kpuc bowlen? |
|
Relpa Oudgediende
Stond er wel, lees maar terug, dát bracht mij op't idee *Hij heft de eerste of 2e ook wel's gegooid geloof ik* edit: is al eerder gezegd, maar: 'We zien wel wat we aantreffen toch' |
|
Little Queen Oudgediende
|
Oke, leuk zeg Las ook ergens dat er een extra ruimte was, dat is ook wel zo fijn met zoveel mensen |
|
Mmore Administrator
WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|