| Bowling 9 - 3 jan  | 
| gloria   Erelid

WMRindex: 4.185
 OTindex: 24

| 
| Inderdaad , ik denk dat ik ff kom kijken.En ik heb de PP bekeken van Gio. Een heel verhaal en ik vond het leuk. Ik zie dat die Kpuc niet meer een eng gezicht heeft maar een man met bolle oogies....wil zeker alles zien wat er zoal gebeurt! Nou ik kom wel kijken hoor. Even "Brammetje"de info geven en rijd er naar toe! | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.218
 OTindex: 72.766

| 
| Helaas Kpuc    Slechte rug. Weet je nog?  | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

WMRindex: 7.557
 OTindex: 38.305
 S
 | 
| Jovanovic, kak e havata? Ofwel, wasdahnoeh, om lol te hebben hoef je niet te gooien en smijten met paasballen  | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Heb ik  al eens aan  Ronmij uitgelegt. Ik vind bowlen veel te leuk. Ik ga daar niet een beetje gezellig zitten zijn    | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Hm, misschien dat Steffie of Delenn in de gifkast mogen komen, dan kan ene van hun misschien een peerdemiddel meepakken    Gio op wolkjes   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Met mijn rug neem ik geen enkel risico. En zo stoned als een garnaal kan ik niet gooien   | 
| 
 | 
| ToMxlr   
  Erelid 
  WMRindex: 296
 OTindex: 7.186

| 
| tja, ik gooi ook niet mee, maar ben er wel   kan de wii meenemen, kunnen wij ook een balletje gooien   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Helaas   | 
| 
 | 
| Relpa   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.482
 OTindex: 10.385
 S
 | 
| Heb me voorgenomen om iig 'een poging tot gooien' te doen     Hoe dat afloopt zie ik nog wel    | 
| 
 | 
| Davh11   
  Oudgediende WMRindex: 2.175
 OTindex: 6.417
 Wnplts:

| 
| jammer dat ik niet kan   . had iedereen graag gezien op de derde.  ******** | 
| 
 | 
| gloria   Erelid

WMRindex: 4.185
 OTindex: 24

| 
| Als er maar geen maf komt die boos wordt als hij verliest en zo'n grote bal naar je hoofd gaat slingeren.... | 
| 
 | 
| Letmebeme   Actief lid
 WMRindex: 122
 OTindex: 2
 Wnplts: Amersfoort

| 
| haha dan hebben we wel weer een raar nieuwtje erbij   maar... liever niet neej! Ik denk dat ik ook wel ga! kennen jullie elkaar allemaal of?? eerder gezien enzo?? me vriendin woont in UT kan ik daar na de tijd langs ^^ tot de 3e ! | 
| 
 | 
| MariaMagdalena   
  Actief lid WMRindex: 74
 OTindex: 5
 Wnplts: Den Haag

| 
| @gloria, leuk dat je toch even komt kijken. Ik heb gemerkt dat mensen achter schuilnamen juist veel eerlijker in hun reacties durven te zijn en dan ook buiten het forum, want ze kennen je toch al. (Hoewel hier zijn het wel heel veel   ) Dan de gebruikelijke beleefde opervlakkige maskertjes. | 
| 
 | 
| Theetje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 460
 OTindex: 24.162
 T
 | 
| Ik kom helaas niet. oa omdat mijn bankrekening het niet toelaat. Daarnaast omdat ik in mijn eentje zou moeten gaan en daar voel ik momenteel niet heel veel voor. Ik wil jullie heeeel veel plezier wensen.   | 
| 
 | 
| Luna   
  Moderator 
  WMRindex: 23.879
 OTindex: 45.412
 S
 | 
| Eigenlijk is "schuilnaam" ook een verkeerd woord. Het zijn geen schuilnamen toch, zijn gewoon andere namen. Ik snap het heel goed dat mensen niet met hun echte naam online willen. Maar die namen zijn meer voor de lol, ik vind ze vaak wel grappig   Het is niet eng, je moet alleen niet stil hoekje gaan zitten en contact zoeken   Het is voor iedereen altijd spannend   | 
| 
 | 
| Kpuc   Oudgediende

S
 | 
| Ik zie t als een bijnaam, zo ken ik een Manke Tinus en een Blauwe Teus, neen, niet den Tenteneus maar Aal de Prue waart ook nog wel ergens rond, net als Pats zei Karel   | 
| 
 | 
| MuseMatt   
  Oudgediende 
  WMRindex: 3.360
 OTindex: 21.667

| 
| Ik heb d'r ook zin in! | 
| 
 | 
| Little Queen   
  Oudgediende 
  WMRindex: 267
 OTindex: 26.691

| 
| Mooi, ik ook wel    | 
| 
 | 
| Theetje   
  Oudgediende 
  WMRindex: 460
 OTindex: 24.162
 T
 | 
| Ik had opzich ook wel zin   Maar soms loopt het niet zoals je wilt he? Vooral niet omdat ik er even geen rekening mee had gehouden dat ik niet meer zoveel geld te besteden heb    En daarnaast zit het zien van zoveel mensen even niet in mijn planning..  En ja, ik weet dat ik de vorige keer had beloofd dat ik zou komen     | 
| 
 | 
| Little Queen   
  Oudgediende 
  WMRindex: 267
 OTindex: 26.691

| 
| Geeft niet Monstertje als 't niet gaat dan gaat 't niet, je kan vast wel een keertje komen  | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Zei ik tegen Cootje ook al. Er komen er nog veel meer   | 
| 
 | 
| pietjevlip   Oudgediende

WMRindex: 2.358
 OTindex: 21.468

| 
| Nee hoor, ik heb net gehoord dat het de aller-allerlaatste is   | 
| 
 | 
| ledi   Oudgediende

WMRindex: 47.811
 OTindex: 23.036
 S
 | 
| PV: je moet ook niet naar kaboutertjes luisteren.   | 
| 
 | 
| Giovanni   
  Oudgediende 

| 
| Voor jou wel PeeVee   | 
| 
 | 
| pietjevlip   Oudgediende

WMRindex: 2.358
 OTindex: 21.468

| 
| Quote ledi : PV: je moet ook niet naar kaboutertjes luisteren.   was geen kaboutertje    was een smurf   | 
| 
 |